Bu çocuk kimdi?
Düşüncelerimden sıyrıldım.
"Merhaba kime bakmıştınız?" Diye sordum.
"Ben değil abla ben kimseye bakmadım "diye saçma bir açıklama yaptı ve kenara çekildi. Kenar çekilmesi ile karşımda abim belirdi. Abim gelmişti. Canım benim ne kadar uzun zaman olmuştu. Hemen abime sarıldım. Ne çok özlemiştim keratayı. Abime sarıldığım sırada biraz ileride Yamaç'ı görmem ile ne yapacağını şaşırdım. Yamaç'a elim ile 'git ' işareti yaptım. Fakat o sinirle geliyordu . Abim olduğunu bilmiyordu çünkü.
"Git ya"diye bağırdım. Yamaç aniden şaşkınca dururken.
Abim beni kollarından sıyırıp yüzüme baktı.
"Git ne kızım manyak mısın?"
"Ay abiii ne dediğimi biliyor muyum ben ? Gel ya diyecektim."diyerek tekrar sarıldım.
Yamaç ellerini iki yana açıp'ne 'der gibi baktı.
Elim ile sahte bir telefon yapıp kulağıma götürünce abimi de zorla içeri soktum.
"Abicim salon tam karşıda ben bi tuvalete gidip geliyorum"dedim.
"Tuvalet değil lavabo"
"He ondan abi" diyerek tuvalete koştum.
Hemen Yamaç'ı aradım. İlk çalışta açtı.
"Kimdi o İlayda ? Niye git dedin ? Ne oluyor burda ? Anlat çabuk."dedi sinirle. Sinirini telefonun arkasından bile anlıyordum.
"Abim geldi. O yüzden git dedim."
"Öyle desene baştan korktum birden. Bugün yaptığın tavır neydi?"
"Öyle ya boşver"dedim sesimin üzgün çıkmasını engeleyememiştim. Sürekli bu an gelince üzülüyordum işte.
"Sevgilim eğer saçına kötü dediğim için alındıysan şaka yaptım sadece kıskanç biriyim. Çok güzel olunca da beğendiğimi pek belli etmeyeyim bari diye düşündüm ama senin üzülceğini düşünemedim."
"Neyse sevgilim bunları boşver sen . Ben seni ne zaman arar veya mesaj atarsam o zaman mesaj at"
"Özlerim "
"Abartma aşkım öpüyorum görüşürüz."
"Öpüceksin tabi sevgilinim ben senin"
"Bay "dedim gülerek ve kapattım.
Abimin yanına geçip hasret gidersem iyi olurdu. Yanına oturup kocaman sarıldım. Canım abimdi yahu.
"Hangi rüzgar attı abi ya?"
"Okulu dondurdum düğüne az kaldı bu iş bitsin istedim"dedi.
Evet abim düğün hazırlığı yapıyordu yaşı 26 idi ve sevdiği kızla lise birden beri sevgililerdi daha uzasın istemiyorlardı. Geçen sene nişanlanmışlardı. Bu ayın sonunda düğün vardı. Abim yüksek lisans yaptığı için okulu uzamıştı. Ameliyathane doktoru olacaktı.
"İyi yapmışsın abi Merve yenge nerde napıyor ?"
"O da işinden izin aldı. Biliyorsun onun okulu daha hızlı bitti. Oda tek koşturuyordu hazırlığa bende dondurdum okulu bende koşturcam artık böyle anlaştık."
"İyi olmuş abicim"
"Güzel kardeşim. Aslında seninle bir şey konuşmak istiyorum. "
"Konuşalım abicim"
"Bak güzelim. Biliyorsun annemiz ve babamız var ama kendi canımızdan kanımızdan değil. Tek canımdan kanımdan olan kişi sensin. Senin üzülmeni istemem bende evleniyorum. Bunu abiler genelde istemez fakat senin de yaşın küçük değil artık. Kendine göre birini bulsan da en azından ona bir güvensem ona sana emanet edebilsem de evlendiğimde gözüm arkada kalmasa . Bu yüzden öyle sevdiğin, sevgilin yada hoşlandığın varsa söyle abicim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncirler Çiçek Açtığında (Tamamlandı)
Novela Juvenil" Nerdeydin sen ha? Hiç düşünmedin mi? Bu kız merak etmiştir demedin mi? Ya hiç mi aklına gelmedim ? Konuşmuyordu sadece gözlerime bakıyordu. Onu o kadar özlemiştim ki kızmak bile zor geliyordu artık. Konuşmayınca devam ettim ve aklımda olup içimi...