Bölüm Şarkısı: Ferda Anıl Yarkın, Üzülme.
✨
Gözlerimi yumup bir süre bekledim."Tamam babacığım." Diye fısıldadım, bir şey çaktırıp Beril'i üzmek istemiyordum. Bu gece Beril'lerde kalmam gerekecekti.
"Haydi gidelim." Dedi ayağa kalkarak. "Bize gelmek ister misin bebeğim? Evde sıkılıyorum." Dedi sıkkın bir sesle. İşte beklediğim fırsat buydu.
"Aslında olabilir zaten kitapçı size daha yakın, ama önce bir eve uğramam gerek bebeğim." Dedim gülerek. Aslında eve uğramayacaktım.
"Tamamdır bebeğim" dedikten sonra ters yönlere doğru yürümeye başladık.
Babam beni neden sevmiyordu? Neyse ki artık eskisi kadar koymuyordu.
@gökdenizkarahan: özür dilerim
@gökdenizkarahan: seni incitmek istemedim.
Gelen mesajlara şokla baktım, ve onun evinin oradaki parkta duraksadım. Gözümden akan yaşı sildim. Ne kadar naifti. Bugün bana kızgın değildi, kendine kızgındı. Ah benim kalbi güzel sevdiğim. İçimde doğup büyüyen yalnızlığın fısıldadığı tek isim Gökdeniz'di. İçimde nasıl bu kadar büyük bir yere sahip olmuştu hiçbir fikrim yoktu. Yüreğim derinden zayıf düştü ona. Sevgisizlikle geçen ömrüm arsız bir şekilde sevgi istiyordu. Sevgisiz büyüyen çocukların tılsımıdır seveceği adamlar. Babamın bile sevmediği beni başkası nasıl sever derdim önceden ama artık demiyordum. Belki de bazı şeyleri artık aşmıştım. Umarım aşmışımdır.
Çünkü kalbindeki herkesi öldürür zaman. Zaman benden babama duyduğum sevgiyi avuçlayıp almıştı. Zaman benden almamasını istediğim her şeyi almıştı. Ama Gökdeniz'i vermek istemiyordum. Aksine, ona tutunmak istiyordum.
@wabısabı: Gökdeniz.
@wabısabı: sana çok ihtiyacım var şu an.
@gökdenizkarahan: Ne oldu? İyi misin?
@gökdenizkarahan: Neredesin?
@wabısabı: iyi değilim, sana sarılabilir miyim?
@gökdenizkarahan: Sarılabilirsin.
@wabısabı: sizin oradaki parka gelir misin?
@gökdenizkarahan: seni görecek miyim?
@wabısabı: Henüz görmeni istemiyorum. Sadece sarılmak istiyorum.
@gökdenizkarahan: pekala.
@gökdenizkarahan: 15 dakikaya oradayım.
@wabısabı: seni seviyorum.
✨
Bölüm Sonu.
"Üzülme, üzülme. Seni ağlarken görmek zordur gönlüme."
Sürç-i lisan ettiysek affola!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYDAN || TEXTİNG
HumorT A M A M L A N D I ! Böyle gülmek olur mu gözünü seveyim yazmamak için on saniye falan. Profiline baktığımda benim evimim önünde çekilmiş olduğu bir fotoğrafı gördüm. Ha? Ne? Nasıl? BU BENİM EVİMİN ÖNÜNDE FOTOĞRAF ÇEKİLİRKEN BEN NEREDEYDİM BE! Hay...