Merhaba!
Bölüm şarkısımız: Shawn Mendes, Camilla Cabello - Senorita.
Multi medya: Gültane Hancı.
**
Gözlerimi araladığımda, bakışlarım önce beyaz tavanı buldu, ardından etrafı süzdüğümde kitapçıda olduğumu fark ettim."Günaydın, kızıl." Diyen Gökdeniz'le irkilerek sağ tarafıma baktım. O an kehribar rengi gözlerinin gözümün dibinde olduğunu fark ettim. Koltuğun kenarında yüzünü koltuğa doğru yatırmış bana bakıyordu. Gözlerinin içinde kendi yansımamı görebiliyordum.
"Şey.. ben biraz.." dudağımı oynattığımda gözleri dudaklarıma değdi, dudaklarım ise burnuna değiyordu. Gülümsedi. Biraz geri çekildim. "Çok az bayılmış olabilirim." Dedim sıkıntıyla. Gökdeniz kahkaha attı. Gülümsedim. Ne güzel kahkaha atıyordu!
"Biraz olduğuna emin misin güzelim? Yaklaşık bir saattir yatıyorsun." Dedi gülerek, elini saçlarına daldırıp karıştırdı. Ah çok tatlıydı!
"Bir saat mi?" Sonradan algıladığım şeyle gözlerim şaşkınlıkla açıldı. "Şey.. sen beni izlemedin değil mi?" Dedim, ağzımın suyu muyu akmıştır çocuğun kolunda bayıldıysam.
"İzledim." Dedi tebessüm etti, Allah'ım rezil oldum. "Çok güzeldin." Dedi gülerek.
"Artık anonim olduğumu biliyorsun." Dedim sıkıntıyla yanaklarım söylediği şeyden dolayı kızarmıştı. Yattığım yerden kalkıp oturur pozisyona geçtim. Ellerini dizlerime koydu, yanağımı öptü. Şaşkınlıkla ona baktım.
"Anonimin sen olması istediğim bir şeydi, zaten bu kızıl saç başka kime bu kadar yakışabilirdi ki?" Dedi elini dizimden çekip parmağını saçıma doladı. "Orijinal kızılsın değil mi?" Dedi gülümseyerek. Gülümseyip hızla kafamı salladım.
"Çillerinde var?" Dedi sorar gibi dehşetle gözlerimi açtığımda kıkırdadı.
"Çillerimi nasıl gördün?" Dedim şaşkınlıkla. Eliyle yanağımı sevdi. "Fondötenin çıkmış." Dedi omuz silkerek. Elimi hemen yüzüme kapattığımda kahkaha attı.
"Ya gülme, görme çillerimi!" Dedim kızgınlıkla, beğenmeyecekti beni. Ellerimi tuttu sıcacık avuçlarının içerisine aldı, dudakları ellerime değdi, kalbim durmak üzereydi. Öyle güzel hissediyordum ki, hissettiriyordu ki...
"Çillerini saklamamalısın, o kadar güzeller ki... şimdiye kadar sakladığın için sana kızmak istiyorum. Ama, sakladığın iyi olmuş." Dedi tebessümle, gülerek ona baktım.
"Neden?" Dedim tek kaşımı kaldırarak, çirkin miydi? Şimdi mi güzel geliyordu?
"Çünkü bu güzelliği sadece ben görmeliyim, kızılım."
Allah'ım çok pis fena duble ikiyle çarpılmış şekilde düştüm.
*
Bölüm sonu.
"Sen benim içimdeki en güzel ağırlıksın, sorsalar yük demem sana."
-Anonim.
Sürç'i lisan ettiysek affolla.
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYDAN || TEXTİNG
HumorT A M A M L A N D I ! Böyle gülmek olur mu gözünü seveyim yazmamak için on saniye falan. Profiline baktığımda benim evimim önünde çekilmiş olduğu bir fotoğrafı gördüm. Ha? Ne? Nasıl? BU BENİM EVİMİN ÖNÜNDE FOTOĞRAF ÇEKİLİRKEN BEN NEREDEYDİM BE! Hay...