Acı

9.4K 579 341
                                    

İyi okumalar, güzellikler.

***

Bakışlarımız kesiştiğinde oturduğu banktan yanındaki Jimin ile ayrılmış, bizim olduğumuz yere doğru gelmeye başlamışlardı.

Bahçedeki çoğu göz onlara bakarken, çoktan yanımıza ulaşmışlardı.

Yoongi hyung ağır başlılığını ortaya koyarak "Bir sorun mu var?" demiş ve bakışlarını Jimin'e çevirip onu süzmeye başlamıştı.

Herkes onun gay olduğunu bilirdi ama kimse ona bir şey deme cesaretinde bulunamazdı. Aynı şekilde Jin hyung da öyleydi. Benim yönelimim ise bu zamana kadar kızlardan olmuştu ama bir kere Bogum adında bir çocukla sevgili olmuştum her şey çok iyi gidiyordu ta ki, beni aldatana kadar.

Her şey bir yana, Jimin bakılmayacak biri de değildi.

"Konuşmamız gerek."

Jungkook'un sesiyle kendime gelirken sinirlenmeye başlamıştım. Bu yüzden "Sana, seninle konuşacağımı düşündüren şey ne?" diyerek, yüzüne boş bakışlar attım.

O ise gözlerini kısıp, sonrasında beni kolumdan tutarak kaldırmaya çalıştığında bizimkiler de ayaklanmıştı. Onlara elimle durun işareti yapıp, sorun yok der gibi gözlerimi yummuştum. Yoksa, Yoongi hyung her an bu aptal çocuğun üzerine atlayabilirdi.

Kolumu Jungkook'tan kurtarıp önden ilerlemeye başladım. Bakalım, ne istiyordu çomar kılıklı.

Arka tarafa gidip yüzümü ona doğru dönmüş "Ne istiyorsun?" diye, sormuştum.

"Bana çomar demenin hesabını vermeni istiyorum." deyip yan bir gülüş atmıştı. Yakışıklı yüzüne yaklaşıp gözlerimi kısarak "Sana hiçbir şeyin hesabını vermek zorunda değilim, zorba herif." dediğimde, sinirleri daha da gerilirken beni hızla itip, acıyla duvara yapışmamı sağlamıştı.

Bu sırada elleri hemen belimi bulup sıkmıştı. Gelen acıyla kısıkça inlemiştim. O da yüzünü, yüzüme yaklaştırıp "Bana bak, beni zorlama!" dedi, dişlerinin arasından.

Gülümseyip "Ya, öyle mi?" demiştim, bir yandan sesimi inceltirken. Kalın kaşlarını çattığı sırada, bacak arasına sert bir tekme geçirmiştim ve hemen ondan uzaklaşmıştım.

Ona baktığımda acıyla kıvranıyordu ama bu bile yüzündeki öfkeyi silemiyordu.

"Bence sen de sınırlarını zorlama, seni çomar bozuntusu. Uzak dur benden!"

Son sözlerimi de söyleyip direkt sınıfa çıkmıştım. Yerime geçip otururken düşündüğüm tek şey bahçede olan son olaylardı.


JUNGKOOK•

Lanet olası, manyak çocuk bacak arama tekme atıp gitmişti.

Cesaretine hayran kalmıştım doğrusu, sonuçta tanımadığı ve neler yapabileceğini bile bilmediği birine böylesine kafa tutabiliyordu.

İstesem onun tüm geçmişini öğrenir ve hayatını mahvederdim ancak garip bir şekilde bir şey beni durduruyordu. Bu alışık olmadığım bir histi, çünkü ben kimseye taviz vermezdim.

Beni kavgadan ayırdığında aşırı uyuz olmuştum, çünkü o sırada çok sinirliydim ve hıncımı çıkaramamak beni bir tık daha sinirlendirmişti.

Gelin görün ki, o, kabul etmek istemeyeceğim şekilde çok güzeldi.

Kazağının açık olan yakalarından gözüken parlak esmer teni ve belirgin köprücük kemikleri yutkunmama sebep oluyordu. O yırtıklarının ardındaki bacaklardan bahsetmiyorum bile.

𝕰𝖘𝖒𝖊𝖗 𝕲ü𝖟𝖊𝖑𝖎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin