20.

200 10 4
                                    

Sena Sener - sevmemeliyiz.

İyi okumalar💫

Zorlukla gözümü açtım. Bugün hastane de son günümdü. Sonra yıllık izin diye geçirdim içimden. Telefonumu elime alıp Yamaçı aradım belki bu sefer açardı.Fakat sonuç değişmedi. Hala kapalıydı. Polise gitmelimiydim? Yada şirketine gitmeli nerede olduğunu öğrenmeliydim sonuçta bir iki kere Yamaç ile gitmiştim ve sevgili olduğumuzu biliyorlardı. Beni içeri tek de alırlardı. Hastane çıkışı oraya gitmeyi kafama yazdım ve üzerimi giyinmeye başladım. Umarım iş arkadaşları bana düzgün bir açıklama yapardı. Herşeyin yolunda olduğunu söylerlerdi umarım. Evdeki işim bitince hastaneye doğru yola koyuldum.

..

Hastane yine ve yine yoğun geçerken mola vermeme az kalmıştı. Hastaya damar yolu açıp serumunu verdikten sonra kantine doğru ilerledim. Asansöre bindim ve bodrum kata bastım. Bir el asansörün kapısının kapanmasını engelleyerek içeri girdi. Hayır Yamaç değildi. Ama bu yüz bana tanıdık geliyordu.

"İlayda "

"Buyrun"dedim kimdi ki bu?

"Tanımadın sanırım ben Yamaçın arkadaşı, doğum gününden"dedi bir solukta.

Tabi ya Yamaçın doğum gününde gelmişti. Fakat fazla durmadan gitmişti.

"Aa evet hatırladım."dedim.

"Ben dünden beri Yamaç'a ulaşamıyorum. Şirketdekiler şirkette olmadığını söyledi sen biliyor musun?"

Hayır bu olamaz? Şirkettekiler de mi bilmiyordu yani? İçimdeki hüznün tarifi yoktu. Neredeydi bu?

"Bende kaç gündür ona ulaşmaya çalıyorum ama y.. yok ulaşa... ulaşamıyorum"dedim güçlükle ağlamamak için zor durduruyordum kendimi.

"Tamam sakin" diyerek omzunu sıvazladı.

Asansörden çıkıp kantinde oturacak yer bulunca kafamı masaya koyup ağlamaya başladım. Bu kadar yeterdi , gelsindi artık.

"İlayda sakin ol"dedi. Oda çok üzgün duruyordu. Yakın arkadaş olmalılardı.Sahi adı neydi?

"Bugün şirkete gidicem. Sende gel bakarız sorup soruştururuz yine bir işler karıştırıyordur"dedi adının Selim olduğunu hatırladığım adam. En başında Yamaçı ilk gördüğümde korumaları Selim diye birinin çağırdığını söylemiş ve sonuçları almadan gitmişti. O Selim bu Selimdi.

"Selim lütfen birşey olmasın ona. Ne olursa olsun o bana söylerdi nereye gideceğini dün evine gittim. Temizlikçi ve bahçıvanı işten çıkarmış artık gelmemize gerek yok demiş temelli gitti o"dedim. Hıçkırıklarım arasından ,gerçek buydu. Yamaç beni bırakıp gitmişti. Tüm yollar buna çıkıyordu.

"Şşşt öyle bir şey yok. "dedi ve sırtıma destek verircesine vurdu.

"Hastane çıkışı seni alırım şirkete gideriz."

"T.. tamam"dedim sesim güçlükle çıkıyordu. Bu piskoloji ve moral bozukluğu ile çalışmak zordu. Fakat daha işin bitmesine dört saatten fazla vardı.

"Ben Yamaçın en yakın arkadaşıyım. Bir süredir. Şehir dışındaydım Yamaç'ın doğum günüsünün olduğunu duyunca geldim. Sonra biraz kafa dinlemek için bir yerlere gideriz dedim ama ortalıkta yoktu. " diye açıklamasını yaptı.

"Bana da böyle mesajlar atmış"diyerek telefonu çıkarıp Yamaç'ın mesajlarını açıp eline verdim. Mesajları okuyunca gözleri şaşkınlıkla açıldı.

İncirler Çiçek Açtığında (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin