41

527 52 16
                                    

T:"Pojď dovnitř"
E:"No dobře"vešli jsme do obývaku a tam jsme si sedli a já ji to všechno začal vysvětlovat

...

Stál jsem v koupelně s krabičkou v ruce. Byl jsem dost nervózní. Požádám ho dneska o ruku, ale co když mě odmítne... odmítne mě, protože se neznámé dlouho a on tu za chvíli nebude.
Na tohle teď nesmím myslet. Ma těžkej život a já se ho pokusím udělat šťastnějším.
Červenou krabičku jsem vložil do kapsy od mikiny a šel k sobě do pokoje, kde byl i Martinus.

T:"Co ti tak trvalo"Zasmál jsem se a pustil Belly hračku

"Jenom jsem nad něčím přemýšlel." pousmál jsem se a zhluboka jsem se nadechl. Poklekl jsem před něj, ale ruce se mi nepříjemně třásly nervozitou.

T:"Macu...co dělaláš?"zasmál jsme se a kouk na něj

"Tini... Chápu, že se neznáme dlouho, jsme sourozenci a ty tu za chvíli nebudeš, i když se snažím tě udělat šťastným každým dnes, nikdy to prostě nevyjde a já ti nemohu slíbit, že tu budu bez tebe nadále šťastný. Proto chci vědět, že tvé srdce bije pro mě. Proto... vezmeš si mě?" Vytáhl jsem krabičku z kapsy a otevřel ji.

T:"Macu..."Koukal jsem na něj zaraženě a do oči se mi hnaly slzy"Já nevím co říct...je to vůbec zákoné"

"Kašli na zákony, na všichny kolem. Já tě miluju, ale je to tvé rozhodnutí, co si vybereš." podíval jsem se do jeho dokonalých oček.

T:"Maci strašně tě miluju ale nechci aby jsi se kvůli mě takhle na poslední chvíli ovlivňoval"

"Dělám jen, co mi srdce radší." Zaslechl jsem Bellino zakňučení. Pohlédl jsem na ni a ta naklonila svou drobnou hlavičku na stranu.
"Dobře... Bella ze začátku rozhodovala za mě."

T:"Rád si tě vezmu ale nesmíš toho pak litovat"objal jsem ho"Prosím"

"Opravdu?!" Vypískl jsem radostí.
"Nevím proč bych měl." Skočil jsem mu kolem krku a povalil ho pod sebe.

T:"Miluju tě"dlouze jsem ho políbil

Odtáhl jsem se a nasadil mu prsten.
"Já tebe taky." Přisál jsem se mu znovu na rty a rukama mu zajel pod tričko.

T:"Vem si mě"stáhl jsem mu tričko

Pousmál jsem se do polibku a stáhl jsem mu tričko. Přisál jsem se mu na kůži na krku a začal dělat dost velké cucfleky.

Bylo to příjemné a proto jsem se prohnul v zádech a otřel se o Macovu pánev

"Tini..." Zavzdychal jsem tlumeně a Bella na mě štěkla. Musel jsem se začít smát

T:"Copak je Bello?Říkáš že vzdychá málo?"znovu jsem pohl svou pánví

Zavzdychal jsem znovu, ale tentokrát nahlas.
"Nemám ji odnes Emmě, nebo chceš, aby měla doživotní šoky z toho, co se tady stane?"

T:"Maci"zasmál jsem se nad Macovo teorii"je to pes...ona tomu nerozumí "

"Jenže mě je to trapný dělat před ní..." Poukázal jsem na Bell, která nás zaujatě sledovala a pokrčila hlavu na jednu stranu.

T:"To nemyslíš vážně"zasmál jsem se a políbil ho na nos

"Ty to snad chceš dělat před ní?" Usmál jsem se.

T:"Copak si myslíš že by to někomu vykecala?"

"To ne.. ale je mi prostě trapný to před ní dělat." Povzdechl jsem si.

T:"Tak ji odnes Emmně ale zajímalo by mě co jí řekneš když se zeptá proč potřebujeme hlídání"

"Že chceme něco pořešit." políbil jsem ho na čelo a vzal Bell do rukou i s její hračkou. Došel jsem k Emm do pokoje a zaklepal.
Po jejím povolení jsem vstoupil a pustil Bell do pokoje.
"Emm... pohlídáš Bell? Něco pořešíme s Tinim."
"Jasan... Hlavně ať potom může sedět, chci si s ním ještě hrát." Pouze jsem ji probodl pohledem a vratil se zpět k sobě do pokoje.

T:"Tak co ti na to řekla?"zasmál jsem se a Koukal na Maca jak zamyká

"Jednoduše... nemám ti natrhnout prdel, protože se s tebou bude chtít ještě hrát." Usmál jsem se a sedl si na něho obkročmo.

T:"Hmm...mám ten pocit že její přání jí nesplníš"zasmál se a zmáčkl mu zadek

"Tady by jsi někdo chtěl zasunout." uchechtl jsem a skousl si spodní ret.

T:"To možná taky ale nebudu tě do toho nutit já si chci hrát"ušklibl jsem se a schodil ho na postel pod sebe"Čekej tady bby"zvedl jsem se a došel ke svojí tažce

Ahoj 🌤🌵
Tady další kapitola 😊
Snad se líbila a omlouvám se za chyby 🔜

Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat