Merhaba!
Multi medya: Çekildikleri fotoğraf.
*
Gökdeniz'le el ele, Beril ve Kerem'in yanına gidiyorduk, onlar hala bir şey olamamıştı ama biz son gaza ileri sürüyorduk. O günün üzerinden iki gün geçmişti, iki gündür görüşememiştik. Ve onu çok özlemiştim."Sadece iki gündür görüşmüyoruz, ama seni çok özledim." Dedim omuz silkerek. Durup yüzümü avuçlarının arasına aldı yüzümü sevdi.
"Ben seni daha çok. Anonimi öğrendiğimden beri mesajda yazmıyorsun iki gözüm. Hani iki gözündüm?" Dedi dudağını büzerek. Gülümsedim.
"Ama utanıyorum." Dedim tebessüm ederek, tebessüm etti. Senin ağzını yirim çocuk!
"Utanma." Dedi göz kırparak. Seni cilveli çocuk, beni bayıltmak mı istiyirsin?
"Fotoğraf çekilelim o zaman." Dedim gülerek, güldü. Çiçekler açtı. Cebimden telefonumu çıkardım.
"Çekilelim madem." Dedi, kamerayı ayarladım. Yüzümü ona çevirip dudağının üzerini öptüm, o esnada tuşa basmıştım. Gökdeniz'in kasıldığını anladığımda gülümsedim. Al sana utanmamak! Al sana bombe!
"Çekildik sanırım." Dedim gülerek, donmuş gibiydi, aniden kendine gelip boynumu öptüğünde irkildim.
"Sanırım." Dedi piç bir şekilde gülerek, "hadi bakalım." Dedi ve telefonumu elimden alıp galerime girdi! Ne yaptı!
"Ya galerim olmaz!" Diye bağırıp telefonu almaya çalıştım ama o donmuş bir şekilde bir fotoğrafıma bakıyordu. Kar yağdığı bir zamandı, fotoğrafta öyle huzurlu görünüyordum ki ki gerçekten öyleydim. Kar beni sakinleştiriyordu.
Gökdeniz'in elinden telefonu aldığımda şaşkın şaşkın şaşkın bana bakıyordu, kıkırdadım. Gözlerinde bana hayran gibi bakan bir ifade vardı. Yanaklarım kızardı.
"Sen çok güzelsin, gül güzeli. Olduğundan daha da fazla." Dedi, sert bir sesle. Ardından beni kendine çekip sıkıca sarmaladı. Sarılmadı, sarmaladı. İçine sokar gibi beni kendi tenine mühürleyip kendinden bir parça yapmak ister gibi sarıldı bana. O enkazdan sadece ikimiz kurtulmuş gibi.
"Ne yapacağım seninle?"
*
Bölüm Sonu.
"ben seni bütün enkazlardan elini tutup çıkaracak kadar, çıkaramıyorsam da seninle enkazın altında kalacak kadar."
-anonim.
Sürç'i lisan ettiysek affola!
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYDAN || TEXTİNG
HumorT A M A M L A N D I ! Böyle gülmek olur mu gözünü seveyim yazmamak için on saniye falan. Profiline baktığımda benim evimim önünde çekilmiş olduğu bir fotoğrafı gördüm. Ha? Ne? Nasıl? BU BENİM EVİMİN ÖNÜNDE FOTOĞRAF ÇEKİLİRKEN BEN NEREDEYDİM BE! Hay...