Fyrre

170 6 0
                                    

Reggie P.O.V (sexscene forekommer)

Ellas smil, hendes øjne.
Alt var det samme, som det var, dengang vi stoppede med at ses.
Det var fortryllende, smukt og...
"Reggie, vil du gå en tur i haven?" Victoria stod i døren til kontoret, den hvide kjole, hun havde på, gik til jorden, flagrede let i efterårs-vinden, der strømmede gennem huset. "Selfølgelig." Smilede jeg og slog mig selv mentalt i hovedet, over at have dagdrømt om Ella.
Fordi jeg elskede Victoria... ikke?

Vi gik, hånd i hånd, ned om andedammen i det bagerste hjørne af den pænt store have. Et stort løvtræ smed bladende over os, og det hele var meget romantisk.
Og det var selfølgelig derfor, Victoria ville herned.
Hun lænede sig ind til mig, og vi satte os på bænken, lige under løvtræet. Tavse.
Hun så mig i øjnene og jeg smilede, "hvad er der?"
Hun så hurtigt væk, som om, at hun havde begået en fejl. "Bloddråbe? Hvad er der?" Spurgte jeg og trak hende hen til mig. Hun så mig i øjnene, "nej, det... det er dumt." Svarede hun trist.
"Victoria." Jeg så hende seriøst i øjnene. "Fortæl."
"Kan jeg stole på, at der ikk er noget mellem Ella og dig?" Spurgte hun endelig. Jeg fnyste, "ja." Svarede jeg kort.
"Se, det var dumt." Sukkede hun. Jeg ignorerede det, men hun fortsatte.
"Det er bare det, at hver gang hun og Nellie kommer herover, ser du altid ti gange gladere ud, end før de kom. Du lyser bare op på en helt anden måde, som om..."
"So om hvad?"
"Som om, at du elsker hende højere end mig..."
Jeg så forskrækket på hende, rejste mig op med et sæt. "Hvorfor er der, at du altid tror det?!" Spurgte jeg vredt. Hun rejste sig forskrækket op, "hvornår har jeg nogensinde troet det, bortset fra nu?!" Skreg hun.
Jeg grinte kynisk, "jeg gider ikke det her lide nu!"
Victoria smilte, selvom et par tårer forlod hendes øjne, "derfor kan man ikke tale med dig, Reggie! Du går i forsvar, før man overhovedet kan nå at forklarer!" Råbte hun og tørrede tårerne væk.
Jeg rystede irriteret på hovedet, "godnat, Victoria!" Råbte jeg og vendte mig, "jeg sover hos Daniel!"
Victorias hulk bag mig blev højere, men jeg fortsatte.

Trodsigt gik jeg ud ad hoveddøren og ned ad den halvmørke gade.
Jeg nåede knap nok forbi Ellas hus, før hun styrtede ud.
"Hvad er der galt, Reg? Hvorfor sover du ikke hjemme?"
"Hvordan vidste du, at jeg ikke ville sove hjemme?" Spurgte jeg aggressivt.
"Det er bare noget, jeg kan?" Prøvede hun med et smil. "Vil du ikke have en kop te? Eller kaffe?" Spurgte hun og trak mig med indenfor.

Vi sad i hendes lille køkken, diskuterede hvorfor jeg ikke var hjemme.
"Hun tror, at jeg elsker dig højere end jeg elsker hende.." tilstod jeg med et suk.
Ella sukkede, "det er måske ikke nemt for hende, at jeg er her. Vi datede jo lidt." Smilede hun med et glimt i øjet.
Hun rejste sig og lænede sig ind over mig, for at trække sig væk igen, "sukkeret." Forklarede hun med en hæs hvisken.
Jeg smilede og hun satte det fra sig, for at læne sig ind over mig igen, men da hun ville rejste sig hold jeg hende nede og kyssede hendes læber blidt.
Hun satte sig med et ben på hver side af mine og vores kys udviklede sig.
Jeg rejste mig og bar hende ind i soveværelset.
Tog hendes tøj af, så mit. Kyssede hende intenst og hun skubbede mig ned i sengen, og satte sig igen med et ben på hver side.
Jeg smilede og trak hende ned i et kys.
Hun grinede og trak dynen over mine ben og fortsatte kysset.

Den næste morgen vågnede jeg op med hovedpine. Jeg så rundt i værelset og opdagede, at jeg var hos Ella.
"Ella!" Jeg satte mig op i sengen.
"Godmorgen, sovetryne." Smilede hun og kastede et håndklæde imod mig, "du må hellere se at komme hjem, din mage skulle jo nødigt finde ud af, at du har bollet med en anden." Smilede hun hoverende.
Jeg så chokeret på hende, "vi gjorde ikke..."
"Jo, det gjorde vi." Hun smilede, "bare rolig, jeg er med på en affære. Hvis den bliver ved altså." Hun kravlede ind over mig og kyssede min hals blidt.
Jeg skubbede hende væk, "jeg skal hjem, Ella. Undskyld." Jeg hev mit tøj på i en fart og løb ud ad huset.
Ella var ikke tilfreds, men det ville Victoria heller ikke være.
Så jeg måtte holde det som en hemmelighed.

"Hej, Reggie. Undskyld, jeg skulle ikke have tvivlet på dig." Victoria stod i køkkenet og smilede til mig, da jeg kom ind ad døren.
"Nej, bloddråbe, det var mig." Jeg gav hende et kram og et kys. "Hvorfor er du så forpustet?" Spurgte hun. Jeg smilede, "jeg tog bare en løbetur."
"I jeans?"
"Jah..."
"Hvorfor?"
"Jeg skal jo holde min form, ikke?"
"Jo?"
"Jeg tager et bad." Smilede jeg så, hun nikkede forstående og smilede, "jeg elsker dig!"
"I lige måde!" Råbte jeg tilbage, før jeg gik op af trappen og ind på soveværelse.
Puh!
Intet endnu.
Jeg fandt et sæt tøj frem, rent, og tog et iskoldt bad.
Hvordan endte jeg overhovedet i Ellas seng, når der intet var mellem os.
Hovedpinen slog ind igen.
"Den lille mær!" Hvæsede jeg og slukkede vandet.
Hun hældte vodka i min kaffe, indtil hun mente, at jeg var fuld nok til at forføre!
Jeg kunne høre hoveddøren gå op og lukke i igen.
Jeg trak hurtigt mit tøj på og tørrede håret med håndklædet, der røg i vasketøjskurven.
Derefter løb jeg hurtigt ned ad trappen, hvor Ella stod med en Victoria, der var alt andet end glad.

"Du har... sovet med hende?" Spurgte Victoria vredt, og såret på samme tid, som kun hun kan gøre det.
"Vi gjorde det" indskød Ella.
"Ja tak, Ella!" Råbte Victoria og gik hen til mig, "jeg kan ikke holde ud at se på dig lige nu!" Råbte hun. Jeg nikkede, "hvad?"
"Forsvind, og kom ikke tilbage, før du har besluttet dig for, kun at elske mig, din selvvalgte mage! Det er anden gang, at du har sovet med en anden, og jeg tåler det ikke længere! Skrid!"
Jeg løftede hænderne i vejret og stirrede vredt på Ella, der sejrsstolt smilede tilbage, "jeg får ramt på dig, din mær!" Råbte jeg.
"Reggie, jeg siger det ikke igen. Skrid med dig! Jer begge to!" Victoria pegede på Ella og gennede os ud ad huset.
Jeg vendte mig først om, da vi stod foran huset, og Victoria, min elskede mage, som jeg så mange gange har været forfærdelig imod, smækkede hoveddøren i hovedet på os.

Feram Vampire | ✔️Where stories live. Discover now