Gökhan Türkmen- ihtimaller perisi
İyi okumalar 🌙💫
Tüm gece sırıtıp durmuştum. Ne kadar özlemiştim. Ona birşey olmadığı için Allah on yedi bin defa şükür etmiştim neredeyse.
Bu sabah Yamaç ile konuşmuştum. Üç gündür iş de olmadığı için biriken işleri vardı ve bugün birlikte olmayacaktık. İzine çıktığım için işe de gitmiyordum. Sıkılacaktım anlaşılan. Yemeğimi yedikten sonra kendime aynadan baktım. Saçlarım çok uzamışdı. Acaba kesmeli miydim? Önce Selin'i aramalıydım. O saç konusunda uzmandı. Bu işlere düşkündü yani.
"Selinn kız nasıl gidiyor iş bensiz"dedim heyecanla Yamaçın geldiğini söyleyecektim. Yamaç yokken hastane de iyi destek olmuştu bana.
"Sıkıcı uğraşcak biri yok. Bana bak sen niye mutlusun Yamaç dan bir haber mi var?"dedi oda heyecanla.
"Yamaç geldiiii"dedim bende daha fazla dayanamayarak.
"Şaka neredeymiş peki?"
"Valla canım orası bayaa uzun bir hikaye detaylı anlatırım sana"
"İyi bakalım sevindim valla"
"Öyle ya , ha şey diyecektim. Diyorum ki saçımı kesiyim şöyle bir değişiklik olsa nasıl olur? "dedim.
"Ya çok iyi fikir değişiklik olur sana da"dedi.
..
Fikrini aldıktan sonra üzerimi giyip dışarı çıktım. Telefonum çalınca arayan kişiye baktım. Yamaç arıyordu. Heyecanla açtım.
"Sevgilimm"dedi uzatarak.
"Efendim sevgilimm"dedim bende onun gibi.
"Napıyorsun güzelim?"
"Dışarı çıktım şimdi sen ne yapıyorsun hallettin mi işlerini?"
"Hallettim sayılırda sen nereye hayırdır?"diye sordu meraklı kerata.
"Aşkım diyorum ki saçlarımı keseyim yakışır mı?"
"Sana herşey yakışır güzelim de. Bu fikir nereden çıktı"
"Bilmem ki öyle esti aklıma"dedim gülerek.
"Aklını yerim senin"diyince gülmeden edemedim.
"Şu işler de karıştı ya."dedi.
"Ne işi?"diye sordum.
"Ertelenen toplantıları tekrar yapmamız gerek istemiyorlar. Teklifi geri çekiyorlar. Şirket için çok iyi bir teklifti.
"Yapabileceğin bir şey vardır ya . Yok mu?
"Bakıcam işte"
"Ben şimdi geldim sonra konuşuruz olur mu?"dedim kuaförden içeri girerken.
"Tamam dikkat et. Eve geçince ara yada mesaj at ."diye uyardı.
"Merak etme görüşürüz".
..
Kuaför yanıma yaklaşıp elini uzattı.
"Merhabalar ben Enes nasıl yardımcı olabilirim?"dedi sevecen bir sesle.
Elini sıkarak konuştum.
"Bende İlayda. Saç kesimi için geldim fakat biraz kararsızım"dedim istediğimi belli ederek.
"Omuzun biraz yukarısında kısacık saç size çok yakışır emin olun. Zaten saç rengin açık kumral. Hoş durur."
"Siz öyle diyorsanız. Keselim o zaman"dedim heyecanla. Dört senedir saçım uzundu kesmemiştim hiç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncirler Çiçek Açtığında (Tamamlandı)
Novela Juvenil" Nerdeydin sen ha? Hiç düşünmedin mi? Bu kız merak etmiştir demedin mi? Ya hiç mi aklına gelmedim ? Konuşmuyordu sadece gözlerime bakıyordu. Onu o kadar özlemiştim ki kızmak bile zor geliyordu artık. Konuşmayınca devam ettim ve aklımda olup içimi...