"Birbirimizi Kazanalım"

6.4K 417 366
                                    

Sizi seviyorum.

İyi okumalar.




***

Gördüğüm mesajla öylece kalakalmış, gözümü dahi kırpmamıştım.

Geri gelip bana yine aynı şeyleri yaşatmasından korkuyordum. Eskiler aklıma gelirken gözlerim dolmuş, çokça sinirlenmiştim.

Belki de artık korkmama gerek yoktu çünkü, Jungkook vardı. Ya da belki de yanılıyorumdur.

Yalnızca, kendimi onun varlığıyla avutuyordum, ondan hoşlanıyordum. Son sözlerine aldırmadan bile seviyordum onu.

Benim birine ihtiyacım var, parçalanmış ruhumu kurtarabilecek birine.

"Tae, sana sesleniyorum?"

Jin hyungun sesiyle kendime gelirken telefonumu cebime koymuş "Efendim, hyung? Dalmışım da." demiştim, gülümsemeye çalışıp.

O da başını sallayıp az önce anlattığı şeyi benim için tekrar ederken, bakışlarım Yoongi hyungla karşılaşmıştı.

Kaşları çatılı, şüpheli gözlere beni izliyordu ve biraz daha ona bakarsam bir sorun olduğunu anlayacağını biliyordum, bu yüzden çabucak dikkatimi Jin hyunga verdim.

Bir süre sonra üstümdeki bakışları çekildiğinde, rahat bir nefes verebilmiştim.

...

Dışarıda olan birkaç saatlik işimi hallettikten sonra sonunda eve teşrif edebilmiştim.

Kendimi, yorgunlukla salondaki üçlü koltuğa attım ve kafamı geriye yaslayarak gözlerimi kapadım. Birkaç dakikalığına kapadığım gözlerimi, çalan telefonum sayesinde araladım ve arayan kişiye baktım.

Yoongi hyung.

"Alo?"

"Ne işin varsa bırak ve güzelce hazırlan, seni almaya geleceğim. Jin hyung ve Hoseok da olacak."

Daha ağzımı açamadan telefonu suratıma kapadı. İyi de, ben hiçbir yere gitmek istemiyorum ki!

Oflayarak ayağa kalktım ve merdivenleri sürünerek yukarı çıktım. Odamın kapısını ayağımla itekleyerek içeri girdim.

İlk önce lavaboya girip hızlı bir duş aldım. Daha sonra artık mavi olan -evet maviye boyattım- saçlarımı elimle gelişi güzel dağıtıp, makineyle kuruturken şekil verdim.

Bu renk bana çok iyi olmuştu.

Tekrar içeri girip, dolabımın içinden beyaz hafif ışıltılı bir t-shirt, deri pantalon ve farklı yerlerinde desenler olan mavi ceketimi alıp çabucak giyindim.

Aynamın karşısına geçip hafif makyaj yaptım ama bu sefer dudaklarımı daha da renklendirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynamın karşısına geçip hafif makyaj yaptım ama bu sefer dudaklarımı daha da renklendirdim. Bir de parfüm sıktım.

Telefonumdan bildirim sesi gelince yatağımın üstünde olan telefonumu elime aldım.

𝕰𝖘𝖒𝖊𝖗 𝕲ü𝖟𝖊𝖑𝖎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin