43

523 49 9
                                    

With _Teryishappy_

T:"Ale mě se to líbí"ušklibl jsem se a on se na mě zaraženě díval"Chtěl bych zkusit více než klasiku"

"Jak to myslíš." Byl jsem vyvedený z míry.

T:"Nechci se jen milovat...chci se šukat"zadíval jsem se na něj a čekal na jeho odpověď

Otevřel jsem pusu, ale hned na to se pousmál.
"Problém s tím nemám, ale nechci ti ublížit." Pohladil jsem ho po líčku.

T:"Vydržím toho hodně"ušklibl jsem se a čekal co Marcus teda udělá

Usmál jsem se. Vzal jsem pouta a bez váhání ho připoutal k posteli.
"Karty se obrátily." Ušklíbl jsem se a vzal jeop chloubu do ruku, na čemž jsem mu zmáčkl špičku.

Slastně jsem zavzdychal a koukal na něj
T:"Máš nějaký pravidla ?"

"Možná budu mít." Uchechtl jsem se. Obrátil jsem ho, zády k sobě a rukou ho pleskl ho přes zadek.

Trochu jsem sebou cukl po tom co mi na zadku přistála štiplavá rána...
T:"A co to bude za pravidla pane policajte...a co se mi stane když je poruším"zavrčel jsem slastně na něj

Nahl jsem se k jeho uchu.
"Žádné doteky, žádné protestování ani odmlouvání. S nikým jiným než se mnou si to nebudeš rozdávat a všechno, co řeknu uděláš. Pokud ne, přísahám, že si nesedneš." Zavrněl jsem a zmáčkl jeho dokonalý zadeček.

Slastně jsem zavzdychal a zaklonil hlavu...
T:"Ano"

"Ano, jak?" Ušklíbl jsem se a více zmáčkl jeho dokonalý zadeček.

T:"Daddy"vzdychl jsem tiše

"Tak se mi to líbí." Vstal jsem z postele a hodil na sebe boxerky.
"Počkej tady chvíli." Usmál jsem se a seběhl do kuchyně pro zmrzlinu.
Vzal jsem ji z mrazáku a lžíci, ale v tu chvíli zaslechl tátu a mámu, jak si o něčem povídají.
No tak... Zamručel jsem a s úsměvem je pozdravil a hned na to zalezl do pokoje, kde jsem nás následně zamknul.

T:"Kde jsi byl?"zeptal jsem se když jsme slyšel zamítnutí dveří...zajímalo by mě co přinesl jelikož jsem na něj neviděl

"Jenom pozdravit rodiče." usmál jsem se  a posadil se na něho. Nabral jsem na lžíci trošku ještě zmrzlé zmrzliny a přiložil ji na jeho záda.

T:"Aaaaaa"zařval jsem jelikož to nehorázně studilo

"Hádej, co to asi tak může být." Usmál jsem se pro sebe a dělal mu pozádech cestičku a k jeho zadečku.

T:"Led"zeptal jsme se tázavě

"Špatně." Slezl jsem z něj a praštil ho rukou znovu přes zadek. Sundal jsem si boxerky.
"Hádej dál."

T:"Já nevím...co ještě studí...polárkový dort?"

"Špatně." sehl jsem se pro pásek od kalhot a praštil ho přes zadek. Dal jsem mu menší ránu.
"Tou bych pohnul, než se to roztaje. Potom už to dobrý není."

T:"Roztaje?"sikl jsem po ráně tiše"Tak já nevím když to není ani polárkový dort tak to bude nanuk"

"Stále špatně, ale jsi blízko." Zmáčkl jsem mu zadek a pustil pásek na zem.

T:"Zmrzka?"

"Správně." Usmál jsem se a začal mu ji postupně slízávat.

Začal jsem se smát protože to strašně lochtalo

"Ty se furt něčemu směješ." Usmál jsem se a pokračoval ve své práci.

T:"Ani nevíš jak to lochtá"zabořil jsem hlavu do polštáře a smál se do něj

Popadl jsem ho za boky a obrátil si ho zpět na záda.
"Jednou tvé lechtivosti využiju." Usmál jsem a vzal zmrzlinu do rukou. Nabral jsem na lžičku a přiložil jsem mu ji ke rtům.

Nějak dlouho jsme se nerozmíšlel a zmrzku z lžičky zbodl...ještě jsem si pak provokativně olízl rty

Pro sebe jsem se usmál a další lžíčku položil najeho hrudník a přejel mu studenou zmrzlinou po bradavce.

Zaujmutě jsem ho pozoroval a čekal co udělá

Zmrzlinu jsem položil na zem a přisál se mu na bradavku. Silně jsem ji zkousl.

T:"Macu"zavzdychal jsme slastně a zaklonil hlavu

"Kluci, co tam děláte?" Zaslechl jsem mamku.
"Jenom Tinuse provokuju." Ozval jsem se na zpět a popadl zmrzlinu. Začal jsem mu ji potírat znovu na hruď, až k jeho podbříšku.

Musel jsem si zkousnout ret aby mě Anne náhodou nezaslechla

Naštvaně jsem se na něho podíval.
"Vzdychej... Kašly na ně." Rukama jsem mu zajel pod zadek a zmáčkl ho.

Slastně jsem vzdychl a v tu chvíli se proklínal...

Ahoj
Tady další kapča
Snad se líbila
Omlouvám se za chyby

☁️😉💙

Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat