Merhabaaaaalaaaaağğağağağğar!
sizleri çok seviyorumm!
Sizde hayatınızı çok sevin ve evde kalın!
*
Gökdeniz'le birlikte son anda planladığımız gezimize hoş geldiniz kısa bir Türkiye turunu gerçekleştireceğimiz bu on - on beş günlük süreye tekrardan hoş geldiniz. İlk olarak sıcak yerleri çok ama çok sevdiğim için Bodruma'a gelmiştik. Bodrum'u çok seviyordum. Muğla'da Fethiye'den sonra en sevdiğim yerdi."Sevgilim, biz evlensek mi artık?" diyen Gökdeniz'e şaşkın şaşkın baktıktan sonra kahkaha attım.
"Sevgilim sencede bunun için ortada bir teklif olması gerekmez mi?" diye sordum gülmelerimi durdurarak.
"Ama ben sana teklif ediyorum ya şu an?" dedi sorgular gibi.
"Ben bir soru duymadım sevgilim." dedim gülümseyerek. Güldü ve sırtıma güneş kremini yaydırmaya devam etti.
Gökdeniz'le birlikte yaklaşık birinci yılımıza girdiğimiz bu dönemde yaşadığımız tüm zorlukları geri bırakmış ve yepyeni bir sayfa açmak için gezmeye başlamıştık. Yazın ortasındaydık, şöyle bir yaşadıklarımızı anlatacak olursam Gökdeniz beni babamla barıştırmış aramızı düzeltmişti. Bunu nasıl yaptığını bilmiyordum ama yapmıştı. Gökdeniz babasının şirketi yönetiyordu. Gerçi benim yüzümden pek yönetemiyordu ya olsun.
Telefonumun titremesiyle gıybet grubundan ve Beril'den gelen mesajlara bakmaya başladım.
Beri: Bebeğim nerelerdesin? Nasılsın?
Gültane Hancı: İyiyim güzelim, Muğla'dayız biliyorsun ki tatlık deniz, kum, güneş yanii.
Beri: Hain ne ballandıra ballandıra anlatıyorsun ya!
Gültane Hancı: Sende Kerem'le İzmir'desin işte, deniz aynı deniz kum aynı kum tatlım.
Beri: Biz çok mutluyuz kıskan, ama Muğla'yı çok özledim.
Gültane Hancı: Biz daha mutluyuz zırla.
Beri: Tam bir salaksın aşko.
Gültane: Senin gibi beri!"Telefondan kafayı kaldıramıyorsun bakıyorum da." diyerek isyan eden Gökdeniz'e gülümsedim.
"Gelde fotoğraf çekelim balsu." diyerek onu kadrajıma çağırmış oldum.
Yaklaşık beş yüz tane fotoğraf içerisinden bir tanesini seçmiş ve instagram hesaplarımızda paylaşmıştık.
@gultanehancı: always♾
Elifsugulsen_: çok tatlısınız!
Sudeozbey1: Bu ne güzellik!
Berilkaya: Çifte öl!gökdenizkarahan: forever♾
Yorumlar bu gönderi için kapatılmıştır.
*
Bölüm Sonu
"Hep beni bil beni söyle dilinden düşmeyim."
-Yüzyüzeyken Konuşuruz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYDAN || TEXTİNG
HumorT A M A M L A N D I ! Böyle gülmek olur mu gözünü seveyim yazmamak için on saniye falan. Profiline baktığımda benim evimim önünde çekilmiş olduğu bir fotoğrafı gördüm. Ha? Ne? Nasıl? BU BENİM EVİMİN ÖNÜNDE FOTOĞRAF ÇEKİLİRKEN BEN NEREDEYDİM BE! Hay...