22. Bölüm

8.8K 439 10
                                    

Merhaba!
*
"Bebeğim mısır uzatır mısın?" Dedi Gökdeniz ışıltılı gözlerle yüzüme bakarak, ama seni yerim paşam. Elimde tuttuğum mısırı ortamıza koydum, gülümsedi. Şu an Gökdeniz'le bilmem kaçıncı randevumuzdaydık, sinemadan önce yemek yemiştik. Şimdi ise güzel bir filmdeydik. Adını unutmuştum. Bu ara unutkanlığım devredeydi.

"Kızla çocuk çok mıç mıç." Dedi Gökdeniz iğrenerek ekrana bakıyordu, gözlerimi kıstım.

"Öyle mi Gök?" Dedim bir elimi belime atmadığım eksikti, onun dışında her şey tamamdı. Gökdeniz başını kaşıyıp, saçlarını dağıttı.

"Yani, ıhm sen değil. Biz mıç mıç değiliz ki güzelim?" Dedi sorar gibi.

"Emin misin on lafından dokuz buçuğu iltifat yarısında da nefes alıyorsun zaten?" Dedim cazgır bir şekilde. Kaşlarını çattı.

"Lan sana da iyilik gerçekten yaramıyor. Dön önüne izle filmini, al öküz erkeğini de başına çal. Bitti kızım kibarlık!" Dedi gaza gelere kafasına vurdum ve ayağa kalkıp sinemanın çıkışına doğru yürümeye başladım.

"Gelmeyeceğim peşinden kalbim kırıldı." Dedi kırgınlıkla, ona tiksinircesine bir bakış atıp önüme döndüm ve yürümeye başladım. Ardından arkamdan adımlarını duydum hızla ona döndüğümde dudak dudağa gelmemiz ve dudağımı öpmesi aynı saniyede oldu.

"Hani gelmiyordun?" Dedim dudak dudağa iken. Vücudumdan geçen elektrik ona doğru akıp duruyordu, kalbim güm güm atıyor. Beni asla dinlemeden kendini onun kollarının arasına atmak istiyordu. Fütursuzca.
Burnunu burnuma sürttü gözlerini yumdu.

"Benim senin arkandan gelmeme gibi bir durum mu var güzelim?" Dedi ve elimi tuttu.

"Ama sen hep böyle yapıyorsun ya!" Dedim söylenerek ama çoktan ona yaslanmış bir şekilde sinemadan çıkmıştık.

"Ne yapıyorum?" Dedi kısık bir sesle, gülümsedi.

"Beni büyülüyorsun." Dedim istemsizce, yanaklarım kızardı. Hızla kafamı eğdim fakat çenemden tuttuğunda göz göze geldik. O kehribarlarını görmek ruhumda bilmediğim pencerelerimi aralıyor. Rahatça nefes almamı sağlıyordu. Ona tutukluydum. Ona aşıktım.

İlk görüşte aşktı benimkisi, ilk gördüğümde ona tutulmuş, ona takılıp düşmüştüm. O da elimden tutmuş, düştüğüm için yaralanan dizlerime üflemiş ve beni kaldırmıştı.

"Sende beni büyülüyorsun peri kızım." Diye fısıldadı o güzel sesiyle. Sesine şiirler yazabilirdim, şayet biraz yeteneğim olsaydı.

"Seni öyle çok." Dedim ona sarılırken.

"Seni öyle delisiye." Dedi bana sıkıca sarılırken, kulağımın altında hızlı bir şekilde atan kalbi de bunu destekledi.
*
Bölüm Sonu.
"Bir insan bir yere bakıyorsa orada ilgilendiği bir şey vardır. Bir insan bir yere hiç bakmıyorsa orada ilgilendiği bir şey kesinlikle vardır."
-Sigmund Freud

MEYDAN || TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin