(Dette er et flashback til Reggie's historie med Ella, som Nellie fortæller Victoria om. Kapitlet er set med Nellies øjne og derfor kan vi se begge parter, men ikke vide, hvad de tænker)
"Jeg elsker dig.." mumlede Reggie ned i det karamelfarvede hår på Ella's hoved. Hun fnes og så op på ham, så afmålt på hans læber. Han skubbede hende lidt væk og rullede over hende, "elsker du ikke mig?" Brummede han stille, Ella smilede, "jo da. Regem." Smilede hun flirtende. Reggie sank sin krop over hendes, kyssede hendes hals blidt.
"Vi burde ikke gøre det her.." mumlede hun stille.
Reggie kyssede hendes læber, "nej.. det burde vi ikke." Hans fingre befandt sig i Ellas hår, snoede de skinnende lokker drillende.
To bank på døren fik de to vampyrer til at springe op fra sengen. "Reggie, din far vil gerne tale med dig."
"Jeg kommer mor, to sekunder!" Vrissede han og hev hans bukser på. Ella rejste sig fra sengen og hev den let gennemsigtige, hvide kjole over hendes hvide blondeundertøj.
"Vi ses, elskede." Smilede hun med et blink i øjet, som hun hoppede ud ad hans vindue.Ella gik stille gennem den mørke flok. Alle var gået i seng, intet lys, intet liv.
Hun nåede til hendes hytte, da hun så det spinkle lys i vinduet, det lys der fortalte hende, at hendes søster havde ventet oppe.
"For fanden, Nellie!" Næsten hvæsede hun, da hun trådte ind ad døren. Nellie så skuffet på hende, "er du sammen med Reggie igen, Ella?" Spurgte hun forsigtigt. "Hør, søs, jeg er ligeglad med din, mors og fars mening. Jeg elsker Reggie.."
"Han er atten, for Guds skyld, Ella!" Nellie hævede stemmen en smule. "Det er kun fire år, Nellie. Det betyder ingenting." Konstanterede Ella langsomt. Nellie rejste sig fra den stol, hun havde placeret sig i for næsten fire timer siden. "Måske betyder det ingenting for en, der er tredive, men for dig og ham, betyder fire år en hel del. Han er myndig!" Hvæsede Nellie og gik tættere på sin søster, "har I..?" Hviskede hun lavt.
Ella så nervøst på hende, "ja... det har vi."
"Idag, nu?" Spurgte Nellie. Ella rystede på hovedet, "sidste uge. Hans forældre var ikke hjemme, så vi besluttede..."
"I besluttede at... elske?" Spurgte Nellie på den mest barnlige måde, hun kunne komme i tanke om. Ella fnøs, "ja, vi havde sex. Og hvad så?!" Næsten råbte hun.
Lyset i stuen blev tændt og begge piger vendte sig mod trappen.
"Ella? Nellie? Hvad sker der, piger?" Spurgte deres mor skuffet. "Nellie, kom her!" Vrissede faderen og gjorde tegn til, at hun skulle forlade sin søsters side.
"Ella, vi er nødt til at tale om det her." Sukkede moderen og vendte sig mod Nellie, "du gjorde klogt i at vente på hende, men fra nu af, må du lade hende svømme i sin egen sø. Hun kan kun trække dig ned fra nu.. gå i seng, Nellie."
Nellie så på Ella, der nikkede kort til hende, "det er fint." Hviskede hun, som Nellie vendte sig og gik op ad trappen.Hele natten kunne der høres råb fra hytten, faderen der råbte om, at hun kun var et barn.
Moderen der strengt bad hende slå det hele af.De næste par uger blev hårde på Ella. Reggie's forældre pressede ham til, at forlade hende, selvom han stod imod. Hendes egne forældre kørte psykisk på hende, indtil hun slet ikke kom hjem.
Deres far gik på druk, moderen blev hjemme, i sengen.
Nellie måtte tjekke op på sin mor, lave mad, tage sig af sin fulde far, når han kom hjem og vente oppe hver nat på Ella, der ikke kom hjem.Som månederne gik og det blev sommer, var alting bedre. Næsten alting. Ella var ikke kommet hjem.
Moderen var ude ad sengen, faderen drak intet mere.
Nellie var begyndt at give op på Ella, da det en dag bankede på døren og hun åbnede.
Dér stod en Ella, med tårefyldte øjne, bule på maven og forpjusket hår. "Hvor er mor?" Spurgte hun gispende. Nellie hev hende ind i hytten, "hvad er der sket?!" Spurgte hun chokeret. Ella sank sammen på en køkkenstol, "jeg..." hun pegede på maven. Nellie nikkede, "jeg forstår.. hvor er Reggie?"
Ella så på hende, "han slog op.." hun brød ud i gråd, som moderen kom hjem. "Ella, min skat!" Hun smed sig om halsen på sin grædende datter, men da hun så på maven trak hun sig væk. "Pigebarn, hvad er der sket?!" Spurgte hun ironisk og trak hende op ad stolen og ud ad hytten.
Moderen hev Ella med til Regem-hytten, bankede på og stormede så ind, hvor hun råbte op om graviditeten.
Der blev indgået flere aftaler den aften.
Barnet blev fjernet, før det blev født.
Reggie havde officielt aldrig haft noget, med Ella. Ingenting.
Hvis der nogensinde blev nævnt noget om det igen, om barnet, ville Ella blive sendt til menneskenes verden.Ella var sønderknust. Reggie var hendes sande kærlighed. Hun elskede ingen anden igen.
Med hendes mørke sti begyndte først, da hun blev venner med en heks. Heksen, Wendy, der viste hende til mørke kræfter, hvor hun indgik aftaler, deltog i møder, forsamlinger og mord.
Reggie blev kronet som Regem da han var nitten, seks år før den daværende trettenårige Victorias ankomst til flokken, og Ella blev rasende, fordi han lod til, ikke at ville kendes ved hende.
Hvis man spurgte ham, gjorde hun noget ved ham. Noget, en vampyr ikke skulle kunne.
Forbandede ham til, at forelske sig, selvom hun ingen aftaler havde indgået med hekse på daværende tidspunkt.Nellie talte med Reggie om dette, og derefter med Ella.
Ella var for længst flyttet til hekseriget, var nu ikke vampyr, men heks, og mere en glad for at fortælle sin tvillingesøster om, hvordan hun allerede havde talt med Wendy længe før hendes forhold med Reggie.
Da hun var tolv, talte hun med heksene, så hvordan de tryllede og forbandede uskyldige folk. Hun var betaget, rablende sindssyg, og ville selfølgelig være en del af dette samfund.
De onde hekse.
Hun fik en opgave. Forfør den næste Regem, Reggie, for at bytte din vampyr til en heks.
Hun skulle blot bruge sin krop mod ham, så ville han forelske sig. Intet magi, rene hormoner.Reggie havde været forelsket, Ella havde løget gentagende gange. Forfalsket en graviditet, forfalsket kærlighed og forfalsket venskab og venlighed.
Hendes hjerte var og ville altid være sort, men Nellie vidste ikke hvorfor, og hun talte ikke med sin søster efter at hun tilsluttede sig de mørke hekse.(Næste kapitel, normalt kapitel.
Følg min Instagram; @Ninuwriter for information om bøger, kommende bøger og forsinkelser i uploads)
YOU ARE READING
Feram Vampire | ✔️
VampirePå dit attende leveår skal du deltage i udvælgelsesballet, som bliver afholdt blandt alle arter. Vampyrenes udvælgelsesbal er ikke det samme som varulvenes, og intet som heksenes! Derudover kommer der, som regel, intet godt ud af, at de tre arter mø...