Tainted love// before reading

1.7K 30 0
                                    

Dit liedje haha

Hey hey lieve mensjes, leuk dat je op mijn boek geklikt hebt. :)

Dit boek is uitgeschreven en ik ben het boek nu aan het aanpassen, op spelling etc. ik ben al heel ver daarmee.

Voordat je naar hoofdstuk 1 gaat wil ik je vragen of je op de hoofdstukken wilt stemmen. Op deze manier laat je weten dat je het boek en dus de schrijver support. Het boek is gratis en ik werk er hard aan in mijn vrije tijd, dus zou ik het leuk vinden om er wat voor terug te krijgen en op deze manier maak je mij daar erg dankbaar mee.

Er komt een deel 2 aan! Bij het laatste hoofdstuk hier meer over.

Om dit boek te lezen hoef je niet perse een Ajax fan te zijn. De personages worden geïntroduceerd. Het zou  wel makkelijker en leuker maken om te lezen denk ik.

Sommige spelers of WAG's spreken een andere taal,  maar ik schrijf  alles gewoon in het Nederlands zodat iedereen het boek kan begrijpen.

Als je ooit vragen hebt, vraag maar raak. In de comments of je mag me ook gewoon een privé berichtje sturen, en ik zal zo snel mogelijk reageren.

Één hoofdstuk heeft ongeveer tussen de 1000 en 2000 woorden.

Het boek is fictief dus 9/10 keer is het niet echt gebeurd, dus neem het niet al te serieus.

Als persoon ben ik ook nog al sarcastisch dus sommige dingen moet je misschien met een korreltje zout nemen.🧂

Dank je wel alvast, en veel plezier met lezen! Xx
💗💗💗

PS. Sorry voor mijn lange introductie😅

Tainted love/ feat AjaxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu