Merhaba!
Hoşgeldin!
Bölüm Şarkısı: Sezen Aksu, Şanıma İnanma.
Keyifli okumalar!
✨
@wabısabı: Iım, işte?
@gökdenizkarahan: Ciddi olamazsın.
@wabısabı: Şey ciddiyim.
@wabısabı: Nasılsın?
@wabısabı: Neredesin?
@gökdenizkarahan: iyiyim, kitapçıya gideceğim şimdi.
@gökdenizkarahan: Konuyu saptırdığını anlamadım sanma. Bu konuyu sonra halledeceğiz.Mesajına baktıktan sonra parmaklarım klavyede dolaştı.
@wabısabı: Pekala.
Mesajı yazmamla içeri girerken çalan zilin çalması ve onun bildirim sesini duymam aynı anda oldu. Hızlıca doğruldum, elim ayağım birbirine dolaşsada toparlayıp duruşumu düzelttim. Ve onun güzel gözlerine baktım.
Gözleri etrafta dolaştıktan sonra üzerimde durdu, gözlerime ulaştığında gülümseyip yanıma geldi.
"Nasılsın, Gültane?" dedi gülümseyerek. Gözlerim gülerken çıkan gamzesinde takılı kalsa da toparlayıp ona gülümsedim. Allah'ım ona gülümsemek ne kadar güzel. Hemde onun haberi varken.
"İyiyim, sen nasılsın Gökdeniz?" Dedim onun gibi gülümseyerek. Şu an bize dışardan biri baksa birbirine sırıtarak bakan iki salak görürdü.
"Teşekkürler, Aşk ve Gurur kitabının ilk basımı var mıdır elinizde?" Dediğinde biraz düşündüm. Var mıydı?
"Gökdeniz sen otur istersen bende bir bilgisayara bakayım." Deyip elimle kasanın yanındaki sandalyeyi gösterdim.
Eliyle saçlarını dağıtıp gülümsedi.
Allah'ım düştüm!
Yanıma oturup rahat bir pozisyon aldı. Artık eli belime değiyordu. Gıdıklanmamak için kendimi sıkıyordum resmen.
Önümdeki bilgisayara odaklanmaya çalıştım.
Aradığım şeyi bulmakın sevinciyle aniden ona döndüğümde, yüzüyle yüzüm arasında mesafe bile yoktu. Dudakları dudağıma çok yakındı, gözleri gözlerime.
Gözlerim şaşkınlıkla açıldı, Gökdeniz'de şaşırmıştı. Yutkunarak hızla geri çekildim.
"Çok çok özür dilerim! Ben fark etmedim." Diye saçmalayıp hızla ayağı kalktığımda başım dönsede toparladım.
"Şey kitap elimizde varmış fakat eski ve özel kitapları tuttuğumuz yer bodrumda." Dedim titreyerek. Ne var ürküyordum. Ve az önceki yakınlığı atlatabilmiş değildim. Ve sanırım Gökdeniz de öyle.
Başını kaşıyarak ayağı kalktı.
"Hangi kitap?" Dediğinde istemsizce kahkaha attım. O da gülerek bana eşlik etti. Gözleri çok farklı bakıyordu.
"Aşağı seninle geleyim." Dedi gülerek.
Gülümsedim.
"Teşekkür ederim."
✨
Bölüm Sonu.
Bakalım bakalım aşağıda neler olacak?
Görüşürüz.
"Her parçası keyif vaat eden bir plan asla başarılı olamaz; büyük bir hayal kırıklığını önlemenin tek yolu, ufak bir sıkıntıyı savunmaktır."
-Jane Austen.
Sürç-i lisan ettiysek affola!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYDAN || TEXTİNG
HumorT A M A M L A N D I ! Böyle gülmek olur mu gözünü seveyim yazmamak için on saniye falan. Profiline baktığımda benim evimim önünde çekilmiş olduğu bir fotoğrafı gördüm. Ha? Ne? Nasıl? BU BENİM EVİMİN ÖNÜNDE FOTOĞRAF ÇEKİLİRKEN BEN NEREDEYDİM BE! Hay...