Merhabalar!
Keyifli okumalar dilerim!
Multi Medya: Gültane ve Gökdeniz.
**
"Sevgilim havluyu nereye koydun?" diyerek bana seslenen Gökdeniz'in kafasına havluyu atmamla hırlaması bir oldu, köpek yetiştiriyorum evde resmen."İyi ki soru sordum." diyerek ağzının içerisinden söylenmesiyle ona dil çıkardım.
"Allah'ın 50 derece sıcağında seni çekemiyorum sevgilim." dedim kalkıp denize doğru yürürken,
"Sıkıldın mı sen benden?" dedi Gökdeniz sorgular bir biçimde, yanına koşup yanaklarını sıkıp kocaman öpücük kondurdum.
"Benim senden sıkılmam mümkün değil güzel sevgilim." dedim, ardından dudağına ufacık bir öpücük bırakarak onu çekiştirdim.
"Hadi su alalım." dedim gülerek. Kumsalda el ele yürürken o aniden elimi bıraktı,
"Sevgilim sen alır mısın gidip ben burada kalıyım?" dedi sorgular gibi şüpheli bir şekilde ona baksamda onaylar biçimde kafamı salladım ve marketin yolunu tuttum. Market kumsalı aşıp caddenin biraz ötesindeydi ama gidiş geliş olarak en fazla yedi dakika sürüyordu.
****
•Yazar Ağzından•
Gültane karşıdan ona doğru gelen arabadan habersiz bir şekilde yürümesine devam etti, aklı Gökdeniz'de kalmıştı. Gökdeniz ise hızlı bir şekilde kumsalı hazırlıyor ve sevdiği kadına evlenme teklifi etmek istiyordu. Gültane'yi bu yüzden yalnız yollamak istemişti. Gökdeniz hazırlıklarını tamamlamış etrafına bakınırken ilerideki kalabalığı gördü, koşturarak kalabalığa doğru ilerledi. Kalabalığı aşmıştı, ileride bir araba bir kadına çarpmıştı. O an Gökdeniz'in dünyası durmuştu, o an Gökdeniz ölmeye çok yaklaşmış lakin hala can çekişiyordu. Herkesi itip kazanın başına geldiğinde başından aşağı kaynar sular döküldü, Gültane yerde kanlar içerisinde yatıyordu. Sevdiği kadın yerdeydi. Gökdeniz hızla yere çöktü, sevdiği kadını kolları arasına aldı ve bağırdı: "Lütfen yardım edin! Biri ambulansı arasın!" diye bağırdıktan sonra gözünden akan yaşlarla Gültane'nin yüzünü avuçları içerisine aldı:"Sevgilim, sevgilim yalvarırım uyan..." dedi göz yaşlarının arasından.
Ama Gültane uyanmadı.
Sevdiği kadın kollarının arasında hayatının savaşını verirken bilinci çoktan hiçlik havuzuna ulaşmıştı.
•
Bölüm Sonu.
"Bir sabah uyandım yoktun, arandım yoktun, hala bulamıyorum."
-Yüzyüzeyken Konuşuruz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYDAN || TEXTİNG
HumorT A M A M L A N D I ! Böyle gülmek olur mu gözünü seveyim yazmamak için on saniye falan. Profiline baktığımda benim evimim önünde çekilmiş olduğu bir fotoğrafı gördüm. Ha? Ne? Nasıl? BU BENİM EVİMİN ÖNÜNDE FOTOĞRAF ÇEKİLİRKEN BEN NEREDEYDİM BE! Hay...