8. Bölüm

12.3K 637 28
                                    

Bölüm Şarkısı: Manuş Baba, İki Gözümün Çiçeği

Beril'le buluştuktan sonra kafeye doğru yol almak için taksiye bindik.

"Nasılsın bebeğim?" Diyen Beril'e çevirdim kafamı ve hafifçe gülümsedim.

"İyiyim Beri, sen nasılsın?" Dedim sakin bir sesle.

"İyidir, neler yapıyorsun anlat bakalım. İş nasıl geçti, fakülte nasıl gidiyor dedikodular var mı ayol?" Diyen Beril'e göz devirdim. Manyağın tekiydi, aynı ben.

"Vallaha iş sakin geçti biliyosun pek gelen yok, pis cahiller kitap kokusunu napsın..." dedikten sonra kahkaha attık. "Fakültede bildiğin gibi işte. Pek dedikodu yok ya. Sende var mı gı? Bak var gibi duruyor, dökül!" Dedim heyecanla. Dedikodu deyince akan sular durur yani.

"Yani bir tek Kerem var. Çok bir şey yok." Dedi sıkıntıyla ofladık aynı anda.

"Kerem kaç yaşında?" Dedim sıkıntıyla.

"21 işte bizden bir yaş büyük." Dedi gülerek.

"İyi bari." Dedim ve arkama yaslanıp telefonumu çıkardım ve instagrama girdim.

@wabısabı: N'aber lan iki gözümün çiçeği ?

@gökdenizkarahan: Bende nerede kaldı diyordum.

@wabısabı: Beni mi bekliyordun iki gözüm ?

@gökdenizkarahan: Aynen, anonim gelse de eğlensem azcık diyordum tam üzerine geldin.

@wabısabı: Gergin miyiz sanki biraz?

@gökdenizkarahan: Sana ne?

@wabısabı: Bana ne olsa niye sorayım ?

@gökdenizkarahan: Sıkıldım gidiyorum.

@wabısabı: Gitme sonum olur.

@gökdenizkarahan: Sonra konuşuruz işlerim var.

Sinirle inledikten sonra hızlıca yazmaya devam ettim.

@wabısabı: Aptal.

@wabısabı: Mal.

@wabısabı: Sen tam bir salaksın.

@wabısabı:  Orangutan kırması.

@wabısabı: Neden sürekli gidip duruyorsun.

@wabısabı: Böyle seni nasıl tanıyacağım?

@wabısabı: Seni bir yalancı olarak mı kabul etmeliyim?

@wabısabı: Yoksa bana cevap verdiğin için bile mutlu mu olmam gerek?

@wabısabı: Eyvallah mutluyum sağol cevap veriyorsun.

@wabısabı: Ama ben seni tanımayacaksam bana cevap vermenede gerek yok.

@wabısabı: Sana tutuldum diye senden vazgeçemem diye bir şey de yok.

@wabısabı: Sadece,

@wabısabı: neden seni seven birini kaybedesin?

Taksiden inip kafeye girdikten sonra sağ köşedeki masaya geçtik ve Kerem'i beklemeye başladık. İki dakika sonra kapı açıldığında Gökdeniz ve Kerem buraya yürüyordu. Allah'ım lütfen arkamdaki masaya gitsin. Amin amin.

Ve sürpriz son! Bizim masamızın önüne geldiklerinde Beril kalkıp Kerem'e selam verdi.

"Selam!" Diye şakıdı hatta.

"Selam." Dedim Gökdeniz'e dikkatle bakarak. Yine simsiyahtı, ve sanırım sinirliydi.  Ah sanırım bana kıl olmuştu, yani anona.

"Selam." Dedi bana bakarak, şaşkınlıkla irileşen gözleri hemen eski halini almışlardı. Gülümseyip önüme döndüm ve Kerem'e de baş selamı verdikten sonra oturduk.

Gökdeniz yanıma oturduğunda kokusu burnuma doluştu, gözlerim kısıldı. Zor bir gün olacağa benziyordu.

Bölüm Sonu.
Görüşürüz.
"seni kendime çekip sarılmak istediğim yedi sokak vardı. yedisinde de kollarım kırıldı."
-Anonim.
Sürç-i lisan ettiysek affola!

MEYDAN || TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin