🌙
İşte geldik en sevdiğim yere. Buraya gelebilmek bile çok özel benim için. Buraya kadar devam edebilmek, yazabilmek...
Her şey özel. Her şey değerli ve önemli. İlginiz, yorumlarınız ve bu kitabı okumak için bize ayırdığınız zamanınız. Hepsi değerli. Umarım bu kitap, sizin zamanınıza değmiştir.
Şayet bu kitap bambaşkaydı. Gerçekten öyleydi, diğerlerinin yanı sıra her bir kelimesinde duyguyu yansıtmak istedim. Jungkook karakteri, keza Jimin karakteri de bu kitapta ayrı işlenmişti. Bu kitabı aylarca kafamda kurguladım. Başta yazmaktan çekindim. Jungkook gibi bir karakteri yazabilir miydim veya gerçek bir hapishane hayatını yansıtabilir miydim. Bu konuda tedirginliyim. Her ne kadar finali görsekte, bu kitaba çok değer verdim ve diğerlerine nazaran daha dikkatli yazdım. Yani varımı yoğumu kattım desem yeridir.
Neyse, bunları her yazar yapıyordur. Az da olsa bir şeyler yazıyoruz ve yazdıklarımıza elbet duygu işliyor. Bu duyguları size yansıttıysam ne mutlu bana.
Biten üçüncü kitabımdı. Yazdığım ilk seme Jimin kitabı değildi lakin bitirdiğim ilk kitap. Yazmaktan büyük keyif aldım. Her bölümünü isteyerek yazdım, oya ve yorum sayısına bakmadan. elbet yorumlarınızı okudum. Onu karıştırmayın sjsjd
Neyse, konu ve hikaye hakkında pek söylenecek bir şey yok. Zaten buraya kadar geldiyseniz biliyorsunuz bir takım şeyler.
Hepinizi seviyorum. Tüm okuyan, destek veren ve ilgisini eksik etmeyen ay çocuklara teşekkür ederim. İyi ki varsınız🌙💚❤ Eğer kalemimi beğendiyseniz diğer kitaplara beklerim. Veya takibe alın😊
Sizi seviyorum. Son kez, Media Luna'da Jik∞kla kalın💚
🌙
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Media Luna | jikook
FanfictionBu içi acı dolu ruhumun kapıları ancak ona açılır, bir tek o canımı yakabilirdi. 20/06/19 24/12/19 080822- #2 jikook