With _Teryishappy_
Slastně jsem vzdychl a v tu chvíli se proklínal...
"Kluci!" Zaslechl jsem hlasité zabouchání na dveře a hlas patřící mámě.
"Mami neboj se. Neděláme tu nic jen se vzájemně provokujeme!" Křikl jsem a naštvaně vstal a vzal mobil, který jsem zapojil do repráků. Pustil jsem libovolnou písničku nahlas, co to šlo a ukázal vstyčený prostředníček ke dveřím.Koukal jsem na něj...vypadal celkem naštvaně...
T:"Dobrý?"optal jsem se a koukl na něj"Všechno je v pořádku." Usmál jsem se a sedl si na něho zpět. Pokračoval jsem ve své práci.
T:"Hodláš na mě vykydat tu zmrzku celou?"
"Třeba." Usmál jsem se a začal mu zmrzlinu slízávat, až jsem se dostal k jeho chloubě, kterou jsem si strčil do úst a začal pohybovat hlavou.
Slastně jsme zavzdychal a prohl se v zádech....svou hlavu jsem zaklonil a začal drtit v rukou pouta
Přestal jsem a jemně jeho chloubu na špičce skousl.
Slastně jsem zavzdychal
T:"Macu to trvá moc dlouho""Nech mě si s tebou ještě chvíli hrát." zmrzlinu jsem mu schvalně nechal stékat na jeho chloubu.
T:"No tak dobře"vzdychl jsem po tom co mi zmrzlina stekla až k mému kamarádovi
Provokativně jsem olízl jeho celou delku a několikrát pohl rukou.
Slastně jsem zavzdychal a více se prohl v zádech...
T:"Tohle je vážně mučení"Usmál jsem se a strčil si jeho kamaráda do úst. Začal jsem rychle pohybovat hlavou a občas jsem mu "nechtěně" zoubkama podráždil.
Slastně jsem vzdychal a pouta drtil v rukou...
T:"Maci...už budu"vykřikl jsme skoro na celý pokojPřestal jsem a šibalsky se na něho usmál.
Natáhl jsem se k jeho rukou a pustil mu ruce z pout.Hodil jsem na něj vražedný pohled a svoje ruce zpustil kolem těla...jednu ze svých rukou jsem chtěl dodělat to co začal tak jsem ji pomalu dal na svůj podbříšek a jel s ní níž
Vzal jsem jeho ruku a dal ji nad hlavu.
"Máš smůlu." Ušklíbl jsem se.
"A teď zažiješ šukání." Usmál jsem a obrátil si ho na břicho.
"Klekni si na všechny čtyři." Skousl jsem si spodní ret.T:"A co když to neudělám?"ušklíbl jámě se a zůstal ležet...
"Já myslel, že ti jsou pravidla jasná." Praštil jsem ho přes jeho dokonalý zadeček.
Slastně jsem vzdychl...
T:"Tak asi ne úplně "zůstal jsem ležet na stejném místě"Tinusi..." Povzdchl jsem a políbil jsem ho na jeho úžasnou prdelku a následně jsem ho do ni kousl (To zní divně 🙄😂)
Zase jsem vzdychl a začal svým zadkem kroutit
"Pohráváš si se mnou." Uchechtl jsem se a rozhodl to už neprodlužovat. Sám jsem ho už chtěl.
Nadzvedl jsem mu zadeček, ač to šlo těžce, protože ten debil prostě nebyl schopnej se zvednout na ty čtyři.
"Tinus přestaň mě srát a zvedni se." Zamručel jsem.T:"Tak dobře no"nadzvedl jsme se tak jak mě žádal"A co z toho budu mít já?"
Naklonil jsem se více k jeho uchu. "To co si po mě žádal..." Skousl jsem mu ušní lalůček a bez očekávání, hlavně tvrdě jsem do něj vnikl.
Slastně jsme zavzdychal a prohl se v zádech...
T:"Marcusi...vyšukej ze mě duši"zařval jsem v slastiZačal jsem tvrdě přirážet a hlavně rychle. I přes hlasitou hudbu musely být slyšet naše vzdychy, které se vzájemně mísily.
Myslel jsem že prasknu ale bylo to úžasný...moje pusa se ani na minutu nezavřela a moje záda se nenarovnali...s každým přirazem přicházela nová a nová slast...ale pak jsem zařval tak nahlas až mi z toho vystříkla krev z nosu...ignoroval jsem ji a doufal že Marcus taky...
"Martinusi." Vzdychl jsem jeho jméno. Veděl jsem, že za chvíli budu.
T:"Přidej"slastně jsem zakřičel a přirazil zadkem oproti jeho pánvi
Splnil jsen mu jeho přání a přirážel více.
Cítil jsem, jak v pokoji je větší vedro než bylo.
"Tinusi... Achh.. Já už budu."T:"Tak se udělej"zavzdychal jsem a znovu přirazil proti jeho pánvi
Zavzdychal jsem a hned na to jsem se do něho udělal. Zůstal jsem v něm a zhluboka dýchal. Měl jsem pocit, že ani dech nepopadnu.
Trochu jsem se odtáhl a Mac tím ze mě vystoupil...povalil jsem ho na záda pod sebe a sedl si na něho obkročmo...jeho kamaráda jsem nasměroval k mému vchodu a začal se na něm vozit jak na koníčkovi
"Počkej...Tini..." Snažil jsem se ho zastavit, jelikož jsem si všiml, že mu znovu teče krev.
T:"Ser Macu na krev...nijak mě to neovlvnuje...chci aby si se ke mě choval jako k normálnímu člověku kterému nic není...prosím"tiše jsem zašeptal mezi vzdychy a své slzy co mi tekly zase po tvářích ignoroval...
Nedokážu to, ale musím to aspoň slíbit.
"Dobře, pokud si to přeješ." Setřel jsem mu pár neposlušných slz, ale hned na to jsem zavzdychal. Pohnul se na můj vkus, až moc rychle.T:"Děkuju"usmál jsem se na něj a znovu se pohnul...vím že Emmi přání asi nesplním ale to je úplně jedno...teď chci aby si hlavně užil Mac
"Bože." Vzdychnul jsem a začal mu pomáhat nadzvedávat.
S hlasitým výkřikem jsem se udělal na Macovo bříško a lehl si na jeho hruď...bylo mi jedno že to na sobě budeme mít oba dva ale teď se mi chtělo odpočívat
Přivinul jsem si ho do objetí a veděl, že za chvíli usnu, a taky se tak stalo
Ahoj
Tak zde další kapča
Omlouvám se za chyby