1.ÖZEL BÖLÜM

269 11 5
                                    

İstek üzerine özel bölüm yazmaya karar verdim. Aslında ana karakterimiz öldüğü için yazacak pek bir şey yok ama sizi kırmak istemiyorum. Yamaçın halini neler olduğunu bunları yazacağım.

.....
Yamaçtan İlayda' ya mektup

Bugün tam bir sene oluyor aramızdan ayrılışının , beni bırakıp gidişinin üzerinden tam bir yıl geçti.

İçimdeki yangın hiç sönmüyor. Neden bu kadar erken gittin? Bu kadar birikmiş anı. Yaşanılanlar , özlem. Hiç biri seni geri getirmiyor sevgilim.

Seni öyle çok özlüyorum ki. Her gün seni hayal ederek geçiriyorum günlerimi.

Her gün Allah'a teşekkür ediyorum seni karşıma çıkardığı için. Senin gibi iyi bir insanla tanıştırdığı için.

İlk başlar çok isyan ettim. Neden seni benden aldı? dedim. Niye bu kadar erken? dedim. Hep isyan ettim. İsyan etmek hiç bir işe yaramıyormuş. Sen bana geri gelmedin.

İçimde ki yangın öyle büyük ki sevgilim tarifi yok. Herkes bana ağlama bu kadar . O seni görüyor çok üzülüyordur diyorlar. Sahi görüyor musun beni? Üzülüyor musun ben ağladığım için. Ben çok üzülüyorum gittiğin için.

Bir an da ellerimin arasından kayıp gidişini ölsem unutmam. Öleceğini bile bile bana o güzel sözleri söylemen ölürken bile güzel şeyler söyleyip beni mutlu etmen paha biçilemez.

Doktor senin öldüğünü söyleyince kendimden geçtim. Herkese saldırdım. Sakinleştiricilerle durdurdular beni. Kolay mıydı? Sevdiği, aşık olduğu, ona birşey olacağına bana olsun dediği, her yüzüne baktığında iç çektiği kadının ölmesi kolay mıydı?

Cenaze bittikten sonra herkes kendi evine gitti. Annen, baban,abin ve ben dördümüz öylece kaldık mezarında. Annen kötü olunca abinle baban onu hastaneye götürdüler. Yattım bende mezarının yanına sen korkardın tek kalmaktan. İki gün yanında yattım. Selim geldi 'kaybetme kendini'dedi. Zorla eve götürdü.

Senin odana gittim. Her gün senin o son giydiği beyaz elbisene sarıldım. Doğum günümde benim için okuduğun yazıyı aldım elime onu okudum tek tek. Küçüklükten kalan ayınla yattım. Sana senin kadar yakın kokan tek şeydi o ayıcık.

Kaç ay evden çıkmadım bilmiyorum. Her gün arkadaşlarım gelip binbir nasihat verip gittiler. Dinleyemedim. Aklım sende kalıyordu seni hayal ediyordum. Gece yarıları ağlayarak uyandım. İçindeki özlem neydi? Bu özlem benim canımı alacaktı artık. Abin geldi birgün. Cenazeden kaç ay sonra ilk defa konuştuk onla.

"Küçükken en sevdiği ayısıyla giderdi her yere sürekli her işini onla yapardı. Ölen annemizdendi o ayıcık hamileyken kızım oynar diyerek almıştı. Yıllar geçti on altı on yedi yaşlarındaydı. Misafirliğe kalmayaca gidince herkes ayıplardı kocaman kız derlerdi. O gün biz geç yattık İlaydayla. Bana dedi ki. 'Bu ayıyı annem vermiş bana . Hayatım da en sevdiğim insandan ilk ve tek hediye . Ben onu büyüyünce hayatım da en sevdiğim insana ilk ve tek hediye olarak vericem' demişti. Bana bile vermemişti. Sen onun hayatı için çok önemli bir yere sahipsin. Ölürken bile seni nasıl sevdiğimi söyledi. O ayıyı sana verdi en basit inden Babam küçükken çok ağladığımızda bize 'anneniz sizin ağladığınızı görür üzülür' diyordu. Sonra babamın dediğini duyup susardık. Senin için de her şey aynı .İlayda seni görüyor ben bunu biliyorum sen de bil. Senin ağladığını görüyorsa ne kadar üzülmüş der. Sen ağlayıp daha fazla onu üzme"dedi.

Ben abinin bahsettiğini yapamadım. O kadar güçlü değildim. Senin ölümünün üzerinden bir yıl da geçse aklıma geldiğinde üzülüp ağlarım ama merak etme . Henüz incirler çiçek açmadı. Ben hala seni seviyorum. Ben hala senden vazgeçmedim.

Seni herşeyden önce tutan sana aşık olan sevgilin.

Eveeeeeeet nasıldı?

Belki tekrar özel bölüm gelir. Özel bölüm yazmak gerçekten çok zor. Sonuçta yazdığım şey sevdiği ölen bir adamın ağzından oluyor. Böyle bir duruma ne tanık oldum. Ne de yaşadım. Bu yüzden zor oluyor. O hissettikleri duyguyu size yansıtamıyorum.

Bu bölümde İlayda öldükten bir yıl sonra Yamaç'ın mezarına bıraktığı mektubu canlandırdım.

Bunun gibi özel bölüm ister misiniz yazarsaniz sevinirim.

Bu arada diğer kıtabın konusu ne olsun? Bu sefer ölüm yok merak etmeyin öneri bekliyorum.

Seviliyorsunuz 🦄💜

İncirler Çiçek Açtığında (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin