Promoties?

816 38 8
                                    

Halloo!

Sorry dat dit geen nieuw hoofdstuk is, maar ik had tot vier uur school en daarna had ik het nog druk, dus ik heb nog geen tijd gehad voor een nieuw deel. Maar in plaats daarvan wil ik even een paar leuke boeken promoten!

Als eerste de boeken van @Bargerhof:

 Een heel ander leven:  Wat nou als er een nieuwe leerling in de klas komt, maar hij niet blijkt te zijn wie hij zegt dat hij is en dat je verliefd op elkaar wordt en dat jij daardoor ook nog achterna gezeten wordt door een bende enge mensen.... Maar zijn het wel mensen?

en Totaal verschillend: Olivia en Emil hebben maar één ding gemeen, ze zijn allebei dood en waarom kunnen ze zich niet herinneren. Voor de rest kun je Olivia de engel onder de engelen noemen en Emil de duivel onder de duivels. Ja, je hoort het goed. Olivia woont in de hemel en Emil in de hel. Als er een oorlog ontstaat tussen de twee plekken overlijden god en satan. Dan beslist het volk van de hemel om hun tot hun nieuwe "god" te kiezen en Emil is daarvoor al uitgekozen. Het is de taak aan Olivia en Emil om de strijd verder te voeren, of gaan ze het juist oplossen?

Beide boeken zijn zo vet en verslaafend! (Hoe schrijf je dat? Ik heb het mijn moeder en zus gevraagd en dat eindigde in een discussie en zelfs het MWB Mijnwoordenboek Werkwoorden Vervoegen kent het niet!)

Het volgende boek is van @Soofje:

Purple198: Kate Miller, an ordinary teenage girl, wakes up from a car accident in the year Purple198. What if there is no way back?

Een engels boek, met (wat ik vind) fantastisch engels! Het boek heeft weliswaar nog maar één hoofdstuk, maar het is nu al super spannend! 

Dan nu een heel ander boek van @Lautjuuuuuh

De echo: Liz is 14 jaar en heeft veel nare dingen meegemaakt. Onder andere de dood van haar ouders. Ze woont sinds haar 12e in een pleeggezin, maar daar is ze al helemaal niet gelukkig. Liz stort zich op de drugs en alcohol en het ergste van alles is dat ze continu wordt gevolgd door een enge stem in haar hoofd, de echo. Zal Liz ooit nog uit deze nachtmerrie ontwaken?

Dit is een heel diep verhaal en meteen ook weer spannend. Echt een aanrader!

Het laatste verhaal dat ik wil aanraden:

@TreeWithLeaves

14-12-2012: Het gaat over een joods meisje (13) die een weekje met haar ouders naar Frankrijk gaan voor een joods feestje. Ze verblijven in een gigantisch huis, maar er gebeuren vreemde dingen in het huis...

Het is een soort van short creepypasta story en voor de horror-lovers (like me now and than :3), zeker lezen!

Dit waren de promoties! Excuses voor het niet-hoofdstuk maar ik zal morgen proberen weer een nieuw hoofdstuk te maken.

Ps. Natuurlijk moet ik nog even mijn tweede boek/idee iets noemen :D Ik heb het al eerder genoemd ja ja ja dus ik ga er niet verder op in alleen dat het momenteel Op de vlucht heet :)

Pps. Iedereen zo bedankt voor alle stemmen en de 1720 reads! Het steunt me echt dat dit aantal zo snel stijgt en alle leuke comments! En tegen mijn vriendinnen: I love u all, ookal lijkt het soms niet zo op school!

Maar ik ga weer verder Under The Dome kijken! Doeggg! 

Chloë


Geen genadeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu