1.Bölüm - Başlangıca Atılan İmza

1.9K 71 77
                                    


Kitap hakkında ;

Dikkat ⚠️

❗ Bu kitapta cinsel içerik , kadına saygısızlık  yapan , aşağılayıp hakaret eden , gece hayatı yaşayıp daha sonra karşısına çıkan kadına aşık olan  vb. gibi erkek karakterler bulunmamaktadır!

❗ Bu kitapta güçlü , omuzları dik , sözleri senet , bakışlarında asalet olan kadın karakterler bulunmaktadır ! (Güçlü karakter deyip sevdiği adamın ona yaptıklarına boyun eğen ve her seferinde ona geri dönüp buna aşk diyen karakteri kast etmiyorum. )

❗İlk iki bölüm yazar anlatımıyla yazılmış daha sonra kahraman bakış açısına geçilmiştir.

⚠️Daha önce başka bir isim altında daha farklı bir şekilde yazılmıştır. Ardından silinmiş ve şu an ki yeni hali yazılmaya başlanmıştır. Okuma , oylar ve yorumlar arasında ki uçurum bu sebeptendir.

❗Kara Kutu Suskunlar yeni bir kurgudur ❕

✨️Duyurular için hesabımı ve yeni bölümlerden alıntı için Okyanusdan_kor'a Instagram sayfasını takip edip bana ulaşabilirsiniz 🫣

✨️Bölümler hakkında yorum yapmayı ve burada olduğunuzu anlamam için de yıldıza basmayı unutmayın.

Lütfen bunları dikkate alarak okuyunuz. 

İyi okumalar dilerim.

"Oyuna giriyorum
hamleni belirle."

Dolunayın görüntüsü Baden-Würrttemberg ve Hessen eyaletleri boyunca akan Main Nehrinin üzerine düşmüştü. Hafif hafif esen rüzgar kışın gelişini haber vermek istercesine her geçen gün gücünü arttırıyordu. Caddelerde ki arabaların azlığı saatin geç olduğunu belli ediyordu. Tek tük insanlar sokaklarda geziyor bir yerden bir yere gitmeye çalışıyordu.

Kadının topuklu ayakkabısının sesi boş sokakta yankı yaparken sıkıca topladığı siyah saçları , gözlerini iyice ortaya çıkarıyordu. Omuzları dik bakışları karşısındaydı. Adımları birbirini takip ederken en sonunda durdu. Yolun karşısında arka arkaya park edilmiş araçlara baktı. Elini cebine atıp birkaç saat önce oturduğu parkta yanına gelen adamın ona verdiği anahtarı çıkardı. Anahtarın üstündeki açma düğmesine bastığında baştan altıncı arabanın ışıkları yanıp sönmüştü. Aradığını bulduğu için dudağının kenarı hafifçe kıvrıldı. Arabaya ilerleyip bindi. Anahtarı takıp çalıştırdığında aracın göğsünde ki ekran açılmış ve varış noktasının konumu çıkmıştı. Kemerini takan kadın aracı park ettiği alandan çıkarıp gaza bastı. Gece geç olmasına rağmen , bu saatte yoğun olan gece kulüplerinin bulunduğu sokağa girdiğinde aracın hızını arttırıp önlerinden geçmiş arkasında ona bakan bedenler bırakmıştı.

Şehir merkezi arkasında kalırken insanların aydınlığa ve yaşama olan sevdalarını gösteren sokak lambaları yok olmuş , doğal ışık yıldızlar ve dolunay gülümsemişti. Kadın onların umut dolu gülümsemesini boşta bırakmadı dudağı kıvrıldı. Kara yolu devam ederken sinyal veren araç yoldan çıkıp toprak yola saptı. Yaklaşık on beş dakika bu yolu izlemiş , hızını dakikalar önce kaybetmiş olan aracın farlarını söndürüp istop ettirmişti. Yukarı doğru açılan arabanın kapısını açıp yavaşça aşağı indi. Rüzgarın uğultusu , kıpırdayan yaprakları dinlerken yürümeye başladı. Birkaç dakika sonra biten yol ile durup uçurumdan baktı. Karşıdaki açıklıkta bir villa yer alıyordu. İnsanlardan uzak olsun diye böyle bir alan seçilmişti. Uzak ve daha da güvenli. Fakat artık güvenli değildi. Çünkü evden çıkan dumanlar gökyüzüne doğru yükseliyor alevler saniyelere meydan okurcasına büyüyordu.

Kara Kutu SuskunlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin