40

560 53 10
                                    

T:"Tak pojď dolů"Chytl jsem Maca za ruku a táhl ho dolu...když jsme sešli dolu tak mě zasáhl silný zápach...plyn

"Emm?" Zakřičel jsem, když jsem cítil nepříjemný zápach. Bohužel žádná odezva.
"Martinusi, počkej venku s Bellou."

T:"Ne já se jdu podívat nahoru ty to proběhni tady a vypni ten plyn v kuchyni...bude to tak rychlejší ji najít"

"Dobře, ale buď opatrný." Se strachem v očích jsem se na něho pohlédl a vběhl do kuchyně, kde jsem si musel zakrýt dýchací ústrojí. Vypnul jsem plyn a otevřel okno.
Porozhlédl jsem se kolem a viděl Emmu, jak leží na zemi. Nejspíše omdlela kvůli plynu, tak jsem ji vzal do náruče a odnesl ji do obýváku, kde to tolik cítit nebylo a položil ji na pohovku.
Otevřel jsem okna, aby se dostalo do domu více kyslíku.

Proběhl jsem celé horní patro ale tam se nikdo nenacházel...
T:"kde jste?"zakřičel jsem z chodby

"V obýváku... Emm omdlela." Ohlásil jsem se na zpět a pohladil ji po vlasech.

T:"Odnes ji ven"ať se nadýchat čerstvého vzduchu

"Dobře..." vzal jsem ji na zahradu, kde jsem ji položil do stínu na trávník.

T:"Je v pořádku ?"přisedl jsem si k Emmně a pohladil ji po hlavě

"Bude... Drobet se toho nadýchala." podíval jsem se pro jistotu, zda se ji zvedá pravidelně hrudník, naštěstí ano.

T:"Bože já jsem takový debil...ještě bych si zabil sestru"povzdechl jsem si a utřel si krev která mi zase ztékala z nosu

"Tini..." Sáhl jsem do kapsy, kde jsem měl kapesníky a podal mu kapesníky.
"Je v pořádku, za nic nemůžeš." Usmál jsem se a políbil ho na čelo.

T:"Mužů..to já jsem nevypl plyn...to kvůli mě se malém otrávila"

"Tinusi, neber si to za vinu." Podíval jsem se na něj už vážněji a zaznamenal pohyb vedle sebe. Emma se pomalu posadila a chytla se za hlavu.

T:"Jsi v pořádku?"pevně jsem ji objal a doufal že je
E:"No snad ano"šeptla Em..."A co se vlastně stalo?"
T:"Nechal jsem puštěný plyn a ty jsi padla do bezvědomí...omlouvám se Emi...jsem dement"

"Říkal jsem mu, že si to nemá dávat za vinu. " Pohladil jsem ji po líčku a ona se usmála.
"Krysa!" Vypískla zničeho nic a já se podíval za sebe.
Byla na Tiniho nalepená a hleděla na Bellu.
"To je pes Emm... Bella." Chytil jsem ji a ukázal ji.
"Ta je ošklivá." Začala se smát a já si více Bellu natiskl k sobě.
"Neposlouchej ji prcku, to ona je ošklivá." Zamumlal jsem ji do kožíšku a hleděl na Emm vražedným pohledem.

T:"Ach jo"zasmál jsme se"Aspoň že jsou obě v pořádku"
E:"Tini?"
T:"No?"
E:"Já jen že ti teče krev z nosu"rychle jsme si zakryl nos tak aby to Mac neviděl...posraná krev...

Položil jsem Bell na zem a přisedl si blíže k Tinimu. Vzal jsem kapesníky, které jsdm občas nosil po kapsách a podal mu je, aby si nezašpinil tričko, které nejspíše bylo moje.
"Nemotá se ti hlava a není ti špatně?" optal jsem se ho pro jistotu.

T:"Ne jsem v pohodě"
E:"Však se to normálně stává ne"
T:"Macu?Ona neví že jsme"
E:"Jasně že vím že máš tu zlou nemoc jen jsem nenašla na internetu co to znamená"

"Eh... Jak si na to přišla?" Upřímně mi nedocházelo, co tím Martinus myslel.

E:"No máma o tom mluvila...že má prý zlou nemoc jen já si ji neumím představit...to je jako bubák který něco napadá?"
T:"To né"

"Emm..." Usmál jsem se.
"Pojďme se najíst. Bell má taky určitě hlad." Pomohl jsem Emmě na nohy a potom Martinusovi.

E:"Ale já chci vědět co to je"Vykřikla Emma
T:"To je-"ale v tom mě Mac přerušil

"Emm! Nevyptávej se pořád!" okřikl jsem ji a chytil Tiniho za ruku.

T:"Macu měla by vědět co mi je"
E:"Jo měla"

"Moc s tím nesouhlasím." Odfrkl jsem si.
"Tak dobře." pustil jsem jeho ruku a zavolal si k sobě Bell, abych ji mohl dát najíst.

T:"Pojď dovnitř"
E:"No dobře"vešli jsme do obývaku a tam jsme si sedli a já ji to všechno začal vysvětlovat

Ahoj
Tady další kapča
Snad se líbila
Omlouvám se za chyby

🇨🇿🇨🇿🇨🇿

Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat