With _Teryishappy_
T:"Marcusi"zavzdychal jsem hlasitě a obmotal jsem si nohy kolem jeho pasu čím jsem si ho více do sebe zarazil...
Jeho vzdychy byly rájem pro mé uši. Čím více jsem prirážel, tím více nahlas vzdychal. Po pár přírazech jsem se do něho udělal. Vyšel jsem z něho a nahnul se k jeho ušnímu lalučku.
"Stoupni si na všechny čtyři." Uchechtl jsem se a skousl mu ušní lalůček.T:"Dobře doktore Marcusi"ušklibl jsem se a postavil tak jak mě žádal.."Copak mi budete dělat za vyšetření?"
Zničeho nic jsem vybouchl smíchy. "Budeme dělat vyšetření mašinky Tomáše, jak vjíždí to tunelu." Nekontrolovaně jsem se smál.
T:"Bože Marcusi"zabořil jsem hlavu do polštáře a začal se smát..".ty jsi takový hovado"
"Ty jsi s tím začal." Lehl jsem si do peřiny a snažil se svůj smích tlumit do ní.
T:"A ty mě necháš takhle?"snažil jsem se přestat smát ale bylo to celkem obtížné...
"Tak má mašinka Tomáš vjet do tunelu?" Začal jsem se znovu smát.
T:"Dej s ní pokoj"zavřel jsem oči a začal kroutit zadkem
"Víš, že mě tím vzrušuješ." Uchechtl jsem se a chytil ho za boky.
I když mě chytl za boky tak jsem nepřestal...
T:"no jelikož na tebe nevidím tak nevím"Skousl jsem si spodní ret, jelikož se mi zadečkem otřel o mou chloubu. Pomalu jsem začal do něho pronikat
T:"Marcusi"vzdychl jsem a přirazil proti němu
"Bože Tini... Ty jsi tak těsnej." Zaskučel jsem a pohnul svou pánví proti té jeho.
T:"Marcusi tak přirážej"Chytl jsem do ruky prostěradlo a začal ho mačkat"Vyšukej ze mě duši"
Začal jsem přirážet ještě více a rychle. V rukou jsem drtil jeho boky a myslel jsem, že se z jeho vzdychů zblázním.
Drtil mi boky ale já se to snažil ignorovat...soustředil jsem se poze na každý jeho příraz který přicházel rychleji a rychleji
Sestra(S):"Martinusi?!Jsi v pořádku?Mám jít dovnitř?"křikla jedna ze sester(myslím prostě ty co je hlídají nwm jak to popsat XD) za dveřmi...rychle jsem zabořil hlavu do polštáře a snažil se přestat vzdychat...ale moc to nešlo když Marcus přirážel jak bezesmyslů a vzdřejme se snažil mě roztrhnout vejpůl...Ignoroval jsem hlasy kolem sebe a po chvíli se do Tinuse udělal. Unaveně jsem se svalil vedle něho a oddychoval.
Sestra: "Tinusi... Jsi v pořádku, mohu už dovnitř?"Zaslechl jsem hlas mladé ženy a rychle nás přikryl peřinou, kdyby náhodou vtrhla do pokoje.T:"To je dobrý jsem v poho"dostal jsem ze sebe trhavě a objal Maca"budeš mě muset vymýt"šeptl jsem mu do ucha a začal mu kreslit na hruď srdíčka...
"Velice rád." Usmál jsem se a přivlastnil si jeho úžasné rty. Vzal jsem na sebe boxerky a kalhoty, aby se neřeklo, že po chodbě chodím nahý.
Opatrně jsem Tinimu oblékl boxerky a své tričko.
"Co chceš dnes na sebe?"usmál jsem se na něho, když jsem stál u jeho skříně.T:"To mi je úplně jedno...vyber mi něco"usmál jsem se a pozoroval jeho zadek...bože on má tak mňami zadek
Vzal jsem mu roztrhané černé kalhoty a černé tričko. Čisté boxerky jsem přidal na hromádku, kterou chudinka držel v ruce. Přidal jsem tam i své džiny a hodil na ni i tričko, které se válelo po zemi.
"Tak jdeme." Čapl jsem ho a odnesl ho v náruči do koupelny.Zabořil jsem mu hlavu do hrudi a doufal že nás nikdo neuvidí...
když mě donesl do sprchy tak jsem si stoupl na své nohy...
T:"To na mě budeš pořad jen hledět nebo se také svlékneš?""Víš, já bych radši počkal než odejdou druzí." Poukázal jsem sněrem ke klukovy, který si radši rychle oblékl triko a zmizel.
T:"To je pravda"povzdechl jsem si a pohladil ho po líčku
"Neboj se... jsem tady s tebou." Přisál jsem se mu na rty a pomalinku mu začal sundavat tričko.
Spolupracoval jsem a začal mu stahovat kalhoty dolů...měl jsem chuť si vzít jeho kamaráda do úst ale bál jsem se že někdo přijde
Odtáhl jsem se od něho.
"Půjdeme se teda vykoupat?" Pousmál jsem se. Pokud čekal, že ho tady ojedu, tak ať na to zapomene. V těhlech sprchách bych to neudělal ani za milion let.Ahoj
Tady další kapitolka
Snad se líbila
Omlouvám se za chyby💙💙💙