21

845 68 13
                                    

With _Teryishappy_

Pokud čekal, že ho tady ojedu, tak ať na to zapomene. V těhlech sprchách bych to neudělal ani za milion let.

T:"Tak jo"povzdechl jsem si a vlezl dovnitř"jdeš?"

Sundal jsem si boxerky a vlezl si za ním. Přitiskl jsem si ho více k sobě na hruď a vzal si jeho kamaráda do ruky. Začal jsem s ní pohybovat a přitom mu dělal velká znaménka na krku.

T:"Marcusi"zasténal jsem slastně a odklonil trošku hlavu stranou aby měl lepší přístup

Druhou ruku jsem přemístil k jeho zadečku, přes kterého jsem ho jemně praštil a následně zmáčkl.

Vydal jsem ze sebe jeden hlasitý vzdych a svoje ruce jsem přemístil do jeho vlasů a začal za ně tahat

Musel jsem spokojeností zamručet, jelikož jemné tahání za mé vlasy pro mě bylo velice příjemné. Zrychlil jsem tempo v mé ruce a dvěma prsty začal pronikat do jeho dokonalého zadečku.

Když do mě začal pronikat svými dokonalými prstíky tak jsem svou hlavu zabořil do jeho ramena a vzdychal do něj...on je tak úžasný...asi má za sebou hodně kluků...a já jsem pouze jen další hadrová panenka která tomu všemu podléhá...svou hlavu jsem nechal na tom samém místě a mé hlasitě steny vyměnili tiché vzliky a slzy tekoucí po mých tvářích...

"Tini, co se děje?" Nechal jsem všeho být a nechápavě si ho prohlížel.
"Tini... Nechci, aby si plakal." Chtěl jsem si ho přitahnout do objetí, ale on mě odstrčil.

T:"Marcusi...já nemůžu...kolikáta jsem z tvých loutek...to ti každý kluk propadne stejně jako já!?To je to tak snadné někoho z toho skoro dohnat k šílenství?Kolik kluků bylo předemnou...kolik jich bude ještě po mě?Kdy se chystáš mě odkopnout jako ty ostatní?V žádném případě nejsem první ani druhy ani pátý...muselo jich být tuny aby jsi se dopracoval tak kde jsi teď...můžeš mít jakého koliv kluka chceš a stačí ti k tomu pouze úsměv a smrtelně sexy tělo...kolik jich propadlo do propasti které se říká slepá láska ?"začal jsem plácat páté přes deváté a po tvářích mi tekly už niagarské vodopády...

V krku mi uvízl velký kus knedlíku a ja nevěděl, co říct. Věděl, jsem, že s Tinim je to jiné. Do toho jsem se opravdu zamiloval a bodlo mě u srdce tohle slyšet.
"J-já... Bylo jich spousta to ano, ale tebe miluju. S tebou se cítím úplně jinak než ostatníma." Chtěl jsem ho pohladit po líčku, ale on uhnul. Znovu mě bodlo u srdce.

T:"Marcusi...kolika z nich si řekl že je miluješ...kolik je bylo...?"twl však já se chovám jak holka co má krámy..
Kouk jsem se na nej a čekal na jeho odpověď...měl jsem chuť ho objat a přitom ho seřvat...dlouze políbit a přitom mu vrazit...nevím vůbec co chci...mám ve všem zmatky

Pootevřel jsem ústa a hledal správnou odpověď v jeho očích.
"Jenom tobě..." zalhal jsem, ale chtěl jsem, aby zůstal se mnou.
Dříve jsem tuhle metodu používal, abych mohl mít více kluků na noc, když budu potřebovat. Dnes jsem na to nejspíše doplatil.
"Tini... prosím neopouštěj mě." Podíval jsem se na něho s obavami v očích.

Koukl jsem se mu do oči a somozdřejme mi bylo jasné že lže...nemiluje mě...co jsem si já hlupák myslel?Že mě bude malovat po dvou dnech a budeme spolu do konce života...žádné takové...
T:"Lžeš"křikl jsem po něm a zase se mi zpustila krev z nosu...ale pokud jsem si myslel že mi tečou niagarské vodopády z očí tak jsem se silně mílil...zatočila se mi hlava a já si rychle dřepl na zem...krev mi tekla z nosu proudem a já myslel že mi praskne brzo hlava...strašně mě bolela hlava a viděl jsme sem tam nějaké černé fleky...jestli smrt přichází náhle tak přišla pravě teď...

"Tini!" Rychle jsem s ním vylezl ze sprchy, ale jeho tělo bylo slapé. Koukal na mě bez emocí, jako by umíral... A co když ano?!
"Tini... Tini... Komunikuj se mnou! Klidně říkej, jak mě nenávidíš, hlavně tu se mnou zůstaň!" Plácal jsem ho po tváří, ale to už jsem nevydržel a rozbrečel se.
"Odpusť mi to.. jsem hrozný kretén." Vzlykl jsem, ale jeho oči se zavřely.
"Ne!" Vzlykl jsem a rychle popadl boxerky, abych měl aspoň něco na sebe.
Vyběhl jsem z koupelny a hledal lidi kolem sebe. Potkal jsem jednu ze sestřček.
"Tinus... On.." Rozvzlykal jsem se a sestřička se vydešeně na mě podívala.

Ahoj
Tady další kapča
Snad se líbia
Omlouvám se za chyby

💙💙

💙💙

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat