5.Bölüm - İlk Adım İlk Korku

856 52 9
                                    

"İlk oyunun
kazananı benim.
Son oyunu da
kazanacağım."

Gözlerini kapatıp dinlenmeyi ve güzel rüyalar görmeyi umardık. Bazen istediğimiz olur dinlenmiş uyanır yüzümüz de ufak bir gülümseme olur gördüğümüz rüyayı yorumlamaya çalışırdık. Bazen ise yorgun yattığın yataktan daha yorgun bir şekilde kalkardık. Nefesini düzenlemek için kalp atışını kontrol altına almaya çalışırdın. Aynı zamanda etrafına bakıp sadece kabus deyip kendine temkinlerde bulunurdun. Nefesin düzene girdiğinde ya geri uyuyup yorgunluğundan kurtulmaya çalışırdın ya da yataktan çıkıp gerçek dünyaya dönerdin. Peki ya uyumadığı halde rüya görenler onları nasıl uyandıracaktık ? Bunun cevabını verebilmek için yirmi sekiz yıl gerekliydi. Bu süre zarfında rüya görenler özgürce gezmişti. Her özgür adımlarında bir daha kabus görmeyeceklerine inanmışlardı. En son attıkları adımda ise düşme hissiyle sarsılmış sıçrayarak uyanmışlardı. Etraflarına dikkatlice baktıklarında sadece gölge görmüşlerdi. Gölgeler yaşıyordu ve yaşadıkları her anda onların gördükleri rüyaların kabus olarak geri dönmesini sağlayacaklardı.

"Evet ,"ekrana sırtımı dönüp benim için ayrılmış sandalyeyi çekip oturdum. "Suskunların ikinci hedefi başarıyla etkisiz hale getirildi," masanın başında oturduğum için hepsini görebiliyordum. "Owen'ın ölmeden gördüğü son yüz biz olduk. Zor bir gün oldu ama amacımıza ulaştık şimdi diğer adıma geçeceğiz. Bundan önce bir şey söylemek isteyen var mı ?"masanın sağ tarafında ortada oturan Jasmine başını hafifçe iki yana sallayıp ilk defa başını kaldırıp bana ve diğerlerine baktı. "Sadece...rahatlamış hissetmem normal mi ? O evin havaya uçtuğunu gördüğüm de sanki biri sırtıma saplı hançeri çekip aldı. Bu...sanırım ben uzun süre sonra derin nefes aldım." gözleri buğuluydu , mutluluk ile doluydu. "Bu daha başlangıç ,"dedi Jasmine'in karşı çaprazında oturan Abel "O gecenin faillerinin hepsi aynı şekilde can vermeden sırtımızda ki hançerler bizi terk etmeyecek."

"Hadi ama çocuklar bırakın bu duygusallığı. Biz yıllardır ölüyüz ,"dedi Kelvin gülerek "Yaptığımız planları uygulayacak ve bunun tadını çıkaracağız." Kaya ona katılıp "Her ay biri onların akıbetine ortak olacak. Fakat yıllardır plan yapıyoruz diye rahatlayamayız." Aren araya girdi. "Aksine daha çok çalışmalıyız. Yeni hedefimizi belirlememiz gerekiyor." konuşma sırası bana gelmiş olmalı ki bakışlar bende toplandı ."Hedefimiz zaten belli. Listeden gitmeye devam edeceğiz ," Kaya önünde ki tabletten birkaç ayarlama yapmış ve arkamda ki ekranda hedeflerimizin resimleri görünmüştü. "Philip Norman'ın ardından Owen Grant şimdi ise sırada Albert Javed var. Onun hakkında bildiklerimizi tekrar gözden geçirelim." Boris'e döndüm. Önünde ki dosyayı kapatıp anlatmaya başladı. "Albert Javed o olay olduğunda yirmi sekiz yaşındaydı. Milletvekili babası sayesinde yaptığı pis işler kapatılıyordu ," klasik "James ile tanışması 1994 yılı mart ayında oluyor. Albert sektöre girmeye kararlı fakat babasının milletvekili olması işini kolaylaştırmak yerine zorlaştırıyor. Sonuçta bu duyulursa ortalık bir hayli karışırdı. Buna bir çözüm bulması gerekiyordu , bulmuşta. Kendi işlediği suçları babası işledi olarak göstermiş. Daha doğrusu bu aklı ona biri vermişti. Listede bulunan bir diğer hedefimiz Edwin Dusten. Albert bir süre onun yanında kalıp işlerini yapmış daha sonra ise Edwin aracılığı ile Jamesla tanışmış. Böylelikle Albert'ın işleri büyümeye başlamış. Tabii aynı zaman da Edwin'in de." sözü yanında oturan Dina aldı. " James onlara teklifte bulunmuş. Suskunların ölümüyle işlerinin daha da büyüyeceğini adını duymayan kalmayacağını şöhret sahibi olacağını söylemiş. Albert elbette bunu kabul etti , o gece çakmağı tutanlardan biri oldu...Şu ana gelecek olursak James ile güzel bir dostlukları var çünkü James'ın artıkları onun için ziyafet oluyor. İkisi de bu durumdan oldukça memnun."

Kara Kutu SuskunlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin