With _Teryishappy_
T:"Macu to lochtá"zasmál jsem se a objal ho kolem pasu nohama...
"Mám na tebe chuť." Špitl jsem a políbil ho na líčko
T:"Tak si mě vem"šeptl jsem mu do ucha a zkousl ho
Tiše jsem zavzdychal a přitiskl své rty na ty jeho. Dravě jsem svými rty pohl proti těm jeho a jazykem mu vnikl do úst.
Spolupracoval jsem...byl to úžasný pocit...miluju jeho rty...
Jednou rukou jsem mu zajel do kalhot a začal jeho kamaráda hladit po celé jeho délce.
Zničeho nic mi začal vyzvánět mobil a já naštvaně až vztekle, se natáhl pro svůj mobil.Nezpokojeně jsem zakňučel a doufal že ten jeho hovor aspoň stojí za to že nás přerušil
"No..?" Zamručel jsem do mobilu.
"Marcusi?! Kde jsi?" Zaječel na mě mámin hlas a já se celkem dost rychle probral.
"No... U přítele."
"Jo, tak u přítele. A co Emma?! Včera si ji měl vyzvednout!" Naštvaně nsem pokroutil očima.
"Emma je velká holka, ze školy umí dojít i sama." Zamručel jsem a lehl si Tinusovi na hruď.
"A kde je ten tvůj přítel a kdy se hodláš vrátit." Řekla už o něco klidněji.
"V Oslu a vrátím se dnes. A co se o mě tak najednou zajímáte? Vždyť vám byla práce přednější." Poslední větu jsem si spíše zamumlal.
"Macu, nebuť drzý! Mohl by jsi nám ho přivézt ukázat."
"To by jsme si ho museli prvně adoptovat."
"Kolik mu je?"
"Sedmnáct."
"Oh.. To by ho mohli pustit ne?"
"Tebe někdo praštil po hlavě?"
"Zeptej se, ráda bych ho poznala... zatím pa."
"Čau." Zaraženě jsem se na Tiniho.
"Moje máma je vadná." Prohlásil jsem a zamyslel se, co se ji vlastně stalo, že chce poznat Tiniho. Nikdy se nezajímala jestli mám přítele.T:"Není vadná...Aspoň nějakou máš"řekl jsem poklesle a dal mu pusu na nos"co říkala?"
"Tini..." přitáhl jsem si ho do objetí.
"Že tě mám odsuď unést a nechat si tě." Usmál jsem se.
"Chce tě poznat. Nechtěl by jsi se mnou dnes jet ke mě domů?"T:"Myslíš že by to šlo ?"koukl jsem se na nej a rozzařili se mi oči
"Pro tebe udělám cokoliv." Políbil jsem ho do vlasů.
"Tak... kde jsme to skončili?" Šibalsky jsem se na něho Usmál.T:"Nějak jsem zapomněl"řekl jsem zamyšleně ale pak se začal smát
"Tak začneme od začátku." Šibalsky jsem se usmál. Začal jsem dělat vlhkou cestičku z polibku až k lemu jeho boxerek, které jsem pomaličku, až mučenlivě začal stahávat dolů.
T:"Macu ty mě teroryzuješ"vzdychl jsem tiše a doufal že už je stáhne
Stáhl jsem mu boxerky, kde na mě vykoukl jeho nemalý kamarád. Vzal jsem si ho do úst a začal schválně pomalými pohyby pohybovat hlavou.
Když je konečně sundal tak si vzal mojeho kamaráda do pusy...ale on to dělal tak strašně mučivím tempem...po chvilce jsem to nevydržel...zapletl si ruce do jeho vlasů a začal si určovat vlastní tempo
Tempo si určoval sám, čímž jsem zrychlil a já se svými zoubky několikrát přejel přes jeho kamaráda. Hlasitě zalapal po dechu a udělal se mi do úst.
T:"Marcusi"zakřičel jsem slastně jeho jméno a udělal se mu do úst...chudák..."chceš teď pomoci se svým problémem?"zeptal jsem se po tom co jsem uviděl jeho bouli v kalhotech
Spolkl jsem jeho nadílku a olízl si spodní ret.
"Pokud to dokážeš." Podíval jsem se na něj s úšklebkem.T:"Snad ano"jedním pohybem jsem ho otočil pod sebe a stáhl z něj kalhoty
Moje boule v kalhotech, byla čím dál tím větší. Hned, jak ze mě strhl i boxerky, jsem se nemohl dočkat, až si do něho zasunu.
Už jsem si chtěl vzít jeho kamaráda do pusy ale ok jsem si to rozmyslel...on na mě jen zvláštně koukal...nadzvedl jsem se a jeho kamaráda jsem nasměroval k mému vchodu...celkem rychle jsem na něho dosedl a tiše sikl...bolest jsem nějak ignoroval a začal jsem celkem rychle dosedávat...
"Bože..." zaklel jsem a své ruce přemístil na jeho boky. Pomáhal jsem mu se nadzvedávat.
"Tini... Já už b-budu." Zavzdychal jsem nahlas.Když tohle řekl tak jsem se ušklibl a přestal
T:"A co když jsem si to rozmyslel?"koukl jsem se na něj a pohladil ho po líčku"Tinusi, ty si zahráváš s ohněm." Zavrčel jsem nespokojeně.
T:"Proč myslíš?Nic mě nepálí"ušklibl jsem se a dělal že nic netuším...jen tak jsem se "omylem" pohl
"Ach Tini...." Zavzdychal jsem, když se znova pohl.
"Vymrdám z tebe duši." Zavrčel jsem a snažil se udržet,abych to neudělal hned..T:"A co ti v tom brání?"ušklibl jsem se a znovu se pohl
"Já tě varoval." Zavrčel jsem a schodil ho pod sebe.
Propletl jsem si s ním prsty a začal ihned tvrdě přirážet.T:"Marcusi"zavzdychal jsem hlasitě a obmotal jsem si nohy kolem jeho pasu čím jsem si ho více do sebe zarazil...
Ahoj
Tady další kapitola
Omlouvám se za chyby
Snad se líbila❤️❤️❤️