4

1.1K 88 25
                                    

With _Teryishappy_

ze zadku mi tekla krev a jeho spema...takhle pohoršeně jsem se ještě necítil...

BadMac🍍💦:"Nemusíš "

Chvíli jsem si psal ještě s Thomasem, ale  Tinus mi neopovídal. Neustále jsem kontroloval zprávy, ale nic mi nepřišlo.
Bodlo mě u srdce, když stále neodepisoval. Ani nevím proč, ale chtěl jsem si s ním psát. Martinus byl zkrátka zajímavý, hlavně tajemný.
Nemá přátele, žije v sirotčinci, ale hlavmě je roztomilý.
Neodolal jsem a začal mu psát. Chtěl jsem se o něm dozvědět více.

BadMac🍍💦:" Napiš mi prosím baby "
BadMac🍍💦:"Nevydržím tu bez tebe 🥵"
BadMac🍍💦: "Napiš, až tu budeš 😊"

BadMac🍍💦: "Kolik ti je let? "

Dopsal jsem a musel jsem si odskočit na záchod.

Když už jsem se konečně probral tak jsem si vzal všechny věci a odešel k sobě do pokoje...ani jsem se neobtěžoval tím že mi po tvářích sami tečou slzy...
Vzal jsem si na sebe čisté boxerky a jedno moje tričko jako pižamo a šel si lehnou do postele...vzal jsem mobil který se doposud povaloval na nočním stolku připojený na nabíječce a koukl se na nové upozornění od seznamky...nad jeho zprávami jsem se musel pousmát...je hezké že se o mě tak stará...

SadTini🍌😢:"už jsem tu...byl jsem ve sprše..."

SadTini🍌😢:"Jinak je mi 17"

Zrovna jsem chtěl vypnout notebook, ale znovu mi přišla zpráva. Tentokrát od něho. Na rtech se mi oběvil úsměv a já se přemluvil, že bych mohl být ještě vzhůru.
Jediná věc mi ale nehrála. Ve sprše není normální být více jak 45min.. možná skoro hodinu.

BadMac🍍💦: "Stalo se něco? Nechceš se mi s ničím svěřit?"

Sakra on něco tuší...Ale jak ?!Honem jsem vymýšlel na co se vymluvím...

SadTini🍌😢:"proč myslíš ...?Né vše je v naprostém pořádku ..."

rychle jsem odepsal a povzdechl si

Nevím proč, ale cítil jsem nepříjemný pocit.

BadMac🍍💦:"Člověk není normálně kolem desáté hodiny ve sprše 45min. Až skoro hodinu. Nejsem idiot. 😊"

Unaveně jsem si prohrábl rukou vlasy a stáhl si je do menšího culíku, neboli drdolku.

Bože...proč se ho proste nedá překecat...

SadTini🍌😢:"Ale já jsem nenormální člověk💙🔒"

To byla asi momentálně jediná výmluva na kterou jsem se teďka zmohl...

SadTini🍌😢:"Neboj se...nejsem malý kid...i když se neumím bránit tak tě překvapím...utopit se ve sprše taky neumím..☺️

Usmál jsem se. Jsem zvědavý, jak se ubrání, až si budu chtít zasunout. Ups..

BadMac🍍💦:"Jak myslíš... Ale máš zatím příležitost mi to říct 😊"

Popadl jsem mobil z nočního stolku a rozklikl seznamku tam. Zaklpal jsem notebook a zalehl s mobilem v ruce do postele.

BadMac🍍💦: "Jaká je tvá orientace?"

Rychle jsem napsal, jelikož jsem to potřeboval vidět. Byl rozkošný a byla by škoda, kdyby mi ho někdo sebral.

Sakra....tak tahle otázka mě trošku zarazila...

SadTini🍌😢:"já vlastně nevím...nikdy jsem holku ani kluka neměl takže soudit nemůžu"

Prohrabl jsem si vlasy a usmal se...Bože ty vlasy nějak smrdí...asi mám starý šampión musím si zítra koupit nový ...

BadMac🍍💦: "Opravdu? To tě třeba někdo nepřitahoval?"

Byl jsem zmatený. Mám to teda brát, že je bisexuál? Zničeho nic se mé dveře otevřely a tam stála Emma.
"Maci... Já nemohu spát." Zakňučela smutně a já pouze nadzvedl peřinu, aby měla přístup ke mě. Zavřela dveře a s radostí ke mě přicupitala a zalezla pod peřinu, načemž mě objala kolem pasu.

SadTini🍌😢:"Ne nepřitahoval...a kdyby tak by se mnou nikdo ani nevydržel..."

Holky by radši utekly kanalizací než být se mnou

Já ano.. pro sebe jsem se usmál a Emma se na mě nechápavě podívala.
"S kým si to píšeš?" Optala se mě nechápavě.
"S kamarádem." Odpálkoval jsem ji.
"Který bude mít brzo tunel v prdeli." Vyprskla smíchy. (Pardon, já musela 😂)
"Emmo! Kde si na to přišla?!" Vyjel jsem na ni podrážděně.
"Táta to vždy říká, když jdeš pryč." Zachichotala se a já nad tím pokroutil očima. To mám radost, že mám tovýho tátu.

BadMac🍍💦: Tak třeba zkus se na někoho nevázat, jenom... Třeba měj tu osobu jen na noc, nebo si najdi přátele s výhodami."

To sice není dobré jako podpora, ale nu co...

SadTini🍌😢:"já nemám kde takové lidi hledat...a nevěřím tomu že by se mě nějaká holka neštítila..."

Zívl jsem a ustlal si polštář...

SadTini🍌😢:"Jsem celkem unavený....Tak dobrou a ať tě nestaraší bubíci(to jsou takový strašně roztomilý stvořeníčka😂)💙💙"

Vypl jsem mobil a zavřel oči

Oh... On je tak cute. Nemohl jsem se dočkat zítra. Ani nevím, co mě to popadlo, že jedu za ním, ale chci ho vidět a poznat se s ním osobně.

BadMac🍍💦:"Podle mě jsi strašně nejvíce roztomilý člověk na světě. Pac a pusu ❤😘 Tvůj Marcus..."

Odeslal jsem mu zprávu a odložil mobil na noční stolek.
"Nevím, jestli bylo dobré tam psát to pac a pusu." Zasmála se mi Emma a já svou ruku přehodil přes její pas.
"Mlč a spi."

Ahoj
Tak tady je další kapitolka a snad se líbila...
Omlouvám se za chyby(jako vždy jsou převážně moje😂)
❤️❤️❤️

Omlouvám se za chyby(jako vždy jsou převážně moje😂)❤️❤️❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat