30.

188 9 3
                                    

Finalden önceki son bölüm. Final bölümü olacak diğer bölüm haberiniz olsun.

Şarkı: Onurcan Özcan- yaramızda kalsın.

İyi okumalar💫

Güne Yamaçın kolları arasında uyanmak , ona sarılarak. Sahi var mıydı bundan güzeli ? Bundan huzurlusu?

Yamaç kafasını kaldırıp bana baktı.

"Uyandın mı sevgilim."

"Yok uyuyorum "dedim gülerek.

"Kahvaltı hazırlayayım ben sen dinlen."

"Ben yaparım. Niye dinleneyim?"

"Hastasın sen"dedim

"Yoo değilim"dedim ve yataktan çıktım. Yamaç arkamdan gelip sarıldı. Birlikte kahvaltılık şeyler çıkarıp hazırladık güzelce bir sofra kurduktan sonra sofraya oturduk.

Bir anda kalbime saplanan ağrı ile yüzümü buruşturup kalbimi tuttum. Bu ağrı farklıydı. Birşey batıyordu sanki . Yamaç hemen yanıma geldi.

"Ne oldu bitanem iyi misin?"

"İyiyim iyiyim birşeyim yok "dedim. Onu korkutmak istemedim. Biraz daha soluklandıktan sonra geri işime devam ettim.

Masaya oturup yemekleri yedikten sonra bulaşık makinesine koyduk. Birlikten bunları yapmak çok güzeldi. Yamaç beceremiyor ben ona gösteriyordum. Seviyordum keratayı.

"Aşkım yarın Selinin yanına gidelim. Onu özledim. Bu tatil uzadı"dedim özlemiştim Selin'i yıllık izinden dolayı görüşememiştik.

"Tatil değil.. Şey tamam gideriz yarın."

"Nasıl değil?"dedim. Tatildeydim canım ne diyordu bu kerata?

"Birşey yok"dedi yanağımdan öperken.

"Hadi aşkım kahvaltıyı hazırlayalım"dedim. Salatalık çıkararak.

"Yedik ya şimdi yine mi acıktın kız sen? "dedi gülerek.

"Ne ? Aşkım iyi misin yemedik daha ." Bu adam iyice bunamıştı. B12 eksikliği diye geçirdim içimden.

Biraz duraksadı. Daha sonra konuştu.

"Aklım karıştı ya. "dedi ve bana yardım etmeye koyuldu.

...

Yamaçtan

Sevgilim ile bugün iki kere kahvaltı yaptık. Yedikten sonra hemen unuttu. Tekrar yemek hazırlamıştı. Ben onunla buna dahil oldum. En ufak bir üzüntüye gelsin istemiyordum. Onun için tekrar temek hazırlayıp  tekrar  yemiştik. Daha sonra
Yukarıya giysi seçmek için odasına çıktık.

"Aşkımmmm bunlar ne?"dedi şaşkınca duvardaki resimleri gösterirken.

Bunu üçüncü unutuşuydu. Her bu odaya geldiğinde yeni sanıp seviniyordu. Dolan gözlerimi geri gönderdim.

"Senin içindi."dedim.

Boynuma atlayıp sarılıp öptü. Hep aynı şeye seviniyordu. Keşke onun için daha fazlasını yapabilseydim.

"Yerim seni."dedi.

"Bende seni"dedim yanağından öpüp.

"Hadi film izleyelim."dedi heyecanla oysa üzerini değiştirmeye gelmişti. Bende ona kıyafet seçecektim.

"Üstünü değiştirecektin."dedim hatırlatarak.

"Ha tamam..  oda olur Y.. "dedi ve duraksadı. Yüzüme şaşkınca baktı. Ne oluyordu.

"Ne oldu aşkım?"dedim umarım kötü birşey yoktur.

"Şey " dedi ve yatağa oturdu hemen yanına oturdum.

"Adın"dedi gözünden bir damla yaş akarken adımı unutmuştu.

"Ben bilmiyorum. Nasıl oldu?"dedi göz yaşlarının arasında.

"Tamam şşşt bir şey yok."dedim kalbine elimi koydum. Onun elini de kendi kalbimin üzerine koydum.

"Biz buradayız aklından gitsemde kalbinden gitmem insan aklıyla sevdiğini unuturmuş kalbiyle sevdiğini unutmazmış."dedim.

Bana dönerek konuştu.

"Ve ben seni kalbimle sevdim. Adını unutsam da yüzünü unutsam da kalbimde ki yerin de ,orada olacaksın."

..

Üzerini giyinmesi için onu odada bıraktım. Aşağı indim onu böyle görmek, gün geçtikçe kötüleşmesi beni çok üzüyordu. Ona birşey olmayacaktı ben biliyordum. Onun en sevdiği diziyi açtım Leyla ile Mecnunu Mutlu olsundu. Göz yaşı dökülmesindi artık.

Beş dakika sonra İlayda koşarak merdivenden indi . Hemen olduğum yerden kalkıp yanına gittim.  Ne olmuştu yine?

"Neresi burası!"diye bağırdı.

Beni görünce durdu. Yüzüme uzun uzun baktı.

"Sen o adamsın geçen gün kan aldığım. Kaçırdın demi beni?!"dedi ve üzerime yürüyüp vurmaya çalıştı. Çok geçmişe gitmişti. Kollarından tutup yüzüme yaklaştırdım.

"Sakin ol" dedim sessizce.

"Bırak beni"diye bağırdı.

"Sakin ol. Benim sevgilin bir sene olacak birlikteyiz."

"Ne diyorsun be bırak"diyerek kurtulamaya çalıştı. Tekrar tuttum .

Sarılıp kulağına fısıldadım.

"Senden ancak incirler çiçek açtığında vazgeçerim."

Uzun süre konuşmadı. Ondan ayrılıp yüzüne baktım. Boş bakıyordu. Koltuğa götürdüp yatırdım. Benim üzerime koydu başını saçını okşayıp. Leyla ile Mecnunu izledi. Tüm gün boyunca , bir günde ne kadar yoruluyordu. Sürekli kafası karışıyor allak bullak oluyordu. Bir an iyiydi. Benimle şuanda olduğumuz zamana geliyordu. Bir anda eski bir anıya gidiyordu yada bir anda çoğu şeyi unutuyordu.

Sevdiğim kadını böyle görmek çok zordu. Bir sene olucaktı onunla birlikteliğimiz. Onun herşeyi hatırlamasını normal olup beni yine kızdırmasını o Ozan denen herifle konuşmasına bile razıydım. Ben artık bitmiştim. Zaten zayıf olan bedeni iyice zayıflamıştı. Saçları uzamaya başlamıştı. Her zaman yumuşaktı saçları. Büyük gözleri, minik burnu, kocaman yanakları. Herşeyi ile benimdi. Onu asla unutmayacaktım ne olursa olsun bakacaktım. Gözlerini kapatmış uyuyordu sevdiğim kadın bu hastalığı olmasa belki şuan nişanlıydık yada düğün arefesi hiç bilmiyordum. Ama buna da şükrü diye geçirdim içimden en azından sevdiğim kadın yanımdaydı. Onu öpebiliyordum sevebiliyordum.  O benim için çok özledi. Kaç aydır işe de gitmiyordum. Şirketin başına İlayda ile yaşıt olan kardeşimi geçirmiştim. İlaydanın annesi de iki üç güne dönecekti. Benden isteyecekti kızını nasıl verirdim ona. Evet onun kızıydı. Ama ben kendim ilgilenmek istiyordum bıkmadan usanmadan onunla olmak istiyordum. Yanındayken bile ben onu özlüyordum. O benim hiç bitmeyecek hayalimdi. Herşeyimdi .

Abisine bu hastalığı söylememişlerdi. İlayda öyle söylemişti. Söylememiz daha doğruydu. Ama kimsenin diline varmıyordu cümleler. Annesi de sürekli beni arayıp kontrol ediyordu. İlaydaya sor lavobosu gelmiş mi? Sor ona acıkmış mi? Ve daha bir sürü şey . Böyle birşey mümkün bile değildi. Ben kendimi aç bırakırdım. İlaydayı yine  doyururdum. O kadar kolay değildi. İlayda uyandığımız da  bezen altına yapmış oluyordu. Onu utandırmamak için önceden kalkıp temizliyordum. Ben onu öylesine değil ölesine sevmiştim. Herşeyimdi canımın ta içiydi. Kalbimdi ona birşey olsa benim kalbim acırdı. Ben ona aşıktım. Öyle kolay kolay İlaydayı bırakmazdım. Oda inşallah iyileşirdi.

Eveeeeeeet nasıldı?

Diğer bölüm final .

Düşünceleriniz ?

Yorum da belirtirseniz sevinirim.

Seviliyorsunuz 🦄💜

İncirler Çiçek Açtığında (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin