Kalp Ritmi

7.4K 448 237
                                    

İyi okumalar, sizi seviyorum.

***

JUNGKOOK

Bu gece Namjoon hyung, Jimin ve ben biraz eğlenmek için bara gelmiştik.

(Bunları giydiklerini varsayın)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunları giydiklerini varsayın)

Çoğu zaman bu yeri tercih ettiğimiz için içeri girip, her zamanki yerimize geçtik. Çalışanlardan biri hızlıca bizle ilgilenip ne istediğimizi sorarken, viskiyi tercih etmiştik. Kısa bir süre sonra viskilerimiz gelmişti.

"Buyrun, Bay Jeon."

Garsonun sesiyle hafifçe başımı salladım. O yanımızdan ayrılırken Namjoon hyung "Buradan nefret ediyorum. Sırf siz veletler için buradayım." deyip, kolay kolay sarhoş olmadığından bardağı kafasına dikti.

O bir ortamı kolay kolay sevmez ve alışamazdı, aynı benim gibi ama Jimin öyle değildi. Aramızda en sevecen o vardı, tabii sinirlendiği zaman aynı şeyi söyleyemezdim.

"Biliyoruz hyung, sadece bu leş ortamın tadını çıkar ve eğlenecek birilerini bul." derken, göz kırpmıştı Jimin. Bense dediği şeyle göz devirdim.

O sırada yanıma tanımadığım ama elbisesinden neredeyse fırlayacak olan göğüsleriyle, buranın fahişesi olduğunu anlamam uzun sürmedi. Hemen yanıma ilişip biraz eğildi.

"Demek şu meşhur Jeon Jungkook, sensin."

"Öyleysem, sanane?"

Bunu söylerken yüzüne bile bakmamıştım. Zaten yanımdakiler bizi takmıyordu, eh tanıyorlardı beni.

Yaptığım harekete bozulmuş olacak ki, eliyle çenemi tutup yüzüne bakmamı sağladı. Hemen ellerini itip en ters bakışlarımı yolladım.

"Eğer bir daha bana, o herkesin bilmem nerelerine dokunduğun ellerinle dokunacak olursan sürtük kız, sonun senin için pek de aydınlık olmaz."

Bozulan yüz ifadesiyle yanımdan ayrıldığında gözlerimi bir-iki saniye kapalı tuttum. Hiçbir zaman böyleleriyle yatıp kalkmamıştım, her ayrı gecede kimin için zevke geldiği belli olmayan şahıslarla işim olmazdı.

Herşeyden önce bir kere Taehyung vardı artık.

"İyi yaptın o sürtüğü göndermekle. Kim bilir kimlere sakso çekti o pörtlek ağzıyla."

Namjoon hyung sözünü bitirir bitirmez bir anda imalı imalı bakmaya başladı. Jimin ise durumdan haberdar olduğu için çoktan gülmeye başladı.

"Sikeyim seni Jimin, kes gülmeyi!"

"Tamamdır, ben anladım anlayacağımı. Bizim Jungkook, birilerine vuruldu demek?"

Jimin'e 'sonra görüşeceğiz' bakışı atıp önüme döndüm. O sırada Namjoon hyung bi yeri işaret edip konuşmaya başladı.

"Şuradaki geniş omuzları ve dolgun dudakları olan çocuğu görüyor musunuz? Sanırım birini buldum."

𝕰𝖘𝖒𝖊𝖗 𝕲ü𝖟𝖊𝖑𝖎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin