Şarkı=Leyla the band / Yokluğunda
Sabaha karşı gözlerimi açtım. Komodin'in üzerinde bulunan telefonumu alıp saate baktım. Saat henüz gece 5 idi. Normalde bu saate kalkmazdım. Telefonu geri yerine koydum. Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım. İçimde sıkıntı vardı. Yamaç'ın üzerine çok mu gitmiştim? Belki de benim için çok endişelenmişti ve korumak istediği için böyle davranmışdı. Sinirlenmiş ve bu yüzden böyle bir tepki göstermiş olabilirdi. Bu huydan vazgeçmeliydim. İnsanların bana sinirlenmesiyle haksız olmama rağmen hemen atlayıp abartı tepki veriyordum. Bundan kurtulmam lazımdı.
Salona indim çünkü uyku tutmamışdı. Buzdolabından meyve suyu çıkardım ve bardağa doldurdum. Koltuğa geçtiğim sırada birden koltukta birinin oturduğunu gördüm. Kim olduğu belliydi yamaç.
"Sende mi uyuyamadın?"
Evet bu ses yamacındı. Karanlık olan odayı az da olsa aydınlanan gökyüzü ile aydınlatmak için perdeye doğru yöneldim.
"Evet" diyerek de cevap verdim. Mahçup hissediyordum. Çok mu üzerine gitmiştim? Perdeyi açma işlemi bitince. İkili koltukta oturan yamaç'ın yanına doğru ilerledim ve yanına oturdum , koltukta bağdaş kurup meyve suyumu yudumladım.
"Dün için üzgünüm , sana birşey olucak diye çok korktum."dedi . Sanırım oda kendine kızıyordu.
"Bende çok ani tepki verdim." dedim. Koltukta yan durarak bana bakmaya başladı. Bende önümü döndüm. Ona bakmıyordum. Ama bana dönük olduğunu ve baktığını anlıyordum.
"Abartılacak birşey yoktu. Şarjım bitince korumayı arayamadım. Tek geldim. Sende haliyle korktun."diyerek durumu özetledim. Hala bana baktığını biliyordum. Yoksa sadece kafası mı dönüktü? Kafamı ona çevirdim ve hala bana baktığını gördüm.
"Neden öyle bakıyorsun?"dedim.
"Doyamıyorum çünkü İlayda . Bakmaya doyamıyorum" dedi . Dediği şey beni utandırmışdı. Bozuntuya vermemek için birşeyler gevelemeye başladım.
"Ben yani.."
"Ben neden böyleyim İlayda? Neden sana birşey olucak diye korkuyorum ? Sana birşey olursa benim yüzümden oldu diyerek vicdan azabı çekerim diye mi? Yoksa içimde adını bilemediğim şeylerin yanıp durması yüzünden mi böyleyim?
Ne diyecektim ki ? O bile tam olarak ne hissettiğini ve ne düşündüğünü bilmiyorken ben ne diyebilirdim ki
"Belki de sadece zamana ihtiyaç vardır. Bir birimizi anlamak , içimizdeki adını bilmediğimiz şeylerin bir adının olması için belkide zamana ihtiyaç vardır." dedim.
"Ben artık ne hissediriyorum bilmiyorum. Oluşuna bıraktım. Ne olucaksa olsun diyorum olan da yok var olanda."
Elimdeki bardağı önümdeki masaya bıraktım ve tamamen Yamaç'a döndüm.
"Sen bile ne yapacağını bilmezken , bilmediğin şeyler için düşünüp durma. Senin iyiliğin için" dediğim sırada Yamaç beni kollarının arasına alıp sarıldı bende ona sarıldım belki de buna ihtiyacım vardı. Boynuma burnunu dokundurup kokumu içine çekti.
"Bu koku ne hissettiğimi bana anlatacak"dedi. Daha sonra geri çekildi.
Koltukta yarı oturur şekilde oturup ayağını koltuğa uzattı ve beni yanına çekti. Başını omzuna koydum. En azından kısa süreliğine huzurlu olmayı denedim.Bende an az onun kadar duygularımı yoluna koymalıydım.
Yamaçın ne düşündüğünü az çok anlıyordum. Bunu anlamamak için salak olmak gerekirdi. Benden az da olsa hoşlandığını hissediyordu . Bana birşey olmasın dan korkuyordu. Ama bunu vicdani rahatlasın diye mi yoksa sevdiği için mi yapıyordu? Bunu kestiremiyordu.
Benim için de aynıydı. Onu sevdiğim için mi burada kalıyordum? Yoksa bahsettiği adamların varlığından korkup korkmadan rahat olmak için burada kalıyordum? Belkide bunu anlamanın tek yolu bu adamlardan kurtulmakdı . Ozaman bahane edeceğimiz bir vicdan yada korku olamayacaktı. Ve biz kendimiz kendi kararımızla ne olacağını seçebilirdik. Ama etrafta intikam almak için gezinen adamlar varken bu biraz zordu.
Kısa bir bölümdü 500 kelimecik. Nedeni aslında biraz daha uzun olacaktı bu bölümde ama kafamda tam oturtamadım hemde bazı yerleri gereksiz ve uzattığım için çıkardım kısa ve olsun dedim . Normalde 800 kelime falandı.Bu yüzden kısa bir bölüm oldu.
Bölümu sevdiniz mı bu arada bölüm tahmini yapabilirsiniz.
Bakalım adamlardan kurtulacaklar mı?
Duyguları netleşek mı?
İlayda hala gitmek mi istiyor?
Yamaçın korumacı tavırlarını neye yoruyorsunuz?
Sizce İlayda Yamaçtan hoşlanıyor mu?Kendinizce de yukarıdaki soruları cevaplayabilirsiniz . Diğer bölüm için fragman niyetine çerezlik bir iki şey soruyorum.
Bu yüzden soruyorum.Neyse seviliyorsunuz🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncirler Çiçek Açtığında (Tamamlandı)
Novela Juvenil" Nerdeydin sen ha? Hiç düşünmedin mi? Bu kız merak etmiştir demedin mi? Ya hiç mi aklına gelmedim ? Konuşmuyordu sadece gözlerime bakıyordu. Onu o kadar özlemiştim ki kızmak bile zor geliyordu artık. Konuşmayınca devam ettim ve aklımda olup içimi...