Media Luna

16.7K 616 385
                                    

🌙

Ay ışığını her zaman sevmişimdir. Kendimi kaybettiğim bu dünyada, sığına bildiğim tek yer orasıydı. Kapanan gözlerin, yansımasıydı yarım ay. Yarım kalmış mutlulukların toplandığı yerdi, ayın görünmeyen yüzü ise acılardı.

Acılarımı saklama gereği duymamış, acılarımla yüzleşmiştim. Babam öldüğünde, hiç tanımadığım annem bizi terk ettiğinde, öz amcamın bana yalanlar söylediğinde, bana asıl hayatımın tekmesini savurduğunda acılarımla yüzleşmiştim.

Fakat biliyordum, henüz bitmemişti. Bu soğuk cehenneme geldiğimde yeni başlamıştı. Acıların sadece görünen kısmını tatmıştım, henüz dolunay olmamıştı.

Park Jimin henüz bana cehenneminde acıları yaşatmamıştı.
Park Jimin tehlikeliydi; bana cehennemi yaşatacağına söz vermişti. Şimdi ise o sözünü tutuyordu, bense ona çoktan ruhumu sunmuştum.

Benim için kapılarını açtığı cehennemine çoktan adım atmış, yanarken kül olmayı gözleri gözlerime değdiği an anlamıştım.

Sürgün edildiğim tek hapishane girdiğim bu cezaevi değildi. onun gözleriydi.

🌙

*Ayrıntılar*

Öncelikle yeni kurgu ile tüm Jikookerleri selamlıyorum. Okuyucum olan varsa da, öpüyorum:) Bitirmeme az kalan Memoria Persa'dan sonra neredeyse bir aydır aklımda yer edinen kurguyu gün yüzüne çıkaracağım. Bunun için çok heyecanlıyım. Ve umuyorum ki sonu diğer sildiğim kitaplarım gibi olmaz.

Kurgu demişken, oldukça farklı bir yapıt olacak. Olay örgüsü başlarda olmasa da, tamamiyle cezaevinde geçecek.

Ceza evi tamamiyle benim kafamda kurguladığım şekilde olacak.*lütfen bunu dikkate alarak okuyun. Romanda geçen cezaevi hayal ürünü. Sadece kurallar, yasal işlemler gerçek.

Bunu belirtiyorum çünkü olay için mekan çok önemli, ve biliyorsunuz ki Kore cezaevlerinde üniforma giyiyorlar, bu kural bu kitapta geçersiz.

Buradaki ceza evi, Avlu dizisini izliyorsanız, oradaki ile aynı dizayna sahip. :) Oradan hayal gücünüzü kuvvetlendirebilirsiniz.

Gelelim seme uke mevzusuna, uke Jungkook, seme Jimin.
Yan çift düşünmüyorum.
Bölümler bin kelimeyi elbet geçer.

Karakter tanıtım'da gelecek, o yüzden pek bilgi vermeyeceğim bu konuda.

Media Luna* ispanyolca da yarım ay anlamına gelmektedir.

Hepinizi seviyorum, seme Jimin'in olduğu Jik∞kla kalın diyorum.

🌙

Yaşlar

Jimin- 26
Jungkook- 18
Taehyung- 22
Hoseok- 23
Yoongi- 24
Jiyong- 26

Yn; 18 yaşındayken acemice kaleme aldığım bu ficten, şuan ki yetişkin beni sorumlu tutmayınız. Aradan geçen dört yılın ardından normal olarak fiziken ve ruhen değişmişimdir, bu ficte yer alan olay, olgu, düşüncelerin hepsi on sekiz yaşımın geride bıraktığı anılardan ibarettir. okuyan herkese teşekkür ederim...:)
-isminemyg

Media Luna | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin