Ufuk Baydemir- ay tenli kadın
İyi okumalar
..
Zaman herşeyin ilacıydı. Yamaçda benim için ilaç olmuştu. Onunla iken zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyordum.
2ay sonra
..
Elimde ki kırmızı karton üzeri beyaz kalem ile yazdığım minik konuşmamı alıp sahneye çıktım. Burası küçük bir karaoke yapılan cafe tarzı bir yerdi. Ama bizim için yeterdi artardı bile. Etraf karanlık ve kimse yoktu. Özelikle benim konuşmamdan sonra insanlar gelecekti. Utanırdım çünkü. Yamaç bana hayran gözlerle bakarken mikrofonu alıp kağıdı açtım. Ve aslında aklımda olan şeyleri döktüğüm kağıtdaki yazıları okumaya başladım.
"Gözlerinizi yağmurlu , hafif rüzgarlı bir sabaha açtınızı düşünün aklınızda o kişi.
Güzel bir sonbahar akşamı kurumuş yapraklara basarken aklınızda o kişi.
Parkta koşturan çocukları izlerken aklınızda o kişi.
İştahla yemek yerken aklınızda o kişi.
Gezdiğiniz bir caddede aklınızda o kişi.
El ele geçen çiftler gördüğünüz de aklınızda o kişi .
Güzel bir cafenin yanından geçtiğinizde gelen kahve kokusuyla aklınızda yine o kişi.
Gece uyku sersemliği ile küçücük evde ışığı ararken bile aklınızda o kişi.
Sahi hiç çıkıyor mu düşüncelerinizden, hayallerinizden, aklınızdan , o kişi?
Benim çıkmıyor.
Yamaç diyince akan sular duruyor. Beni kendine öyle bir bağlamışsın ki Asla bırakmam artık seni.
Böyle duygular hissetmek çok güzel.
Hele bir de karşılıklıysa bu hissettikleriniz o zaman sizden mutlusu yok demektir."
Yamaç ile 2 ay daha bitirmiştik. Onunlayken zaman su gibi akıp gidiyordu işte. Ben ben olmuyordum. Bugün doğum günüydü ve onun için hazırladığım sürpriz olmazsa da güzel birşeyler yapmaya çalışmıştım. Şimdi de sahneye çıkmış onun için yazdığım şeyleri okuyordum.
Kağıdın arkasını çevirip okumaya devam ettim.
"Bu birlikte olduğumuz üç ayda çok güzel günlerimiz oldu. Kıskançlıklarımız , eğlencemiz mutluluğumuz sık olmamakla birlikte kavgalarımız oldu. Ama hiç birşey seni benden ayırmadı. Hayatımın miladı oldun. Senden öncesi yok artık benim için senden sonrası var. Kalbim senin için çarparken , gözlerim senin için bakarken , benden mutlusu olamaz çünkü benim yakışıklı sevgilimin bugün doğum günü. Beni kendine aşık ettiren adam Seni çok seviyorum. İyiki doğdun sevgilim. İyiki varsın. İyiki benimsin."
Sözlerim bittiğinde gözlerinin dolduğunu gördüm. Benim olduğum sahneye çıkıp hızla bana sarıldı. Tek isteğim benim duygularımı anlamasıydı. Normal zamanda pek belli edemiyordum. Ama bugün belli etmiştim. Boynuma minik öpücük bırakırken. Alnıma da bir öpücük bıraktı. Kapı açıldı. Ve Yamaç'ın işinden üç dört arkadaşı, bir kaç tane kardeşim dediği kişiler ve üç dört tane benim arkadaşımdan oluşan grup içeri girdi. Kalabalık değildi ve çok güzeldi. Toplasanız on beş kişi etmezdik anlayacağınız.
Bizde Yamaç ile sahneden indik. O sırada herkes aynı anda doğum günü şarkısı söylemeye başladı.
İyiki doğdun Yamaç. İyiki doğdun Yamaç . İyiki doğdun, iyiki doğdun iyiki doğdun Yamaç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncirler Çiçek Açtığında (Tamamlandı)
Teen Fiction" Nerdeydin sen ha? Hiç düşünmedin mi? Bu kız merak etmiştir demedin mi? Ya hiç mi aklına gelmedim ? Konuşmuyordu sadece gözlerime bakıyordu. Onu o kadar özlemiştim ki kızmak bile zor geliyordu artık. Konuşmayınca devam ettim ve aklımda olup içimi...