13

1.2K 73 1
                                    

With _Teryishappy_

T:"Vážně?"povzdechl jsme si...nemám se přece čeho bát je to pouze Marcus...

Políbil jsem ho na špičku nosu a poté na ty dokonalé rty.
"100%. Nikdy bych ti nechtěl ublížit." Mile jsem se na něho pousmál začal si sundavat kalhoty i s boxerkami. Jemu jsem ztrhl poslední látku, kterou měl na sobě, přičemž na mě vykoukl jeho kamarád.

T:"Dobře..."polkl jsem ten obří knedlík který jsem měl v krku...když mě svlékl tak můj automaticky reflex byl že jsem se zakryl...Ani nevím proč...styděl jsem se

"Nestyď se." Šeptl jsem a jeho ruce ztáhl dolů. Vzal jsem jeho kamaráda do ruky a začal pohybovat rukou.
Ty jeho vzdychy... Rozléhaly se po celém pokoji a byly rájem pro mé uši.
Strčil jsem si jeho kamaráda do úst a začal pohybovat hlavou.

T:"Bože"řval jsem na celý pokoj po tom co mi začal honit..."Marcusi"z úst mi unikali slastné vzdechy a já se nijak nebránil...
Po chvilce vzal mou chloubu do úst a začal pusou...asi po dalších pěti pravidelných intervalech jsem se mu udělal do pusi a on to spokojeně spolikal...cítil jsem jak mě pálí tváře že bych možná i řekl že mám horečku...

Začal se červenat... oh... byl tak sladký. Chtěl jsem se vzít kondom, ale došlo mi, že ho nemám.
Naštvaně jsem se praštil do čela.
Jsem totální kretén.
"Tini... J-já nemám kondom a mám strach, že tě to bude bolest. "Špitl jsem a zahleděl se do jeho čokoládek.

T:"já....to...nech to být...to nevadí..."uslám jsem se a políbil ho..."neřeš to...a Já to nějak zvládnu"snažil jsem se znít důvěrně...sice mi to moc nešlo ale co se dá dělat...

Soucitně jsem se na něj podíval a nadzvedl jsem si opatrně jeho dokonalý zadeček. Pomalu jsem začal do něj pronikat. Bylo mi ho strašně líto. Vnikl jsem do něho až po kořen a uvědomil jsem si, jak je těsný. Byl dokonalý...

Když do mě začal vnikat...tak jsem začal celkem nahlas řvát protože to bolelo ale Marcus byl úplně mimo...Jsem strašně citlivka....pomalu mi začali stékat slzy po tváři ale já se to snažil vydržet...

Až teď jsem si všiml, že brečí.
"Shh... promiň." Snažil jsem se mu setřít slzy. Mrzelo mě, že ho to bolí. Šel jsem na něho moc rychle...
Myslel jsem, že Tinus bude podemnou vzdychat a chtít více, jako ostatní, ale on místo toho plakal.
"Přestanu, ano? Já jen... Myslel jsem, že přijdeš na jiné myšlenky a pocítíš třeba slast než bolest..." Smutně jsem se mu podíval do očí. Vím o čem mluvím...

T:"Ne!!!Hlavně nepřestávej"křik jsem po něm a obmotal jsem si nohy kolem jeho pasu"To je v pořádku...zvládnu to"vzdychl jsem a snažil se přestat plakat

Zaraženě jsem na něj hleděl.
"Dobře, kdyby něco, můžeš mě zastavit." Pousmál jsem se a pomalu pohl svou pánví a já musel sám zavzdychat, jak byl těsný. Pomalinku jsem se v něm začal pohybovat a přisál jsem se mu při tom na rty. Dravě jsem ho líbal a nemohl se nabažit těch jeho hebkých, hlavně slaďoučkých polštářků.

Když už udělal prvních pár přírazů tak se bolest proměnila v příjemnou slast a já začal vzdychat na celý pokoj...propletl jsem si prsty do jeho vlasů a začal za ně tahat

Zaslechl jsem jeho úžasné vzdychy a já začal více přirážet.
"Tini...Bože!" Zavzdychal jsem a udělal jsem se do něho. Zrychleně jsem dýchal a hleděl na jeho úžasnou tvář.
Nahnul jsem se více k jeho úžasnému tělu, kde jsem zanechal pár  větších znamének lásky.
"Byl jsi úžasný." Dal jsem mu dlouhý polibek na jeho rty a unaveně se svalil vedle něho.

Ležel jsem a cítil jak ze mě vytéká jeho sperma...Tohle to bylo jiné než s Chrisem...tohle bylo plné slasti a nic lepšího jsem nezažil...objal jsem ho kolem pasu a přitáhl se k němu...
T:"Tohle bylo užasné"

Musel jsem se usmát, když jsem zjistil, že se mu to líbilo.
"Už bychom měli jít, aby se o tebe nestrachovali. Pokud to dokážeš." Zavtipkoval jsem a vymanil se z jeho sevření, abych se mohl obléct.

T:"Tak dobře...Ale pořad to ze mě teče"zasmál jsem se a ukázal na svůj zadek...

"Něco mě napadlo." Šibalsky jsem se usmál a vzal ho do náruče. Odnesl jsem ho do koupelny a položil jsem ho opatrně na okraj vany. Zapnul jsem teplou sprchu a postavil jsem ho do sprchy, poté jsem si vlezl za ním i já.

T:"Vážně?"zasmál jsem se a nechal na sebe dopadat kapky vody

Drobet jsem mu roztáhl nohy a zasunul jsem mu jeden prst do jeho zadečku. Při tom jsem mu záda obsypsávat polibky. Začal jsem rukou pohybovat a cítil, jak má nadílka z něho postupně začala vytíkat.

T:"Marcusi"vyjíkl jsem když do mě zasunul své dva prstíčky...pomalu ze mě začalo vytékat jeho sperma a já si užíval jenom ten pocit plnosti...

Ahoj
Tady další kapča
Omlouvám se za chyby

❤️❤️❤️

❤️❤️❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat