olleeeey olleeey yb geldi
*
Gültane: Sevgilim?
Gök ve Denizim: Şu an minnoş bir kedinin ilgi göremeyişi kadar üzgünüm, bu yüzden şu an ilgiye ihtiyacım var. Sev beni.
Gültane: Allah'ım gülmek istemiyorum bu ne samimi bir mesaj klavyesine kurbaaan olduğum sevgilim.
Gök ve Denizim: Sen benimle dalga mı geçtin anlamadım ama şu an ağlamak istiyorum.
Gültane: Gökdeniz bebeğim?
Gök ve Denizim: Efendim minnoş kurabiyem?
Gültane: Regli mi oldun bebeğim bu ne böyle ters oldu sanki tavırlarımız?
Gök ve Denizim: Ansşsşaşaşaşşaösdnsj.
Gök ve Denizim: Ya varya hayatımda olan ve iyi ki dediğim tek şeysin.
Gök ve Denizim: Seni çok!
Gültane: Seni en!
**
Dizimin üzerinde yatan Gökdeniz'in saçlarını seviyordum, Gökdeniz ise eline aldığı papatyayı saçıma takmaya çalışıyordu."Ya! Gerçekten mi!" diye bağırmamla irkildi. "Saçımı yoldun Gökdeniz ya!" diye ekledim bağırarak. Geri zekalı papatyayı takıyım derken saçımı eline dolattığında dolayı elini çektiğinde kafamı da çekmesi maalesef ki bir olmuştu.
"Ya ben boşuna demiyorum öküzsün diye! Öküzsün işte! bir romantiklik yapayım derken saçımı kopardın ya!" diye çığırmamla Gökdeniz kucağımdan kalktı.
"Aman iyi be.." deyip sustu ve papatyayı elime bıraktı, "sen estetik bir şekilde takta ben de öğreneyim o zaman." diye eklemeyi de unutmadı.
"Bak bak sevgilimiz dedik bağrımıza bastık, mahalle abisi çıktı içinden ya!" diye söylenerek papatyayı kulağımın arkasına geçirdim. "Bak ne kadar da basit." diye söylenmeyi de unutmadım.
"Sen ne yaparsan yap kolay, basit ve güzel olmak zorunda. O gül tanelerini de kalbime tane tane ekmiş ve sulamıştın. Sen öyle güzel bir kadınsın ki, sana sahip olduğum için milyonlarca teşekkür ediyorum rabbime." dediğinde donup kaldım,
"Seni çok seviyorum Gök ve denizim. Bu dünyayı en güzel kılan iki şeyin birleşimi olarak doğman bile senin ne denli güzel bir adam olduğunu kanıtlar nitelikte." dedim gözlerine bakarak. sıkıca birbirimize sarıldığımızda dudaklarımızdan aynı anda aynı kelime döküldü.
"Dâima."
**
Bölüm Sonu!
"Senden nefret ettiğimi düşünerek kapattığım kapıların arkasında, sırtımı o kapıya bastırıp yere oturarak senin için ağlıyorum."
-Binnur Nigiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYDAN || TEXTİNG
HumorT A M A M L A N D I ! Böyle gülmek olur mu gözünü seveyim yazmamak için on saniye falan. Profiline baktığımda benim evimim önünde çekilmiş olduğu bir fotoğrafı gördüm. Ha? Ne? Nasıl? BU BENİM EVİMİN ÖNÜNDE FOTOĞRAF ÇEKİLİRKEN BEN NEREDEYDİM BE! Hay...