35

564 57 8
                                    

With _Teryishappy_

Někdo nás vidí a bylo to od neznámého člověka, což mě děsilo ještě více.

T:"Co to je?"povzdechl jsem si když zaraženě hleděl na obrazovku...svou ruku jsem vytáhl a sebral mu mobil...dal jsem ho stranou a zase si Maca přitáhl blíž

"Tini... Nenecháme to na doma? Mám pocit, že nás někdo sleduje." Bylo zvláštně, když jsem věděl, že někdo pozoruje, jak Martinuse tady.. no.. ehm... šoustám.

T:"Co ti prosím tě přelétlo přes hlavu?Však je zavřeno a jsme v 7 patře"koukl jsem se na něj dosti zmateně

"Nikdo mi to psal na mobil." Odtáhl jsem se a podal mu ho

T:"Cože?"koukl jsem se na něj a vzal si od něj mobil..."Ale...cože?Však to nejde...to je nějaká blbost...to určitě nebylo adresovaný tobě"

"A co když ano?" Prohrábl jsem si vlasy, ale v tu chvíli mi přišla další zpráva.
*Tvůj bráška je stejný jako kdysi ty.* Vyděšeně jsem se rozhlížel kolem sebe.

T:"Marcusi...klid...tak je to nějaký vtipálek"poplácal jsme ho po tváři

"Co když ti bude chtít ublížit?" Přivinul jsem si ho k sobě do náruče a pozoroval každičkou část pokoje.

T:"Prosím tě jsi panaroidní"usmál jsem se a tak ho objal

"Kéž by." Povzdechl jsem si a pohled mi zůstal na dveří.
Ten kluk s brýlemi... Možná s tím má něco společného a nebo jsem opravdu panaroidní.

T:"Dej mi pusu"usmál jsem se a čekal co udělá...asi mu začíná hrabat...možná se začíná smiřovat s tím že tu možná brzo nebudu

Nahl jsem se k němu a políbil ho. Jenže znova mi přišla zpráva.
*Vy jste tak sladcí, až je mi z vás na blití.* Rychle jsem se odtáhl a dal mu před nos mobil.
"Tak jsem ještě panaroidní? A jestli tohle mám být vtipný, tak není!" Naštvaně jsem si ho k sobě přivinul.

T:"Macu však jsem to nestihl ani přečíst"povzdechl jsem si a protočil očima

Vložil jsem mu mobil do ruky.
"A ještě řekni, že to všechno bude v pohodě." Skoro jsem zavrčel a porozhlédl se po celém pokoji.

T:"Já...Maci...Někdo si z nás děla tak maximálně prdel...znám takové situace"

"A proto ví, co teď děláme."
Vzal jsem jeho ruku a přemístil ho na svého kamaráda. Začal jsem s rukou kroužit a v tu chvíli přišla i zpráva.
*Nechce ti ho rovnou začít kouřit?*

T:"Říkám že si z nás pouze někdo děla srandu"povzdechl jsem si a pohladil ho po líčku"No a teď by jsi si měl jít vyřešit ten svůj malý / velký problém"

"Nemyslím si." Povzdech jsem si a rozhodl se ignorovat mobil. Vypnul jsem ho a baterku vyndal.
"A nechceš mi s ním pomoct." Nevině jsem se Usmál.

T:"Ty se ještě ptáš?"ušklibl jsem se a sesunul se na kolena...rozepl jsem jeho kalhoty a stáhl je i s boxerkami...potom jsem si jeho kamaráda vložil do úst a začal pohybovat hlavou...

"Tini..." Zavzdychal jsem a prsty mu zajel do vlasů, za které jsem jemně zatahal.
Nikdo jiný neumí kouřit tak dobře jako Tinus.
Zaklonil jsem hlavu a zavzdychal.

Jeho vzdychy pro mě byli za odměnu...zrychlil jsem svoje tempo a do jedné ze svých rukou jsem vzal jeho varlata a začal je mnout

"Ach... Tini.. Já za chvíli.." nestihl jsem ani doříct a udělal se mu do úst.
"Promiň." Špitl jsem.

T:"Za co se omlouváš snad jsem to z toho důvodu dělal"zamumlal jsem s plnou pusou a až pak jsem vše zpolikal...chutnáš skvěle

Sehnul jsem se a dlouze ho políbil na rty. Natáhl jsem si boxerky a kalhoty. Pomohl jsem mu na nohy a v tu chvíli přišel táta.
"Jedeme?" Usmál se a vešel dovnitř.
"Tinus se potřebuje ještě obléct." Úsměv jsem mu oplatil a už ho radši vyhnal z pokoje, aby se Tinus mohl obléct.

Rychle jsem na sebe něco hodil a vyběhl na chodbu za Macim...
T:"Tak můžem"usmala jsem se a ukázal směrem k výtahu

"Máš všechno?" Usmál jsem se a snažil si dát mobil do kupy.

T:"Jó"
E:"Tak pojďte"usmal se Erik...teda Táta a vydal se k vítahu...

...

Hned, jak jsme přijeli před dům, vymýšlel jsem plán, jak a kde sehnat to štěně. Přeci jsem si mu to slíbil... No dobře, slíbil jsem to sobě, ale to je teď někde jinde.
"Pojď." Usmál jsem se a chytil ho za ruku, načemž jsem si s ní propletl prsty

T:"Však jdu"usmál jsem se na něj a sledoval ten obří dům...království

Táta vzal Tiniho tašku a já ho rovnou táhl domů, kde na chodbě stála Emma a pusu měla do kořán.
Když mě spatřila, rychle přemístila pohled na Tinuse.

Stála tam malá hočicka s pusou do kořan...je snad na mě něco špatně že se na mě tak divá...radši jsem pustil Macovu ruku a stáhl ji za záda...
T:"Ahoj"šeptl jsem tak nějak neslyšitelně

Ahoj 💦
Omlouvám se za chyby 💙
A snad se kapča líbila ❤️

Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat