27.

176 7 5
                                    

Herkese selam 👋 Bugün tanışma ve isteme bölümünü yazıyorum. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar💫

Şarkı: Kahraman Deniz- Suç mahalli

İki ay sonra

Yamaç ile iki ayı daha geri de bırakmıştık. Onunla geçirdiğim altıncı ayımdı. Ama sanki senelerdir tanıyor gibiydim. Yamaç'ın annesi yurt dışından gelecekti, bu sabah gelmiş olmalıydı. Sadece bir kere annesi ile telefondan konuşup tanışmıştım. Ama canlı görmemiştim. Bu akşam Yamaça gidecek ve onun annesi ile akşam yemeği yiyecektim. Sonra ki gün ise benim annem ve babam gelecekti onlarla Yamaç'ın annesi de dahil olmak üzere yemek yiyip tanıştıracaktım. Yamaç babam ile telefondan konuşmuştu. Annemle konuşmamışlardı henüz. Bu iki gün bizim için çok stresli olacaktı anlaşılan.

Yeni doğan bölümün de çalışmaya başlamıştım. Bölümü seviyordum. Yeni doğan bebekler ile ilgilenmek hoşuma gidiyordu. Yeni doğan bir bebeğin yemeğini verdikten sonra annesine götürdüm. Annesinden süt gelmediğinden biz onun için mama hazırlıyorduk. Yemeği verdikten sonra annesinin odasına götürdüm.Annesi heyecanlıyım gözlerle iki günlük bebeğine baktı. Çok zayıf doğduğundan bir kaç gün burada kalmaları gerekti. Annesi heyecanla bebeği alırken babası olduğunu düşündüğüm adam ise annenin alnından öptü. Çok güzel bir aile olacaklarından emindim.

"Daldınız İlayda hanım"sesin sahibi baş hemşire Ozandı.

" Çok tatlılar"dedim sevecen bir şekilde.

"Sizin kadar değil İlayda hanım"dedi.

"Sağolun "dedim yalandan gülerek bu adam iyiydi ama bu samimiyet fazlaydı. Yamaç zaten kızıp duruyordu.

"Öyle yemeğine çıkalım mı?"diye sordu.

"Yok ben sevgilim ile yiyeceğim sağolun"dedim kibarca reddederek.

"Peki o zaman sizinle aşağı inmeme izin verin"

"İnebilirsiniz tabiki"dedim.

"Çok iyi bir aile olacaklar değil mi?"

"Kim ?"dedim şaşırarak. Kimden bahsediyordu.

"Az önce gösterdiğiniz aile , baktığınız bebek varya."

"Bebek nereden çıktı?" İyide ne bebeği? Anlayamıyordum.

"İyi misin İlayda?"

"İyiyim çok iyiyim"dedim. Yamaçı gördüğüm de Ozan beye el sallayıp Yamaç'a koştum.

"Düşüceksin dur "dedi gülerek.

"Yok yok "dedim bende aynı şekilde.

"O herif niye yanında?"

"Baş hemşire ya ondan olabilir mi aşkım?"

"Olsun samimi olma"

"Merak etme sevgilim kafası gitmiş onun"dedim gülerek.

"Neden"dedi oda gülerek kafasının gitmesi onun hoşuna gitmişti anlaşılan.

"İyi bir aile olucaklar dedi. Neyden bahsettiğini sordum. Baktığım bebeğin ailesi olduğunu söyledi. Ben bebek bile bakmıyordum" dedim gülerek.

"İyi de bölümün mü değişti? Yeni doğan değil miydi?"

"Hayır aşkım bir aydır anestezideyim"dedim herkes bir acayipti.

"İyide kaç günden beri bana küçük çocuklardan ne kadar tatlı olduğundan bahsediyordun"

"Nasıl"dedim şaşırarak gerçekten bahsetmiş miydim? İyide orada bile çalışmıyordum.

İncirler Çiçek Açtığında (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin