Herkese merhaba!
Bu da baya baya uzun bölüm oldu vote ve yorumları eksik etmiyoruz!
Bölüm Şarkısı: Pera, Sevgilim iyi ki doğdun.
*
Canım Tanem: Günaydın sevgilimcanım tanem: Bugün ki planımıza maalesef uyamayacağım
Canım tanem: Babam ikimiz için güzel bir plan yapmış, onunla geçireceğim günü
Gök ve denizim: Sorun yok sevgilim, biz her zaman görüşüyoruz💜
Derin bir nefes verip Kerem'e onaylar manada baktım: "Evet Gökdeniz'i de hallettiğime göre sürprizi konuşalım, Gökdeniz'i getirmeden önce ona hediye almalıydım. Sonra evi süslemeliydim, şu an görev dağılımı yapıyoruz." dedim gülerek, bugün Gökdeniz'in doğum günüydü, din kararlaştırdığımız şeyleri bugün iş başına geçirme vaktiydi. Ah bu arada tarihler 16 Temmuz'u işaret ediyordu.
"Ya Kerem ve Beril siz burayı güzelcene süsleyin bende pasta ve hediyemi alıp geleyim." dedim gülerek.
"E ama her şeyi biz yapıyoruz sen ne yapacaksın?" diye sızlanan Kerem'e atabildiğim en kötü bakışı attım.
"Kerem seni gebertirim, ben hatırladıktan hemen sonra çocuğun doğum günü geldi ne yapayım? Hasteneden çıkıp hediye mi alsaydım? Gökdeniz'le beraber giderdik hatta." dedim sinirle.
"Aman tamam be." dedi Kerem sızlanarak.
"Ee ne alacaksın?" diye sordu Beril.
"Sürpriz!" dedim şakıyarak, "Hadi ben çıktım." diye ekleyip vestiyerden ceketimi alıp evden ayrıldım.
Canım tanem: Sevgilim ne yapıyorsun?
Gök ve denizim: Oturuyorum öyle ne yapayım, sensiz günüm geçmek bilmiyor
Canım tanem: Özle biraz bebeğimSokağım sonundaki antikacıyı gördüğümde telefonu çantama atıp hızla antikacıya girdim. Hafızamı kaybetmeden mnce burada yaptırdığım hediyemi alıp, ücretini ödeyip oradan ayrılmıştım. İçimde garip bir heyecan vardı, geç kalmak istemiyordum.
Pastaneye girip yaptırdığım pastayı da alıp eve tekrar döndüğümde saat çoktan üç olmuştu bile. Şimdi sırada, ev süslemesine yardım etmek vardı.
"Ne aldın lan?" diyerek bana bakan Beril'e güldüm.
"Söyler miyim hiç." dedim gülerek o sırada telefonum çalmıştı, Elf arıyor. Telefonu hızla açıp kulağıma koydum.
"Geldiniz mi güzelliklerim?" dedim gülümseyerek.
"Evet şu an evinin önündeyiz, kaçıncı kattı?" diye sordu sesindeki heyecanla.
"Ay geldiğinize inanamıyorum, buna sonra şok olmaya karar verdim. 5. kat." dedim gülerek.
"Vallahi bende hala şoktayım bir tanem. Ama geldik." dedikten sonra telefonu kapattı bir kaç dakika sonra kapı çaldığında heyecanla kapıya koşup açtığımda Sude ve Elif karşımda bana gülümsüyorlardı. Çığlık atarak üçümüz sarıldığımızda Beril ve Kerem arkadan koşarak geldiler.
"Bir şey mi oldu lan!" diyerek endişeyle gelen Keremi görünce elimle onu durdurdum.
"Yok seviniyoruz." deyip daha sıkı sarıldım.
"Bu anı hayal etmek bile çok zordu lan." dedi Sude, sarılırken.
"Ben biliyordum zaten." dedi Elif kahkaha atarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYDAN || TEXTİNG
HumorT A M A M L A N D I ! Böyle gülmek olur mu gözünü seveyim yazmamak için on saniye falan. Profiline baktığımda benim evimim önünde çekilmiş olduğu bir fotoğrafı gördüm. Ha? Ne? Nasıl? BU BENİM EVİMİN ÖNÜNDE FOTOĞRAF ÇEKİLİRKEN BEN NEREDEYDİM BE! Hay...