Yixing
Snažil jsem se na něj neculit. Neříkat si, jak moc je roztomilý a jak moc je sexy. Snažil jsem se, ale nevím, jestli mi to vyšlo. Call me baby zatancoval opravdu dobře. Nechtěl jsem mu dát nějaké velké skóre nebo mu říct, že je opravdu dobrý, aby to nevypadalo, že kdokoli, kdo zatancuje něco od exo bude nějakým způsobem nadržovaný. Ale i po mé suché odpovědi se někde zezadu ozvalo, že nadržuji. Chtěl jsem v tu chvíli vstát a něco po tom dotyčném hodit, i když jsem si nebyl jistý, kdo to byl, ale stejně jsem potřeboval jen obětního beránka, aby si takovéhle poznámky příště ostatní rozmysleli. Ale řekl jsem si, že to nemůžu, musím být seriózní a klidný. Proto mi aspoň utekla ta poznámka a pak zavládlo na chvíli chladné ticho.
"Jsi v pohodě?" nakloní se ke mě Jackson přes Ronghaa, který sedí vedle mě.
"Proč se ptáš?" pozvednu obočí. Zakroutí hlavou a Ronghao se se svým pokerfacem zakloní víc na židli, aby jsme si my dva mohli šeptat.
"Protože jsi se tvářil jako sluníčko, nebyl jsi schopný slova a musel jsem mu za tebe odpovídat." odkašle si a zakroutí hlavou, zatímco si s tužkou hraje mezi prsty.
"Jen jsem přemýšlel, um...o Exo, jo ehm, o Exo, a jak se asi mají moji členové, víš jak Baegyom, Cachyeol, Siho." pokrčím rameny a Jackson se na mě nechápavě zamračím.
"Myslíš Baekhyun, Chanyeol, Suho...?" pozvedne obočí, odkašlu si. To je trapas, ale no co jsem od exo už hodně dlouho na to, abych pamatoval jejich jména správně, ehm.
"No...um jo." odkašlu si a zakroutím hlavou. Po tom co vyzkoušíme ostatní trainee tak se odebere do svých kanceláří, kde začneme sepisovat pořadí a první domněnky, jaké máme. Najednou se rozrazí dveře. Stojí v nich Xukun a dívá se na mě překvapeněji nežli já na něj. Chvíli mezi námi zavládne ticho, ale pak mi to dojde. Jsem přeci Zhang Yixing, buď mu jde o autogram a fotku nebo mu jde o něco jiného. Přece jenom jsem tu hlavní porotce a hodnocení A chce každý, kdo tu je. Každý na to jde jinak. Někdo zpívá, někdo tancuje, někdo rapuje, někdo použije jméno a vliv společnosti. Někdo se snaží být co nejvíce roztomilý nebo naopak co nejvíc sexy, no a někdo...na to jde úplně jinak a uplácí. Nečekal jsem, že on bude ten typ na uplácení, ale nechal jsem se asi zmást jeho nevinným vzhledem nebo chováním.
Normálně nejsem člověk, kdo by úplatky bral. Popravdě jsem ten typ, co tohle odsuzuje. Nepřijde mi to správné ani férové, ale když se na něj zadívám. Sjedu očima jeho postavu a vzhled. Možná by mi ani nevadilo nechat se od něj uplatit. Trošku se na židli zakloním. Opřu se loktem o opěradlo židle a podepřu si hlavu ve snaze být co nejvíc sexy. Vím, že z tohohle úhlu mi to sluší nejvíce. Pozvednu obočí a skousnu si ret. Připravuji se na to, co mi řekne. Na to, jak mě nechtěl rušit, ale chtěl se mnou probrat něco důležitého, nebo že by chtěl probrat jeho hodnocení. Nic neříká a tak chvíli přemýšlím, jestli mám začít já. Nikdy jsem to nedělal. Co se tak normálně říká? Potřebuješ potrestat za to, jak jsi mi sem vtrhl bez zaklepání? Nebo jen sexy stylem nadhodit ahoj? Ale než stačím cokoliv říct, tak otevře svoje plné rty.
"Ah, tady není záchod...nevíte, kde je?" zamrká na mě. Trochu mi ujede loket a já si málem rozbiji hlavu o stůl. Záchod? Mám na dveřích napsáno ZHANG YIXING KANCELÁŘ, jak si to mohl splést se zácho- oh, počkat, on je ten, který si vlastně nevšiml těch mega šipek, jak by jsi mohl všimnout tohohle. Pořád se na mě dívá, ah, čeká mojí odpověď.
"N-Ne, tohle nejsou záchody," zakroutím hlavou a pak si skousnu ret, třeba je to jen hra, zeptá se. kde jsou záchody, já ho tam zavedu a pak to skončí úplně jinak. "ale rád ti ukážu, kde jsou." nahodím znovu svojí sexy pózu a pohled. Zamrká na mě a je na něm vidět, že se na chvilku zarazil, ale zakroutil hlavou.
"Ne, to je dobrý, stačí, když mi řeknete, kde jsou." znovu se usměje. Že by, ehm, opravdu hledal záchod? Málem jsem si překvapením tu hlavu opravdu o stůl narazil. Odkašlu si, narovnám se, abych na té židli seděl normálně.
"Um, no, tady za rohem doprava a jsou to hned první dveře vlevo." odkašlu si a ukážu, jakým směrem se má vydat.
"Děkujuuu~" zaculí se a když odchází tak práskne dveřmi. Podrbu se v zátylku a po nějaké chvíli se vrátím znovu k papírům a kroutím hlavou hlavně sám nad sebou, ehm.
ČTEŠ
Idol Producer ✓ || Zhang Yixing & Cai Xukun
FanfictionIdol Producer || Zhang Yixing & Cai Xukun Yixing [Miko] Xukun [Ross] ChengCheng [Miko] Justin [Ross]