24

713 65 2
                                    

With _Teryishappy_

Zavřel jsem na chvíli oči a odebral se do říše snů...

Když jsem otevřel oči tak mě na chvíli oslepilo zářivé světlo...strašně mě bolela hlava...zavřel jsem oči a na podruhé je začal otvírat velmi pomalu...když se mi je povedlo na druhý pokus úspěšně otevřít tak jsem spatřil blonďatou hlavu zabořenou mezi mýma nohama a spokojeně oddychující...Marcus mě držel za ruku a měl ji pod hlavou...co se asi stalo...jediné co si pamatuji že jsem přednášel svůj vzteklý a zároveň nesmyslný monalog...chudák Mac...co jsem to zase provedl...ztěžka jsem zvedl svou druhou ruku a začal Maca hladit po vlasech...zajímalo by mě jak dlouho jsem byl mimo...

Ucítil jsem jemné čechrání v mých vlasech a nespokojeně zamručel. Vždyť rodiče mi jeli pro oblečení na převlečení.
Unaveně jsem otevřel oči a naskytl se mi pohled na tu nejdokonalejší osobu v mém životě. Byl vzhůru. Radostně jsem mu skočil kolem krku a povalil ho pod sebe.
"Tini..." Do očí se mi nahrnuly slzy a zahleděl jsem se mu do očí. Úplně jsem zapomněl, že jsme sourozenci. Miloval jsem ho celým srdcem a neměl ho v plánu opouštět.

T:"Macu"zachraptěl jsme a objal ho kolem krku"co se stalo"

"Trošku jsme se pohádali, pokud si pamatuješ, musel jsem udělat něco špatně, když jsi na mě začal křičet." Vydechl jsem smutně a přehrával si tu chvíli v hlavě.
"A taky ti začala téct z nosu krev a hystericky si se začal smát... jedna ze sester řekla, že máš možná záchvat, než si omdlel."

T:"Tak já si pamatuji pouze tu hádku"povzdechl jsem si a objal ho víc"hlavně že ty jsi v pořádku...a"dal jsem mu pusu na čelo"omlouvám se za vše co jsem řekl"

"Měl si pravdu... Jsem kurevník, ale tebe miluju a budu milovat." Políbil jsem ho na špičku, ale hned jsem si vybavil chvíli s rodiči.
"Tini.. Potřebuji si s tebou promluvit." Srdce mi bušilo jako o závod a dost jsem se obával, že to vezme hůř než já.

Vypadal velmi rozrušený a já se celkem bál o co mu jde...
T:"Co se děje?"šeptl jsem a čekal na jeho odpověď

"M-my jsme sourozenci... Dvojčata." Špitl jsem a sklopil zrak do klína.

T:"Co prosím?!"začal jsem se smát jelikož to byl celkem dobrý vtip ale když se Mac nezačal smát tak jsem radši přestal"to není možné ne ?"

"Máma s tátou neměli peníze a proto tě dali k adopci... Chtěli si tě vzít zpět, ale řekli, že si tě někdo adoptoval. Přejí si, abychom byly sourozenci, ne pár." Poslední slova jsem spíše zašeptal a snažil se potlačit slzy.

T:"Ale...však..."svým slzám jsem nechal volný proud"Moji rodiče jsou mrtvý...a moje sestra taky...není možné aby jsme byli sourozenci"

"Sakra! Koukni se na nás do zrcadla. Jsme stejní, až na dva rozdíly. Máš znaménko na rtu a kratší vlasy. Nic víc. Tvé celé jméno je Martinus Gunnarsen a jsi můj mladší bráška." Chytil jsem jeho tváře do svých dlaní a pár slz si našlo cestu ven.
"Jsme v incestu... Pokud to někdo zjistí, nemusí to pro nás dopadnout dobře." Veděl jsem, že mezi námi bude konec, proto jsem nechal slzám volný přístup.

T:"Marcusi"nechal jsem už volně téct své slzy po tvářích"Copak ty to chceš?"Křikl jsem celkem histericky a doufal že ne to jen blbý sen

"Nechci!" Vzlykl jsem a přitáhl si ho do objetí. Nemohu ho opustit... Budu si muset promluvit s rodiči.

T:"Je mi u prdele co si myslí ostatní...miluju tě a nejakej incest mi je u prdele"rychle jsem ho políbil

Konečně jsem pocítil jeho sladké rty na těch mých. Pohl jsem s nimi proti těm jeho a povalil ho pod sebe. Vylezl jsem na postel a začal ho znovu líbat.
"Marcusi." Zaslechl jsem mámino hlasité odkašlaní, ale bylo mi to šumák. Dal jsem pokračoval v líbání toho dokonalého stvoření.

Ahoj
Tady další kapitola
Omlouvám se za chyby
Snad se líbila

🔐💙🇨🇿

🔐💙🇨🇿

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat