Şarkı: Ali Atay- eksik bir şey mi var?
İyi okumalar 🌙💫
Yamaçdan
Mesajı okuduğum gibi her yeri yıkıp döktüm. Benim güzel gözlüm. Canımın içi hastalıkla savaşıyordu. Bunu anlamayacak kadar aptaldım. Annesi yarın gelmemi söyledi . Onun yanına gitmeliydim . Çok özlemiştim iki haftadır doğru düzgün gormuyordum. Ne cok seviyordum onu ona birsey olsa ölürdüm. Güzel gözlüm benim . Arkadaşımı arayıp İlayda için video hazırlamasını söyledim. Videoları gönderdim. Bende tek tek izledim. Selimin evinde ki o gün havuzda eğlenirken Selim bizi çekmişti. Ne güzel gülüyordu. Ne çok seviyordum ben onu. Beni unutur muydu sahi? Galatasaray maçından sonra da video çekmişti sırtımdan beni çekiyordu. O sesi , gülüşü , düşecem diyip korkması herşeyimdi o benim. İsteme günü bana içirdikleri kahve yanıma gelip su vermesi birlikte çektiğimiz o tüm resimler tek tek baktım hepsine. Ne güzeldik biz birlikte . Biz birlikte üstesinden gelirdik herşeyin. Yarın ilk işim onu kendi evime almaktı.
...
"İlayda benim kızım."
"Sizin kızınızsa benim de sevgilim. Sizden sonra da biz de kalacak."
"Öyle birşey olmayacak"
Annesi tutturmuştu. Geldikten sonra bizde kalacak diye.
"Neyse şuan bende kalıyor"dedim.
Konuyu kapatarak. Tabikii onda kalmayacaktı. İlayda elinde bavulu ile geldi. O küçük bedeni daha da küçülmüştü. Minicik olmuştu sevgilim.
"Yamaç geldin mi?"
"Geldim aşkım gidelim."
"Görüşürüz anne geldiğin için saol."
İlayda şuan öylesine geldiğini sanıyordu. Alzheimer olduğunu yine unutmuştu.
Eve geldiğimizde onu odasına çıkardım. Odaya girince aniden şaşırdı. Resimleri görünce sevindi. Daha önce zaten biliyordu. Fakat unutmuştu. Ona bir güzel çorba yapıp yatırdım. Hastalığı zaten yokmuş gibi birde sürekli enfeksiyon kapıyordu. Hastaydı soğuk algınlığı vardı. Çorbayı verip ona uzattım. Öylece yemeğe baktı. Kaşığı eline aldı fakat ne yapacağımı bilemedi.
"Ben.. ben şey."gözüm den düşen yaşı hemen sildim yanına geçip ben yedirdim. Onu böyle görmek beni çok üzüyordu. Yemeğini güzelce yedirip suyunu içirdim bana güzel gözleriyle bakıyordu. Pijamalarini getirip verdim. Öylece baktı pijamalarına .
"Ne yapicam"dedi masumca onun yanağından öperken birden burnunu boynuma yaklaştırdı. İçine çekti kokumu gözünden düşen yaş boynuma doğru gitti. Bana sarılıp ağlamaya başladı.
"Seni nasıl unutabilirim ki?"dedi ağlayarak.
"Her şeyi unuturum ama kokunu bu kokunu unutamam."dedi ve devam etti.
"Sen bana demiştin ki senden ancak incirler çiçek açtığında vazgeçerim."dedi gülerek.
Hem ağlıyor hem gülümsüyordu.
"Seni seviyorum. Hasta olman beni unutman diğer herşey hiç biri beni ilgilendirmez seni sevmeye sana bakmaya incirler çiçek açana kadar devam edicem"dedim.
Sarılarak uyuduk birlikte. Sabah ilk işim kalkıp kahvaltı hazırlamaktı. Kahvaltıyı hazırlarken İlaydanın ayak sesini duydum. Arkamı döndüm gülümseyerek bakıyordu bana. Birden yere bakınca bende baktım. Tuvalet ihtiyacını görmeyi unuttuğundan kaçırmıştı. Ağlayarak yere bıraktı kendini. Hemen yanına koşup ona sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncirler Çiçek Açtığında (Tamamlandı)
Teen Fiction" Nerdeydin sen ha? Hiç düşünmedin mi? Bu kız merak etmiştir demedin mi? Ya hiç mi aklına gelmedim ? Konuşmuyordu sadece gözlerime bakıyordu. Onu o kadar özlemiştim ki kızmak bile zor geliyordu artık. Konuşmayınca devam ettim ve aklımda olup içimi...