3

1.1K 94 88
                                    

With _Teryishappy_

poslal jsem fotku a šel si to umýt...

Přišla mi zpráva od pananeznámého... Neboli aspoň se tam tak jmenoval...

PanNeznámý🐍: "Všiml jsem si koverzace tebe s Martinusem a myslím si, že by si zasloužil lekci, jak tě nazval. Aspoň by si zapamatoval, co smí dělat a jak se chovat 😏 Sirotčinec, kde žije je nazačátku Osla a neděkuj mi. Rádo se stalo 😘 "

Pro sebe jsem se pousmál, ale hned na to mi přišla zpráva i od něho. Poslal mi fotku, jak mu z nosu teče krev a já viděl jeho uslzené oči. I přesto mi přišel roztomilý. Jeho blonďaté vlasy mu padaly do očí, které byly jako dvě čokoládky. Nad rtem měl menší znaménko. Přišlo mi, že jsme si podobní, ale nad tím jsem kroutil nevědomky hlavou.
Ani nevím, jestli mu nějak chci ublížit...

BadMac🍍💦: Dobře, ale bylo by dobré kdyby si se začal bránit."

SadTini🍌😢:"Ale já to neumím...jsem neschopný"tohle je pravda ...bohužel

Kvůli tomuhle neschopnýmu paku si dávám přestávku se sexem.. Děkuji ti bože. Pokroutil jsem naštvaně očima.

BadMac🍍💦: Co zítra děláš?

SadTini🍌😢:"Jako vždycky...vůbec nic...jsem rad když to tady nějak přežiji"povzdechl jsem si a zamyslel se...proč se na to ptá ?Co chce ?

Popadl jsem batoh a naskládal si věci na převlečení. Hodil jsem peněženku a nabíječku do batohu. Ještě, že moji rodiče jsou bohatí a jen málo kdy se najde chvíle, kdy mají na mě čas. A do školy chodím jen málo kdy. Umím falšovat matčin podpis, takže omluvenku si mohu napsat kdy chci.

BadMac🍍💦: "Nemysli na to... Pomohu ti, pokud tedy chceš."

Rychle jsem mu odepsal a hledal jsem nejbližší hotel poblíž místa, kde se nachází dětský domov. V břiše jsem cítil zvláštní šimrání, které jsem necítil nikdy předtím. Ani nevím proč, ale těšil jsem se, až ho uvidím... Možná se mi líbí... No... Roztomilý je, ale neustále se utápí v depresích a já takové lidi rád moc nemám.

SadTini🍌😢:"byl bych ti vděčný"

odepsal jsem mu a odešel se osprchovat do sprch...máme společně sprchy jelikož by to asi sirotčinec neutáhl mít sprchu pro každého...u nás je to tak že sudé hodiny se sprchují holky a liché kluci...vysvlékl jsem se a vlezl do sprchy...dneska si musím umýt hlavu jelikož mám mastné vlasy...když jsem si smýval z vlasů pěnu tak mě někdo chytl ze zadu za vlasy a jedním tahem mě dostal na zem...dopadl jsem na kolena a koukl se kdo to byl...byl to Charls...jeden z kluků co mě šikanují...přitáhl si mě blíže k sobě a štěkl na mě...
Ch:"Kuř"
T:"Cože ?"
Ch:"Slyšel si...dělej kuř buzerante"
T:"nejsem buzerant"
Ch:"nikdo se tě na nic neptal"Chytl mě za hlavu a svůj úd mi narval celý do krku a začal naproti mé hlavě přirážet...když se mi udělal do krku tak mě otočil zadem k sobě a začal ze zadu přirážet...neskutečné to bolelo...dostával jsem křeče a myslel jsem že prasknu...když se do mě udělal tak odešel a já tam seděl aspoň dalších pět minut...ze zadku mi tekla krev a jeho spema...takhle pohoršeně jsem se ještě necítil...

takhle pohoršeně jsem se ještě necítil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat