P A R K J İ M İ N
Karanlık bir oda içinde kalmış bir ruh. Bir o kadar koyu ve sert bakan gözlere sahip. Kalbi ve yüreği darlanmış, gülüşleri anlamsız ve sesten ibaret. Ne içten, ne samimi.
Park Jimin'in hayatı acı ve duygusuzluktan ibaret. Sadist babası, onu küçük yaşta terk eden annesine bağlı olabilir bu. Yine de bu babasına olan saygısının önüne geçmiyor. Onu annesi gibi bırakmadığı için, ona inanıyordu.
Şimdi ise öz annesinin ölümüne sebep olan bu adam için hayatını değiştiren bir karar aldı. Zaten başını beladan uzak tutmayan Jimin, eli çoktan kana bulamıştır. Babasının suçunu üstelenmesi onun için sorun değildir, kurtulacağını biliyordur.
Fakat yanılmıştır. Avukat olarak tuttuğu Bay Jeon'a güvenmekte hata yapmıştır. Aleyhine savunma yapan bu adamın ölümü içindeki kini söndürememiştir. Asıl intikamını, oğlu Jeon Jungkook'tan alacaktır.
...
J E O N J U N G K O O K
Küçük bir odada, bir yanı eksik kalmış bir ruh. Parlak, aydın fakat durgun bakan gözlere sahip. Kalbinin içinde kalan, sevgiye henüz doyamamış bir çocuk. Hayattaki tek sevgisi ölen babası ve ondan geriye kalan büyük annesi.
Jungkook'un hayatı sıradan durgunluklarla geçer. O her zaman kalbini saf ve temiz tutar, ona bir böcekten farksız davranan yengesi Eungi'ye kin beslemez veya sadece işi düştüğünde onun yanında olan kuzeni Hoseok'a.
Öz amcası onun hayatını değiştirdiğinde, ona akıl edemeyeceği şekilde ihanet ettiğinde, kin tutamaz. Kalbi kırık, yüreği burukluğuyla kalır.
Jeon Jungkook iyidir, durgun suya benzer ruhu, babası Bay Jeon'u on bir yaşında kaybetmesine bağlıdır bu.
Şimdi ise ruhunda tattığı acı ile kıvranır, işlememiş olduğu cinayeti kuzeni için kabullenir. Hiç bilmediği tatmadığı cehenneme girer. Artık o da mahkumdur, cenneten uzak, cehenneme.
Park Jimin'in cehennemine.
...
Yan karakterler;
Hoseok; Jungkook'un kuzeni, astım hastası bir genç. Annesinin yanında Jungkook'a soğuk davransa bile özünde iyidir. Hayatının hatasını ailesinin düzenlediği parti evinden çıkmakla vermiştir.
Onun için en karanlık gece, kazayı yaptığı gecedir.
Taehyung: Hırsızlık ve adam yaralama suçundan mahkum düşen genç, Jungkook'a hapishanede arkadaşlık yapar. Karda yürür fakat izini belli etmez.
Namjoon: Jimin'in hapishande ki arkadaşı, ayakcısı. Suçu; Adam yaralama, banka soyma.
İyi bir hackerdır.Yoongi; Mahkumlardan biri. Suçu; Polisiye binasını yakması, adam yaralama. Sessiz ve bilge bir genç.
Jiyong; Mahkum, Jimin'in düşmanı. Suçu; Cinayet, hırsızlık. Tilki gibi kurnaz bir adamdır.
...
Karakter tanıtımı bu şekildeydi. Hepinizi çok seviyorum, Jik∞kla kalın diyorum.♥❄
Düşüncelerinizi belirtin:')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Media Luna | jikook
FanfictionBu içi acı dolu ruhumun kapıları ancak ona açılır, bir tek o canımı yakabilirdi. 20/06/19 24/12/19 080822- #2 jikook