29. Bölüm

6.9K 368 16
                                    

Herkese merhaba!
Keyifli okumalar!
*
sudeozbey1 ve elifsugulsen_ instagram'da ortak canlı yayın açtı!

"Bakalım canım sudem ne yapıyor!"  diye kendi kendime mırıldanıp yayına girdim, Gökdeniz'e olan tribimi sonlandırmıştım eh şu anda yan yanaydık!

"Canım tanem Sude kim?" diye sordu Gökdeniz gülümsedim. Yayından çıkıp fotoğraflarını gösterdim. Sonra yayına tekrar girdim ve açıklama yaptım.

"Bundan beş buçuk kadar yıl önce tanıştığım mucize gibi bir insan kendisi, benim biricik can arkadaşım." dedim gülerek.

"Ben neden bilmiyorum bunu tanem?" dedi hafif kızar gibi.

"Uzunca bir zaman konuşmamıştık, yayını görünce işte..." dedim ve yayında Elif'le de tanıştım.

"Gültane, ben ve sude seninle acil gıybet grubu açmalıyız." dedi Elif daha o dakikadan anlamıştım samimi olduğunu.

"Ne kadar samimi, onu da tanıyor musun tanem?" dedi, Gökdeniz.

"Artık tanıyorum gök ve denizim." dedim o sırada Sude bizim whatsapp grubunu açmıştı bile.

Bebeğim kişisi sizi 'GIYBET' adlı konuşma grubuna ekledi!

05************: 
Gültane aşkım
Görmeden platonik oldum sana
Gültane Hancı:
Bende elf!
Gültane Hancı:
Sizi eniştenizle tanıştırıyım!

"Sevgilim gel hadi fotoğraf atalım." dedim mutfağa su almak için giden canım sevgilime.

"Of tanem illa iş çıkaracaksın!" diyerek bağırdı duymam için.

"Trip mi istiyorsun!" diye bağırmamla: "Geliyorum birtanem bir şey ister misin?" dediğinde kahkaha atıp onu beklemeye başladım.

"Bir kahve istiyorum sevgilim!" diye bağırdım aniden kahve ihtiyacımın geldiğini algılayınca.

"Geldim tanem." diyerek kahveleri önümüzdeki sehpaya koydu ve yanıma kuruldu. "Hadi çekelim." dedikten sonra gülümsedim gülümsedi ve fotoğrafladık.

"Ya çok güzeliz!" deyip fotoğrafı hemen gruba postaladım.

Gültane Hancı:

Bebeğim: Senin sevgilin olduğundan benim nasıl haberim olmaz lan!Bebeğim: Yalnız kapmışsın yakışıklıyı!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bebeğim:
Senin sevgilin olduğundan benim nasıl haberim olmaz lan!
Bebeğim: Yalnız kapmışsın yakışıklıyı!

"Bu Sude değil mi? Şu mavi gözleri olan?" dedi Gökdeniz. Başımı salladım gülerek.

"Sanırım ağzıma edecek sevgilim." dedim. Gökdeniz güldü ve telefondan konuşmalarımızı okumaya devam etti.

Gültane Hancı:
Ama açıklayabilirim.
Yani çok ani oldu!

"Öyle mi sevgilim? Gizli hesabı falan hiç söyleme istersen kızın kalbine inmesin." dedi Gökdeniz dalga geçerek, karnına dirsek attım.

"Ama çok üstüme geliyorsunuz!" diye ufak bir isyan ettim.

Elf:
Oha çok yakışıyorsunuz!
Dev yakışıyorsunuz!

"Bu da Elif sanırım, iyi birine benziyor sıcak kanlı." dedi Gökdeniz burnunu saçlarıma yaslamıştı. Başımı sallayıp onayladım onu.

"Bende öyle düşünüyorum sevgilim."

Gültane Hancı:
Gökdeniz'de teşekkürlerini iletiyor Elifçim sana.

Ve Gökdeniz saçlarıma ufacık bir öpücük kondurdu. "Seni çok seviyorum canım tanem."
*
Bölüm Sonu
Sarhoştum o gece, ama hiçbir şey içmemiştik.•
~ Rupi Kaur.

MEYDAN || TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin