Sesim yükseldi
ama sana değildi.
Tercihler ve ölenler sonuçta öldürüldüler.
Mavi olan her şey benim için yaşam demekti. Ölüm ondan uzak durmalıydı ama bu benim kontrol edemediğim tek şeydi. Gücümün yetmediği ve asla yetemeyeceği. Mavi olanı korumaya çalışırken mavi olmayanları riske atmıştım. Benim mavim onların kahverengisiydi. Onun kahverengisi benim okyanusumu huzur içinde izleme sebebimdi.
Parmaklarımı klavyeden çektiğimde attığım mesajı tekrar okuma gereği duymadım. Nefret ettiğim bir şeye evet demiştim. Hayır ben gülü soldurmamıştım gülü ayaklarımın altına alıp ezmiştim. Yaprakları çatlamış , yırtılmış , yerde kan misali izi çıkmıştı. Ama solmamıştı. Bitkisel hayat dedi kıkırdayıp ne ölü ne de yaşıyor. Tıpkı sen Ömür. Sana demiştim eğer kontrolü bana bıraksaydın bu aptallığı yapmış olamazdın. Duyguların aptallaştırdığına ne zaman inanacaksın ? Kimi kaybetmen gerekiyor Ömür Bozkurt ? Sevgilini mi kardeşini- Başımı kaldırmadan telefonu tuttuğum ve kırmak istercesine sıktığım elimin üzerine koyduğu eline baktım. Ve yavaşça başımı kaldırdım. Gözleri Arda'da dudaklarından birazdan başlatacağı operasyonun planı dökülüyordu ama ruhu benimle konuşup derdimin ne olduğunu ben anlamamışken anladığını söylüyordu. "Fyodor elçilikte şu an onun için yapacak bir şey yok. En küçük hamlemiz Türkiye ile Londra'nın hatta Fransa'nın karşı karşıya gelmesine sebep olur." Kimse kardeşlerime zarar veremezdi "Sanki yan yanaymışız gibi." diyen Arda gülüp devam et dercesine başını salladı. Ama kazanmak için ortasında kaldığım ateş çemberinde kurşunun isabet etmesi gerekiyordu. "Bizim önceliğimiz Sebastian. Ortaya çıkıp kaybolması kıyamet alameti. Eğer bir hamle yaptıysa hemen arkasından ikincisini yapar. Ne bir gün nede birkaç saat bekleme gereği duymaz. Bir şeyler çevirdiğine eminim. Bu yer Sebastian ile ilgili bana ne verecek Arda ?"Tek fark bu sefer öne geçmeme izin vermemişlerdi. "Keşke kesin bir şey söyleyebilsem Rüzgar ama bunu anca içeri girdiğimizde öğrenebiliriz." Rüzgar bundan memnun olmamıştı.
Hayret , Rüzgar önünde çukur var mı yok mu diye bakar mıydı ? çok nadirde olsa ona hak verdim. Rüzgar anlık hareket ederdi çünkü refleksleri de zihnide çok hızlıydı. Düşünmesi ve harekete geçmesi aynı zaman diliminde olurdu. Bu sebeple plan yapmazdı. Ben yanında olsam bile gerek duymazdı. Benim plan yapacağımı bildiği için direk harekete geçerdi. "Kadın adamı severse olgun davranır. Adam kadını severse çocuk olur. Kadın adamdan giderse adam olgunlaşır. Adam giderse çocuk yanını katleder...Abim senden ayrıldığında bir çocuğu katletti Alya." Bade haklı olabilir miydi ? Rüzgar gerçekten değişmiş olabilir miydi ?
İnsanlar değişir Ömür. Sen değişmediğini mi sanıyorsun ? Rüzgar senden ayrıldığında seni katletti. Senin aksine o bunun farkında. O yüzden gözlerinde asla geçmeyen bir hüzün var. Sen ne yaparsan yap geçmeyecek , geçemeyecek. Kıkırdadı ve devam etti. Yine ve yeniden acizsin. Sana acıdığım için ufak bir ip ucu vereceğim. Doğru yoldasın Ömür Bozkurt. Öfkeni saklama saklarsan Rüzgar senin için yine çabalamak zorunda kalacak. Ona yük olmayı kes artık. Midemi bulandırıyorsun. Gök gürledi ama benim dışımda kimse duymadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kutu Suskunlar
Novela JuvenilSu , ateşi sevmişti. Ateş su için kendini yakmış geriye kor kalmıştı. Su donmuş buz olmuştu. Buzu eline alanlar onu tutamamış yere atmıştı. Buz kırılmış ve darbe almıştı. Kor görmüştü veya görecekti. Okyanus yanmaya başlayacaktı. Ve ateş olan a...