4.

515 21 0
                                    

Yazım yanlışı olabilir. Bu yüzden şimdiden kusura bakmayın lütfen. Yorumlarınızı bekliyorum. Her bölümü de sevdiğim bir şarkıyı yazacağım hoşunuza gider diye düşünüyorum.

Şarkı : Ali Atay- Belki

Keyifli okumalar 🖤🥀


"Sana gülmek çok yakışıyor"

Dediği şey beni utandırmıştı. Gerçekten gülüşümü beğenmiş miydi? Düşünecelerimi bölen onun sesi oldu;

"Uykun geldi senin git yat" dedi.

Evet uykum vardı ama saat sekizdi. Biraz oyalanıp giderdim.

"Yok ya gelmedi mayışmışım."dedim.

Daha sonra televizyondan en sevdiğim dizi olan Leyla ile Mecnunu açtım. Aslında dizi içeriği önemli değildi benim için içerisinde Ali Atay vardı. Oyuzden seviyordum.

Bir bölüm bittikten sonra saat dokuz buçuktu.

"Güzel dizi ha " dedi.

" Öyledir Ali Atay var " dedim gülerek.

"Ali Atay hangisi ya"

"Mecnun işte baş karakter "

Cevap vermeyip. Anladım dermiş gibi başını salladı. Onun için bir  yastık ve bir battaniye getirdim.

Odalara çekildik. Nedence sadece yeni yeni tanıdığım bu adama karşı güvenim oluşmuştu. Belki almam yanlıştı ama nedenini bilmediğim biri şekilde kötü olmadığı kanısına varıyordum.

İstese otel de kalabilir idi ama kalmıyordu.Yada sadece hem az da olsa ! tedavi görüyordu. Hem de yatacak yeri ve yiyecek yemeği bedavaya getirmiş oluyordu. Ne saçmalıyorum adamın holdingi vardı.

Acaba kaç yaşındaydı?

Acaba annesi neredeydi?

Acaba kalacak kimsesi yok muydu?

Acaba evi nasıldı?

Saçma düşünecelerimi bırakan şey bastıran uykum oldu.

                                ..................

Hastaneye giderken hiç konuşmadık evden çıkmadan önce koluna pansuman yaparken kremin adını sormuştu tabi bir de geç kaldığımiz için' çabuk olalım da yetiş' tarzı cümle kurmuştu. Anlayacağınız doğru düzgün bir şekilde konuşmamışdık.

Hastanede  ki işlerimi yaparken kantinde duruyordu oda . Diğer hastalardaki işlerim bitince sıra Mustafa amcaya geldi. Onu nedense çok seviyordum. Hep bir yanım onun için üzülüyordu. Kan alma yerine geçtiğim zamanlarda boş zaman da veya öğle yemeği  arasında hep yanındaydım bu yüzden diğer hemşirelere göre beni daha çok seviyordu. Bası yarası ( yatak yarası) oluşmaması için Mustafa amcaya pozisyon verdim. Zorda olsa konuşabiliyordu . Onun için hasta bakıcı çağıracağım sırada yamaç odaya girdi. Onun girmesiyle yüzümde saçma bir sırıtış olurken amcaya döndüm.
Mustafa amca beni yanına çağırdı. Yamaç da koltuğa oturdu ve Mustafa amcaya baktı.

"Kızım bilirsin seni öz evladım dan ayırmam" bunları söylerken zorlanıyordu.

" Biliyorum Mustafa amca"

"Bu zamana kadar bana baktığın için çok teşekkür ederim. İlk haftalar altımı bile değiştirdin. Hakkın ödenmez."

" Estağfurullah " dedim gözlerim dolmuştu.

İncirler Çiçek Açtığında (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin