With _Teryishappy_
proč nemohu žít normální život jako ostatní....jaký by byl...být normálním člověkem by bylo určitě fajn...
"Počkat! Ty máš tedy jakoby narozeniny?! A já jsem ti nic nekoupil." Složil jsem si hlavu do dlaní.
"Víš co? Co by si chtěl zkusit, kam by si chtěl jít?" Znovu jsem se na něj usmál.T:"Prosím tě...stačí mi to tacos"usmál jsem se na něj nevině..."a když zůstaneš přes noc"koukl jsem se mu prosebne do očí a doufal že řekne jo...
Celkem mě to zarazilo. On chce, abych tu zůstal... aw...
"Myslím tím, že bych přespal u tebe?" Očka se mi rozzářila.T:"To by asi šlo..."Usmál jsem se na něj a stoupl si..."nechceš jít už ?"
"No, ale musím ještě do hotelu pro mé věci." Postavil jsem se a vyšli jsme pomalým krokem z parku.
T:"Dobře..."usmál jsem se a vydal za ním...
Martinus mi byl přímo v patách a já se zastavil až u dveří do pokoje v hotelu. Odemknul jsem a Martinusd poslal dovnitř. Vzal jsem si mezitím batoh a mlčky si tam naskládal věci.
Když jsem se zahleděl do zrcdla, viděl jsem tam Tinuse, jak kouká jinam. Bylo mi ho líto.
Musel stále cítit ty nechtuné dotyky na svém těle. Položil jsem batoh na zem a přišel až k němu. Nechápavě na mě pohlédl a já vzal jeho tváře do svých dlaní a bez váhání se přisál na jeho rty.Koukal jsem na sebe do zrcadla a stál tam jako tvrdé Y ani nevím proč ale nějak jsem se zasekl nad svýma myšlenkama z kterých mě vytáhl Marcus...otočil si mě směrem k sobě a dlouze a vášnivě mě políbil...spolupracoval jsem...neměl jsem důvod proč ne...cítil jsem se u toho tak úžasně...ty doteky se mnou dělali strašně moc...nikdo na mě takhle ještě nepůsobil...nechapu jak to Marcus dokáže ale já si byl jistý že teď se musím červenat až na prdely...
Zapletl jsem si do jeho vlasů prsty a začal trochu tahat za jeho krásné vláskySlastně jsem vydechl do polibku a své ruce přemístil na jeho zadek, které jsem jemně zmačkl. Více jsem si ho natiskl k sobě a dravě pohyboval svými rty proti těm jeho. Jazykem jsem mu přejel po spodním rtu a tím jsem si vyžadoval vstup do jeho úst.
Když mě chytl za zadek tak jsem mu vzdychl a zároveň sikl do úst...když mi jazykem začal přejíždět po spodním rtu tak jsem ani neváhal a vstup mu povolil...během vteřiny se mi do pusy dostal jeho hbytý jazýček a začala třetí světová...
Povalil jsem ho opatrně pod sebe na postel a dával pozor, abych mu nějak moc neublížíl. Odtáhl jsem se kvůli nedostatku kyslíku a začal jsem se věnovat jeho krku, kde jsem nasál jeho kůži a jemně ji zkousl. Jednou rukou jsem se přidržoval, abych na něj nespadl celou vahou a druhou mu zajel pod tričko, kde jsem ho hladil po boku. Poté jsem kreslil různé ornamenty kolem jeho pupíku.
Když mi začal dělat značky na krku tak jsem celkem nahlas zavzdychal...bylo to příjemné...a to moc...a to jak mi kreslil na břicho strašně lechtalo takže jsem se snažil zadržet smích...bylo to celkem obtížné...obzvlášť když se u toho snažíte nebýt v křeči...pak už jsem to nevydržel a začal se smát
Zabořil jsem hlavu do jeho krku.
"Čemu se směješ?" Zeptal jsem se s úsměvem na rtech a podíval se na něho.T:"To strašně lechtá"zasmál jsem se a přitáhl si ho zase zpět do polibku
Oh... On je lehtivý. Znovu jsem si začal užívat jeho úžasné heboučké a sladké rtíky.
Přes hlavu jsem mu přetáhl jeho tričko, které jsem odhodil někam na zem. Za boky jsem si ho stal více pod sebe a svou pánví se otřel o tu jeho. Vzdychl jsem mu nahlas do polibku.Když se svou pánví otřel o tu mou tak jsem hlasitě zavzdychal...pomalu ale jistě jsem cítil že můj kamarád se pomalu staví do pozoru...to je celkem trapné...vzal jsem svoje koleno a dal ho k Macově rozkroku a začal s nim proti němu slabě pohybovat aby Macík nezůstával po zadu...
Slastně jsem zavzdychal mezi polibky. Začal jsem si sundavat tričko, které jsem odhodil stranou a znovu si přivlastnil jeho rty. Pomalu jsem mu začínal rozepínat kalhoty, i když to šlo těžce, když drážil nohou mého kamaráda, který se těšil, až se zasune do tohohle roztomilého stvoření.
"Tini..." Zaskučel jsem do polibku, protože jsem si z kalhoty opravdu nevěděl rady... Bože, cítil jsem se tak trapně.Jeho soustředěný a zároveň slastný pohled byl k nezaplacení...musel jsem se nad svou prací ušklíbnout...
Když už měl asi dvě minuty celkem problém s míma kalhotama tak jsem přece jen nohu stáhl aby se mu lépe sundavali a rozrpl si pásek...
Roztomilé se na mě usmál a začal je stahovat dolů...mě sice pomalu...ale jistě začalo docházet jakou bolest budu muset zase podstoupit...Tvářil se dost nejistě a já měl strach, že se bude znovu bát. Chci, aby si to užil hlavně on.
"Slibuju, že budu opatrný." Podíval jsem se mu do očí, aby věděl, že to myslím vážně.T:"Vážně?"povzdechl jsme si...nemám se přece čeho bát je to pouze Marcus...
Ahoj
Tady další kapitola
Snad se líbila
Omlouvám se za čj
🔒💙💫