8

1.1K 83 21
                                    

With _Teryishappy_

T:"Marcusi?"řekl jsem velmi nejistě a doufal že se mi to nezdá

Zavřel oči a krčil se. Zaraženě jsem na něj hleděl, ale když je otevřel, myslel jsem, že roztaji... Takové krásně čokoládové očka neměl nikdo.
Když vydechl mé jméno, mým tělem projela hřejivá vlná. Jeho hlas byl krásně medový.
"Ahoj... Ehm.. Nevadí, že jsem tady?" Vysoukal jsem ze sebe trochu trapně.
Bože Gunnarsene, tak ty si dobrej, neumíš vymyslet ani pořádnou větu a vsadím se, že jsi rudej až na prdeli! Kušuj svědomý.

Okamžitě co to dořekl jsem hned po něm zkočil a ruce si obmotal kolem jeho krku...a za chvíli mi začali po tváři téct slzy
T:"Samozdřejmě že mi to nevadí...jsem tak strašně šťastný že tě vidím na real a co tady vlastně děláš ?!"vydechl jsem na jeden nádech a více upevnil stisk kolem jeho krku...byl višší takže jsem stal na špičkách ale to mi je vlastně úplně jedno....

Zaraženě jsem stal, když mě objal. Obmotal jsem mu ruce kolem pasu a zabořil mu hlavu do ramene. Pocítil jsem jeho osobitou vůni a spokojeně vzdechl. Tenhle klučina se mnou dělá divy.
"Chtěl jsem tě vidět a pomoct ti." Znovu jsem se nadechl té neodolatelné vůně a užíval si chvíle, že s ním mohu být.
Přiznám se... Zamiloval jsem se do kluka, kterého znám sotva den. Celkem vtipné...

T:"Ale to jsi za mnou nemusel jet ty hlupáčku"zasmál jsem se a odtáhl se od něj...má strašně hezky oči...jako Čokoladu(Upřimě...nejdříve jsem chtěla napsat bahno ale to by mi ho bylo líto😂❤️)A taky má moc pěkný úsměv...takhle se na mě ještě nikdo nikdy nesmál

Sakra... Chtěl bych ho hned teď políbit, ale okolo chodila spousta lidí, která se na nás dívala celkem divně.
Já se za svou orientaci nestydím, ale jen málo kdo ví, že jsem gay.
"Oh... Si sladký. Vlastně musel. Slíbil jsem ti, že tě baučím bránit se." Usmál jsem se na něho.
Sledoval mě s lehkým úsměvem a já myslel, že roztaju nad tím, jak byl strašně roztomilý...

T:"Ale nemusel jsi jezdit...kvůli mě...Ani vlastně nevím od kud...známe se sotva dva dny..."Usmál jsem se na nej"Vypadáš úplně stejně jak na fotkách"Sedl jsem si na deku a poklepal na místo vedle sebe

"Jenže já chtěl a děkuju... Jenže u tebe jsem si myslel, že máš blonďaté vlasy, ne hnědé." Pousmál jsem se a posadil se na místo vedle něho.
"A kdo by to pro takové krásné stvořeníčko neudělal? Jsem rád, že jsem tady." Usmál jsem se a tím nechal zviditelnit své perličky. Pocítil jsem, jak se drobet červenám.

T:"No...Měl jsem je blonďaté...do dnešního rána...někdo mi dal včera do šampónu barvu...ale není to zas tak zlé ne ?"povzdechl jsem si a opřel si hlavu o jeho rameno..."a já jsem tak moc rád že jsi tady"

Mé srdce se rozbušilo znovu. Hlavou měl položenou na mém rameni a já trhaně dýchal.
Chvíli mi trvalo než jsem si uvědomil, co mi právě teď řekl.
"Cože?! Proč by ti nikdo barvil jen tak ze srandy vlasy? Tobě sluší všechno, protože roztomilá stvoření nikdo nemůže změnit v ošklivá." chtěl jsem ho políbit do vlasů, ale těsně jsem se zastavil u jeho vlasů a rozmyslel si to. Bylo by to zvláštní, když se známe teprve den.

T:"Nejsem roztomilý ale otravný"zavřel jsem oči a přemýšlel nad tím kde se tady vzal..."Macu...nechceš někam zajít ?"zeptal jsem se a otočil se na nej s úsměvem...no snad mi ještě peníze z brigády stačit budou..

"Otravný? Pff.. To si nepoznal ještě mě. A rád... Kam by si chtěl? Já to tu moc neznám. Jsem z Troforsu, což je proti tomu strašně malé místo." Usmál jsem se. Začínal jsem mít obavy, že mi bude chybět, až pojedu domů...

T:"Co třeba takhle nějaká kavárna...nebo Tacos ?"miluju tacos...lepší jídlo neznám...je něco lepšího...celkem by mě zajímalo jak by chutnaly Macovi rty...Počkat na co to sakra myslím...?Už mi začíná hrabat!!

Ahoj
Tady další kapitolka
A omlouvám se za chyby ❤️❤️

Ahoj Tady další kapitolka A omlouvám se za chyby ❤️❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat