46

461 43 5
                                    

l"Kdyby jsi řekl hned že jsi vzhůru tak by k tomuhle nemuselo dojít"otevřel jsme oči a uviděl že v ruce drží nůž a na něm je krev...

Rychle jsem začal vytáčet telefonní číslo. Nečekal jsem, že to zvedne.
"Ahoj Macu, tak co tvá prdelka?" Uchechtl se do mobilu, ale já to odignoroval.
"Nech Martinuse na pokoji, vem si mě. Vždycky si mě chtěl." Zavrčel jsem do mobilu.
"Uklidni se... Vezmu si tě, ale chci ty prachy za ten pocker." (IDK jak se to píše, please don't kill me.)
"Pokud vím, tak jsem s tebou..."
"Ale s Jackem ano... Pamatuješ si?" Uchechtl se. Přehlt jsem velký knedlík, co mi uvízl v krku.
"Dobře... Kam je mám odnést?"
"Bude tam na tebe čekat kluk s hnědýma vlasama, očima a má na nose brýle... je menšího vzrůstu. Půjdeš s ním. Jinak hezký pejsek." Vytřeštil jsem oči a podíval se po pokoji, zda tu je Bella. Naštěstí ležela na posteli.
Než jsem stačil něco říct, vypnul hovor. Do očí se mi nahrnuly slzy... Jsem totální hovado.

Koukal jsem na něj a on se smál...
T:"Co je s Marcusem?!"vykřikl jsem otázku
Th:"Neboj zatím je ještě v pohodě"ušklibl se na mě ten kluk"Ale tebe by jsme mohli nějak prozkoumat"škodolibě se zasmál a zase se vrátil za mě...stáhl mi boxerky a kousek od první rány my udělal další...bolelo to ještě více...tentokrat musela být hlubší a já zařval ještě víc..."Buď v klidu tohle zatím nic není...sranda teprve budou prsty"zasmál se a placl mě přes zadek...bolestivě jsme sikl a zaklonil hlavu..."Tak si to tu užij...pošlu ti sem kdyžtak někoho jiného na hraní"zasmál se a s prásknutím dveří opustil tuhle místnost

Popadl jsem Bell a předal ji Emmě, ta se na mě podívala tím svým pohledem, "Když na to čas nemáš, nepořizuj si to" , ale já ji zcela ignoroval a nenápadně vklouzl rodičům do ložnice. Věděl moc dobře, kam si rodiče schovávají peníze, když je nemají na kartě. Oni nedůvěřují bankám ani něčemu podobnému, radši to mají schované nikde blízko u sebe. Nadzvedl jsem matraci a našel tam obálku. Dobře... Kolik jenom, že jsem to tenkrát vsadil... začal jsem vytahovat peníze a počítal si pro sebe. "Marcusi? Ty okrádáš rodiče?" Špitla mým směrem Emma a já nadskočil. Peníze jsem radši popadl všechny a strčil je do kapsy od mikiny. "Emm... on ti to potom Martinus vysvětlí, až dorazí." Pohladil jsem ji po vlasech a podíval se, abych viděl toho kluka. Opravdu tam stál. Byl to ten samý, co mi zachránil život. S hlubokým nádechem jsem se rozběhl směrem k domovním dveřím.

Během asi deseti minut přišel někdo další...a tentokrát to byl ale někdo koho jsem znal...Chris...
Ch:"Vypadáš sladce jak tu tak nahý visíš"zasmál se a přišel k nějaké páčce s kterou zatočil a moje ruce začali klesat níž...neudržel jsem se ani na nohou jak jsme byl vyčerpaný a proto jsem se svalil na zem..."Hmm tak jak si s tebou pohrajeme"Mám dovolené všechno...co třeba použít něco ze skříně"Zasmál se a vydal se k ní...ani jsem si nevšiml že tam nějaká skříň je...otevřel ji a já uviděl to co jsem fakt vidět nechtěl...bylo tam všechno možné...od nožů až po sekiry...od plácaček až po biče...vibratory...pouta...všechno možné...
Vystrašeně jsem na něj hleděl a on se přiblbě usmíval..."Víš co...za každou hodinu co to tomu tvýmu kryplovi bude trvat tak tě to bude stát prstík takže se modli aby si pohl"vzal ze skříně nůž a popošel ke mě...natáhl si moje ruce směrem k sobě a udělal mi několik ran na zápěstí...bolestně jsme sikl a byl jsem tak strašně rád že netrefil žílu...."to by prozatím stačilo...teď by jsme si mohli pohrát jinak"zasmál se a vydal se zpět ke skříni z které vyndal svorky a šátek...vím že jsem říkal že to mám rád tvrdé ale to jenom s Marcusem

Přiběhl jsem k tomu klukovy, který psal něco na papír. Hned, jak jsem k němu doběhl, ukázal na mě popsaný papír. *Mám štěnici... Vím, kde je tvůj přítel a mohu ho dostat ven, ale chci taky na svobodu. Pokud mi pomůžeš, hned, jak utečeme, zavolám policii.* Pouze jsem přikývl. Převzal jsem od něho tužku s papírem a načmáral rychlou odpověď... *Tebe vězní taky?* On pouze přikývl. "Ano pane... Už jde z domu." Řekl zničeho nic a já si po chvíli uvědomil, že je vlastně napíchnutý na štěnici.

Přišel ke mě a svorky mi připevnil na bradavky a šátek ovázal kolem mého kamaráda a pevně ho utáhl...potom si mě otočil zadkem k sobě a stáhl si svoje kalhoty i boxerky...začal s rychlými přírazi a já začal řvát přes cely pokoj...začal jsme proklínat svoje myšlenky...proč jsme to dělali s Macem včera tak tvrdě...myslel jsem že mě momentálně roztrhne vejpůl

Ahoj
Tady další kapča
Snad se líbila
Omlouvám se za čj

Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat